Niets boeiends hoor, beetje programmeren, voornamelijk webservices, dus dan is het wel prettig als internet werkt.quote:
valt mee vanuit school moet ik veel doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij gaat zo'n relaxte maanden tegemoet hea
Ow ja joh?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef swarmahoer het volgende:
hosti er is een nieuwe meet datum bekend
Naja ik nog maar 1 a 2 maandjes hard doorbikkelen en dan vakantiequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt mee vanuit school moet ik veel doen
Ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
t zal wel over een huisdier gaan
en wie ben jij ook al weerquote:
gewoon niet werkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gewoon om 2 uur al lekker klaar met wrken
Dat dachten de andere lui die daar aan het werk waren idd welquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks Yashaaaaa
Ik blijf nog wel even hangen voor ik besluit weg te rennen of me er compleet in te mengen![]()
Supertje daar had iemand op school het gister over.. Was dat niet iets van kebab?
quote:
quote:
nou stel je nog een keer voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:02 schreef LastRequest het volgende:
Vandaar m'n smiley!
Het ging gewoon zo snel!
En ik ken niemand en ik snapte de gesprekken niet en en en![]()
Nee maar ik had het ook druk
Whatever.. geen excuus natuurlijk
ongemanierde stumperquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
leg dan uit wat het wel is rekel..
Jij weet het toch allemaal zo goed ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
leg dan uit wat het wel is rekel..
ja er is weer een nieuwequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat gaan we in deel 100 doen? Fokstokmeet? Als dat ding nog bestaat
Gewoon doen, aanpakken die rekels.. anders walsen ze over je heenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht ik zal maar niet meteen bijdehand reageren met de vraag wat het dan wel is
Het spijt me, dan heb ik gister blijkbaar niet goed geluisterd naar degene die het de hele tijd over een supertje had.
Maar voor swarmahoer dan; ik ben een meisje, 22 jaar, en ben 3ejaars Communicatie & Multimedia Design aan de HAN in Arnhem!
ken je jiskefet multilul? was ook zon lange naamquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht ik zal maar niet meteen bijdehand reageren met de vraag wat het dan wel is
Het spijt me, dan heb ik gister blijkbaar niet goed geluisterd naar degene die het de hele tijd over een supertje had.
Maar voor swarmahoer dan; ik ben een meisje, 22 jaar, en ben 3ejaars Communicatie & Multimedia Design aan de HAN in Arnhem!
Hé, daar zit ik ook. Alleen doe ik dan wel informaticaquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef LastRequest het volgende:
over coctail is zoiso makkelijk heen te walsenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon doen, aanpakken die rekels.. anders walsen ze over je heen
het is dus een grote friet met een frikandel erin, en hier in Nijmegen is het meteen een grote friet speciaal met een frikandel speciaal..
Friet superquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon doen, aanpakken die rekels.. anders walsen ze over je heen
het is dus een grote friet met een frikandel erin, en hier in Nijmegen is het meteen een grote friet speciaal met een frikandel speciaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |