En terecht. Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah maar ik voel me stiekem wel een beetje schuldig maarja
Een nog grotere kontquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah ik ben benieuwd hoe god mij gaat straffen
Wie gaat er morgen mee een gratisch ijsje halenquote:NIJMEGEN - Hij hoopt op tweeduizend Nijmegenaren die bij hem een gratis ijsje komen halen. Dat kost hem 2.200 euro, maar dat deert Laurens Faas niet.
"Nijmegen weet niet hoe lekker mijn ijs is", zegt hij. Dus wil hij de Nijmegenaren laten proeven, woensdag van 14.00 tot 17.00 uur. "Komen ze de andere dag weer." Maar dan kost het ijsje gewoon 1 euro 10.
De stunt heeft te maken met de nieuwe ijssalon die de Maldense uitbater van La Femigi begint in de kiosk aan de Groesbeekseweg. Faas was vorig jaar een topper op de wereldkampioenschappen ijsmaken in Italië.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver de Godver. ga ik speciaal naar de les omdat ik een cijfer terug zou krijgen. heeft hij het nog niet nagekeken.lullo
bij Gianni's ofzo, @ '44quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
morgen ijs meet dan? ik ga nu lekker bbqen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
CO2-gehalte ligt wel een stukje hoger ofzo *licht in hoofd voelt na 1 glas*
Waar heb je me gespot dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij heb ik Mikkie net gespotMaar ik kon niet roepen omdat ik ineens moest uitwijken voor een vrouwke voor me dat ineens naar links schoot
Twee vrouwen en twee mannen, jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tegenover VB bij de fietsen stond je te praten met een aantal meisjes..
Je had een blauw tshirt aan
Vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lezen schat
Ik fietste al best snel.. en dat mens voor me was al gevaarlijk aant doen..en toen dacht ik ineens hee mikkie.. en toen van was het mikkie wel.. en toen wilde ik omkijken en toen ging zij ineens naar links dus ik moest uitwijken jah toen was ik al een stuk verder dus nog stom om dan te roepen
Nou dan, had dat dan gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja als ik op die andere vrouw was geknalt had je me zeker wel gezien
Dragen? Naar huis? M'n auto stond om de hoek, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan had je me wss ook naar huis kunnen dragen
Alleen ervoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie was je bij vb of alleen ervoorik heb voor de verandering weer eens gewerkt
heb ik ook gegeten tijdje terug idd best goed te doen en leuke bedieningquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alleen ervoorWaren maar even in de stad, hebben bij Moenen gegeten. Was wel okay, niet heel bijzonder, wel lekker. En een leuke serveerster, ouwehoerde lekker mee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |