Ik voel me vereerd dat ik het volgens mij als eerste dat woord getypt heb, iig voor zover ik weetquote:
quote:Uw zoekbewerking - bukakereren - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Weet ik, het is dan ook de versie van CP. Hij mag uitleggen wat zijn versie betekentquote:
Maar bukakereren klinkt toch veel geilerquote:Op maandag 12 mei 2008 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Het is niet bukakereren, maar bukakeren. Het zelfstandig naamwoord is bukake. Duh, dat wéét je toch.
Damn, ik had die cd's nog gedownload waar je 't over had, vergetenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef morgane het volgende:
ff tvp'en. Nu tijd voor een stuk taart!
Ik typte toch echt bukakeren, of ligt dat aan mij? * opzoekt *quote:Op maandag 12 mei 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik, het is dan ook de versie van CP. Hij mag uitleggen wat zijn versie betekent.
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
bukakeren, is dat een werkwoord? Lijkt wat op bivakkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke cd's? Heb ik nou zo'n slecht geheugen?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ik had die cd's nog gedownload waar je 't over had, vergeten. Even aanzetten
.
Amy MacDonaldquote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef morgane het volgende:
Welke cd's? Heb ik nou zo'n slecht geheugen?
Er staat bukakeren.. En ik weet de betekenis helaas wel..quote:Op maandag 12 mei 2008 22:44 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik snap de betekenis van het woord ''bunkakereren'' niet
Google en van Dale weten de betekenis nietquote:Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Er staat bukakeren.. En ik weet de betekenis helaas wel..
?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
en die opmerking van cali over t weer bekijken van mij vond ik zo stom dat ik er keihard om moest lachen
Wikipedia zegt dat het o.a. een methode is om noedels te bereiden..quote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Google en van Dale weten de betekenis niet
dat ik op t terras zat en zij me stiekem zou komen beglurenquote:
Juistquote:Op maandag 12 mei 2008 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ik op t terras zat en zij me stiekem zou komen begluren
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
en die opmerking van cali over t weer bekijken van mij vond ik zo stom dat ik er keihard om moest lachen
Ik ook niet en ik hoef pas om half 4.. Maar moet daarna zo haasten dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jaaa goeiemorgen
Ik wil niet naar school
nah ik moet pas om 12 uur daar zijn vandaag... dus guess againquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat zou swarma z'n eerste berichtje posten vanaf z'n stage? Ik zet in op 10:31
Ik moet van half 11 tot 6 uur, bluh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik hoef pas om half 4.. Maar moet daarna zo haasten dus![]()
En hoef eigenlijk alleen maar om mijn cijfer op te halen dus ik denk dat ik em mail dat ik niet kan vandaag
13.04 dan maarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah ik moet pas om 12 uur daar zijn vandaag... dus guess again
Hij meldt zich in elk geval wel op msnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe laat zou swarma z'n eerste berichtje posten vanaf z'n stage? Ik zet in op 10:31
Dat zat er dik in ja, dat je je weer zou meldenquote:
niet speciaal iets bij vb.. t hunnerpark staat wel vol als ik het goed heb... en de marikenloop is danquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:48 schreef Mikkie het volgende:
Hee swarma, doet VB nog iets met de dag van het levenslied, of staat er überhaupt iets leuks op stapel de komende week? Kennissen van me zijn een paar dagen in Nijmegen, die wilden misschien een keer gaan stappen als er iets bijzonders is.
hij zei dikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zat er dik in ja, dat je je weer zou melden
Ik hoop echt dat dit een enorme grap is. Zo niet:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar begint het kenteken van je motor met een M?
Want volgens mij heb ik je vorige week zien rijden
méén je dit?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mobloje mist wel consequent je naam topics hea
Maar begint het kenteken van je motor met een M?
Want volgens mij heb ik je vorige week zien rijden
dát dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit een enorme grap is. Zo niet:![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm... gecondoleerd. Mooi kut. Was het enigszins 'verwacht'?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah.. opa van mn vriend is overleden begin vorige week, dus niet echt heel veel tijd gehad om te posten enzo
Motorkentekens beginnen altijd met een M, Yashquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wattan?
nou ja.. er was in december darmkanker geconstateerd...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... gecondoleerd. Mooi kut. Was het enigszins 'verwacht'?
nou, welk kenteken was het?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
HOE MOET IK DAT NOU WETEN
ik denk pleur expres niet dat hele kenteken neer..![]()
Ow w8 het was een grap mensen
MP-JS-14 ?quote:
ik kende 4 mensen ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja als je die opa en die mensen dan nog redelijk kent, naja niet alle 200 natuurlijk..
Ik heb vorig jaar de begrafenis van een neef van mijn ex mee gemaakt.. Nou zeg al die mensen kwamen me condoleren terwijl ik die neef zelf maar 1 keer gezien had.. Dan weet je je ook niet echt een houding te geven..
ja.. maar dat doe ik wel als ik wat meer foto's heb van mn nieuwe motorquote:
Je sportmotor, wat doe je?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe 900 CC toermotor'tje'
*piemel weer in broek stoptquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik wilde om 10 uur in de bus zitten..
Nu zit ik nog steeds onaangekleed achter de pc.. in m'n pyjama gedoe dus voordat jullie je pielemans weer uit de broek halen en zit ik mailtjes te verzinnen om m'n les van straks af te zeggen
wil wat relaxter rijdenquote:
Ligt eraan wat je wiltquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoeduur is een motor eigelijk,.,, en dan niet zon hele dikke maar gewoon eentje waar je enigzinds mee weg komt
vast nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:22 schreef swarmahoer het volgende:
meer iets voor de kleine moblo
mocht die ooit komen
dan ruil je je austin martin toch inquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Met dit weer begint het bij mij ook te jeuken om m'n motorrijbewijs toch te gaan halen. Maar ja, de aanschaf van een motor daarbij hè... daar heb ik gewoon geen knaken voor.
Aston!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ruil je je austin martin toch in
En terecht. Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah maar ik voel me stiekem wel een beetje schuldig maarja
Een nog grotere kontquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah ik ben benieuwd hoe god mij gaat straffen
Wie gaat er morgen mee een gratisch ijsje halenquote:NIJMEGEN - Hij hoopt op tweeduizend Nijmegenaren die bij hem een gratis ijsje komen halen. Dat kost hem 2.200 euro, maar dat deert Laurens Faas niet.
"Nijmegen weet niet hoe lekker mijn ijs is", zegt hij. Dus wil hij de Nijmegenaren laten proeven, woensdag van 14.00 tot 17.00 uur. "Komen ze de andere dag weer." Maar dan kost het ijsje gewoon 1 euro 10.
De stunt heeft te maken met de nieuwe ijssalon die de Maldense uitbater van La Femigi begint in de kiosk aan de Groesbeekseweg. Faas was vorig jaar een topper op de wereldkampioenschappen ijsmaken in Italië.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver de Godver. ga ik speciaal naar de les omdat ik een cijfer terug zou krijgen. heeft hij het nog niet nagekeken.lullo
bij Gianni's ofzo, @ '44quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
morgen ijs meet dan? ik ga nu lekker bbqen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
CO2-gehalte ligt wel een stukje hoger ofzo *licht in hoofd voelt na 1 glas*
Waar heb je me gespot dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij heb ik Mikkie net gespotMaar ik kon niet roepen omdat ik ineens moest uitwijken voor een vrouwke voor me dat ineens naar links schoot
Twee vrouwen en twee mannen, jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tegenover VB bij de fietsen stond je te praten met een aantal meisjes..
Je had een blauw tshirt aan
Vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lezen schat
Ik fietste al best snel.. en dat mens voor me was al gevaarlijk aant doen..en toen dacht ik ineens hee mikkie.. en toen van was het mikkie wel.. en toen wilde ik omkijken en toen ging zij ineens naar links dus ik moest uitwijken jah toen was ik al een stuk verder dus nog stom om dan te roepen
Nou dan, had dat dan gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja als ik op die andere vrouw was geknalt had je me zeker wel gezien
Dragen? Naar huis? M'n auto stond om de hoek, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan had je me wss ook naar huis kunnen dragen
Alleen ervoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie was je bij vb of alleen ervoorik heb voor de verandering weer eens gewerkt
heb ik ook gegeten tijdje terug idd best goed te doen en leuke bedieningquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen ervoorWaren maar even in de stad, hebben bij Moenen gegeten. Was wel okay, niet heel bijzonder, wel lekker. En een leuke serveerster, ouwehoerde lekker mee
.
Als je een beetje doorpost de komende dagen ga je mij ook dik voorbij, aangezien ik er vanaf morgenavond t/m dinsdag ergens niet benquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
1 swarmahoer - 3688
2 Mikkie - 3167
3 Yashaaaaa - 2897
4 PietjePuk007 - 2886
5 Hertog_Martin - 2802
Dat is snel gegaan.. Stond laatste keer dat ik keek nog onder H_M (jah oke die post niet meer maar had verwacht over pietje wat langer te doen)
En jij bent hier de spamhoer. Als je maar van m'n sletje afblijft!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er bijna neit geweest... en jij bent n beetje n spamsletje geworden
Ik verveel me gewoonquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er bijna neit geweest... en jij bent n beetje n spamsletje geworden
ja echt relaxedquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe was je stage btw swarma..
En Mikkie ik ga je iedere seconde missen hoor
Dat is een geruststellende gedachtequote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Mikkie ik ga je iedere seconde missen hoor
zekerquote:
ik ookquote:
Gaat lukken, tnxquote:
Mja, nogal. Als ik terug ben uit Kopenhagen maar eens een mooi briefje opstellenquote:
ook niet aardig om te zeggenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat je keihard doodbloedt.
wees blij dat ie rijdtquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef Mikkie het volgende:
En nu hoop ik maar dat het vanavond in de bus niet weer feest is.
iets met ijs ofzo... hoelaat was t ook al weer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah hij verlaat me zomaar, wat moet ik dan
Ik pak wel een rol pleepapier inquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
zakdoekjes meenemen. heel veel
of tampons
Helemaal niet, ik was liever met de auto gegaan. Het is dat het te duur is, maar anders wist ik 't wel. Het plebs vertrekt om half negen met de bus, ik rij 's nachts om een uurtje of twee wel aan en knal lekker doorquote:
Gebeurt me ook regelmatig. Iets te regelmatig wat mij betreft. Binnenkort maar *weer* langs de kno-arts.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net voor de tweede keer vandaag een spontane bloedneus, en niet zo'n beetje ook.
Kan wezen. Dan maar een mietje. Loop er tenminste verzorgd bijquote:
en ze kon niet eerder op dat idee komen ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:17 schreef DJKoster het volgende:
haha, belt mijn buurvrouw van 3 deuren verderop aan. Of ze via mijn balkon naar d'r eigen balkon mocht lopen, ze stond al 2 uur buiten![]()
Nu tijd voor een ijsje
Nee, ik was net thuis en alles tussen haar en mij is weg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ze kon niet eerder op dat idee komen ?
dan is het in een tsjechische stripclub nog goedkoperquote:
druppen ? het stortte net hierquote:
???quote:
had je maar ijs moeten halen, dan was de opwarming ook niet zon probleem geweestquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah regen.. dat het allemaal ff afkoelt
Echt nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef DJKoster het volgende:
Het is dat we toen nog maar met z'n 6en waren en al weggingen, anders hadden we die vent dus echt wel even laten afkoelen in die plas.
quote:
nee voor jou absoluut nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Mikkie, dit is weer een topic voor jou![]()
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
last van de weers omslag?quote:
Nee last van stress denk ik. Te druk met school, lange dagen (wat ik eerder al zei, vaak tot uur of 19:00 of later), en dan ook nog dag in de week van 20:00 tot sluit werken.quote:
hij had iig nog een datequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah dat regelen is CP ook niet bepaald gelukt hea
Nouja het begin was erquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah dat regelen is CP ook niet bepaald gelukt hea
Swarma yasha en?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
op is niks voor ons... newbies helpen, en als we zon muur maken staan er maar 3 namen op
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee last van stress denk ik. Te druk met school, lange dagen (wat ik eerder al zei, vaak tot uur of 19:00 of later), en dan ook nog dag in de week van 20:00 tot sluit werken.
Had afgelopen 4 dagen elke avond migraine. Kan niet goed zijn denk ik.
Nu heel verkouden en heeeeeeeeeeel erg moe. Hoofdpijn blijft nog weg tot nu toe.
ok 2 mensenquote:
in het hardcore topic ? ff lezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik word er ook meteen voor aandachtshoer uitgemaakt
verkapte ik-heb-geld-zat-postquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedje moet t financieel alleen wel kunnen natuurlijk ..
hoe dan.. gewoon op msn geplayed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja het begin was erEn het was overigens niet met behulp van dat soort reacties als in dat topic genoemd worden
waarom denk je dat ik nu weer werkquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-geld-zat-post
ow ik snap t al ff kijkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht al waar is pietjequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedeavond, door een storing van KPN de hele dag internetloos doorgebracht.
Nu eerst maar eens eten.
wat eens kansloos figuur die homoquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]zie je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je do of za stappen toevallig
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nog niks gepland, maar eig wel zin om zaterdag ff Nijmegen in te gaan. Jij plannen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie je wel
ga je do of za stappen toevallig
ik ga weer met de lampjes spelen dus ben er bij jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog niks gepland, maar eig wel zin om zaterdag ff Nijmegen in te gaan. Jij plannen?
Hmm, mja, ik werk opzich maar 4 uurtjes per week. Zou moeten kunnen, alleen als ik al zo lang achter elkaar migraine heb is het niet goed om dan ook nog eens van 20:00 tot 24:00 te werken. Dat is echt te laat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedje moet t financieel alleen wel kunnen natuurlijk ..
Zal mijn laatste keer uitgaan als 18jarige worden denk ik danquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga weer met de lampjes spelen dus ben er bij ja
ga je kleine meisjes betasten en krijg je een kroegverbod?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zal mijn laatste keer uitgaan als 18jarige worden denk ik dan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een broekies zijn jullie toch..
muil houwequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een broekies zijn jullie toch..
had je lekker n ijsje in kunnen stoppenquote:
fijne reisquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Als jullie me missen... dan zit ik in Kopenhagen
Ruzie met je ma?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog connecties voor wat betreft kamers in nijmegen?
en niet van die kut sshn want ik ben niet op de han of uni ingeschreven
nah heb t wel gehad zo ver fietsen elke keerquote:
Zolang hij er zelf maar vanaf blijftquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, neem wat blonde chicks voor me mee
die zitten in zwedenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, neem wat blonde chicks voor me mee
als ie de kleine zeemeermin maar met rust laatquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:30 schreef Dupje het volgende:
Veeeeel plezier Mikkie! Kopenhagen is leuk!
ja en die ene is .sequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
www.___.dk is toch denemarken?
Je mag de echte link ook wel geven hoorquote:
ja t zou beter zijn als iemand fok overnam ofzo op een andere site, dan is het iig snellerquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is weer dramatisch gesteld met de "snelheid".
Ik bedoelde niks, alleen je doelde duidelijk ergens opquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
www.nellen.dk bijvoorbeeld, of bedoelde je die niet pietje
Dat is vannelle, zit hier vlakbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |