Kan wezen. Dan maar een mietje. Loop er tenminste verzorgd bijquote:
en ze kon niet eerder op dat idee komen ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:17 schreef DJKoster het volgende:
haha, belt mijn buurvrouw van 3 deuren verderop aan. Of ze via mijn balkon naar d'r eigen balkon mocht lopen, ze stond al 2 uur buiten![]()
Nu tijd voor een ijsje
Nee, ik was net thuis en alles tussen haar en mij is weg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ze kon niet eerder op dat idee komen ?
dan is het in een tsjechische stripclub nog goedkoperquote:
druppen ? het stortte net hierquote:
???quote:
had je maar ijs moeten halen, dan was de opwarming ook niet zon probleem geweestquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah regen.. dat het allemaal ff afkoelt
Echt nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef DJKoster het volgende:
Het is dat we toen nog maar met z'n 6en waren en al weggingen, anders hadden we die vent dus echt wel even laten afkoelen in die plas.
quote:
nee voor jou absoluut nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Mikkie, dit is weer een topic voor jou![]()
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
last van de weers omslag?quote:
Nee last van stress denk ik. Te druk met school, lange dagen (wat ik eerder al zei, vaak tot uur of 19:00 of later), en dan ook nog dag in de week van 20:00 tot sluit werken.quote:
hij had iig nog een datequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah dat regelen is CP ook niet bepaald gelukt hea
Nouja het begin was erquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah dat regelen is CP ook niet bepaald gelukt hea
Swarma yasha en?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
op is niks voor ons... newbies helpen, en als we zon muur maken staan er maar 3 namen op
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee last van stress denk ik. Te druk met school, lange dagen (wat ik eerder al zei, vaak tot uur of 19:00 of later), en dan ook nog dag in de week van 20:00 tot sluit werken.
Had afgelopen 4 dagen elke avond migraine. Kan niet goed zijn denk ik.
Nu heel verkouden en heeeeeeeeeeel erg moe. Hoofdpijn blijft nog weg tot nu toe.
ok 2 mensenquote:
in het hardcore topic ? ff lezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik word er ook meteen voor aandachtshoer uitgemaakt
verkapte ik-heb-geld-zat-postquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedje moet t financieel alleen wel kunnen natuurlijk ..
hoe dan.. gewoon op msn geplayed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja het begin was erEn het was overigens niet met behulp van dat soort reacties als in dat topic genoemd worden
waarom denk je dat ik nu weer werkquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-geld-zat-post
ow ik snap t al ff kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |