quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:18 schreef DJKoster het volgende:
CO2-gehalte ligt wel een stukje hoger ofzo *licht in hoofd voelt na 1 glas*
Waar heb je me gespot dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij heb ik Mikkie net gespotMaar ik kon niet roepen omdat ik ineens moest uitwijken voor een vrouwke voor me dat ineens naar links schoot
Twee vrouwen en twee mannen, jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tegenover VB bij de fietsen stond je te praten met een aantal meisjes..
Je had een blauw tshirt aan
Vrouwen kunnen toch multitasken?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lezen schat
Ik fietste al best snel.. en dat mens voor me was al gevaarlijk aant doen..en toen dacht ik ineens hee mikkie.. en toen van was het mikkie wel.. en toen wilde ik omkijken en toen ging zij ineens naar links dus ik moest uitwijken jah toen was ik al een stuk verder dus nog stom om dan te roepen
Nou dan, had dat dan gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja als ik op die andere vrouw was geknalt had je me zeker wel gezien
Dragen? Naar huis? M'n auto stond om de hoek, veel makkelijkerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan had je me wss ook naar huis kunnen dragen
Alleen ervoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie was je bij vb of alleen ervoorik heb voor de verandering weer eens gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |