Als je een beetje doorpost de komende dagen ga je mij ook dik voorbij, aangezien ik er vanaf morgenavond t/m dinsdag ergens niet benquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
1 swarmahoer - 3688
2 Mikkie - 3167
3 Yashaaaaa - 2897
4 PietjePuk007 - 2886
5 Hertog_Martin - 2802
Dat is snel gegaan.. Stond laatste keer dat ik keek nog onder H_M (jah oke die post niet meer maar had verwacht over pietje wat langer te doen)
En jij bent hier de spamhoer. Als je maar van m'n sletje afblijft!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er bijna neit geweest... en jij bent n beetje n spamsletje geworden
Ik verveel me gewoonquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
pietje is er bijna neit geweest... en jij bent n beetje n spamsletje geworden
ja echt relaxedquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe was je stage btw swarma..
En Mikkie ik ga je iedere seconde missen hoor
Dat is een geruststellende gedachtequote:Op woensdag 14 mei 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Mikkie ik ga je iedere seconde missen hoor
zekerquote:
ik ookquote:
Gaat lukken, tnxquote:
Mja, nogal. Als ik terug ben uit Kopenhagen maar eens een mooi briefje opstellenquote:
ook niet aardig om te zeggenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat je keihard doodbloedt.
wees blij dat ie rijdtquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef Mikkie het volgende:
En nu hoop ik maar dat het vanavond in de bus niet weer feest is.
iets met ijs ofzo... hoelaat was t ook al weer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah hij verlaat me zomaar, wat moet ik dan
Ik pak wel een rol pleepapier inquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
zakdoekjes meenemen. heel veel
of tampons
Helemaal niet, ik was liever met de auto gegaan. Het is dat het te duur is, maar anders wist ik 't wel. Het plebs vertrekt om half negen met de bus, ik rij 's nachts om een uurtje of twee wel aan en knal lekker doorquote:
Gebeurt me ook regelmatig. Iets te regelmatig wat mij betreft. Binnenkort maar *weer* langs de kno-arts.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net voor de tweede keer vandaag een spontane bloedneus, en niet zo'n beetje ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |