Echt nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:34 schreef DJKoster het volgende:
Het is dat we toen nog maar met z'n 6en waren en al weggingen, anders hadden we die vent dus echt wel even laten afkoelen in die plas.
quote:
nee voor jou absoluut nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Mikkie, dit is weer een topic voor jou![]()
Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOK
last van de weers omslag?quote:
Nee last van stress denk ik. Te druk met school, lange dagen (wat ik eerder al zei, vaak tot uur of 19:00 of later), en dan ook nog dag in de week van 20:00 tot sluit werken.quote:
hij had iig nog een datequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah dat regelen is CP ook niet bepaald gelukt hea
Nouja het begin was erquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah dat regelen is CP ook niet bepaald gelukt hea
Swarma yasha en?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
op is niks voor ons... newbies helpen, en als we zon muur maken staan er maar 3 namen op
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee last van stress denk ik. Te druk met school, lange dagen (wat ik eerder al zei, vaak tot uur of 19:00 of later), en dan ook nog dag in de week van 20:00 tot sluit werken.
Had afgelopen 4 dagen elke avond migraine. Kan niet goed zijn denk ik.
Nu heel verkouden en heeeeeeeeeeel erg moe. Hoofdpijn blijft nog weg tot nu toe.
ok 2 mensenquote:
in het hardcore topic ? ff lezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik word er ook meteen voor aandachtshoer uitgemaakt
verkapte ik-heb-geld-zat-postquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedje moet t financieel alleen wel kunnen natuurlijk ..
hoe dan.. gewoon op msn geplayed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja het begin was erEn het was overigens niet met behulp van dat soort reacties als in dat topic genoemd worden
waarom denk je dat ik nu weer werkquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-geld-zat-post
ow ik snap t al ff kijkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht al waar is pietjequote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedeavond, door een storing van KPN de hele dag internetloos doorgebracht.
Nu eerst maar eens eten.
wat eens kansloos figuur die homoquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]zie je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je do of za stappen toevallig
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nog niks gepland, maar eig wel zin om zaterdag ff Nijmegen in te gaan. Jij plannen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie je wel
ga je do of za stappen toevallig
ik ga weer met de lampjes spelen dus ben er bij jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nog niks gepland, maar eig wel zin om zaterdag ff Nijmegen in te gaan. Jij plannen?
Hmm, mja, ik werk opzich maar 4 uurtjes per week. Zou moeten kunnen, alleen als ik al zo lang achter elkaar migraine heb is het niet goed om dan ook nog eens van 20:00 tot 24:00 te werken. Dat is echt te laat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je je werk niet flexibel indelen? weekje vrij bijvoorbeeld... zal je goed doen denk ik.. ik heb 2 maanden vrij gehad erg relaxedje moet t financieel alleen wel kunnen natuurlijk ..
Zal mijn laatste keer uitgaan als 18jarige worden denk ik danquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga weer met de lampjes spelen dus ben er bij ja
ga je kleine meisjes betasten en krijg je een kroegverbod?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zal mijn laatste keer uitgaan als 18jarige worden denk ik dan
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een broekies zijn jullie toch..
muil houwequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een broekies zijn jullie toch..
had je lekker n ijsje in kunnen stoppenquote:
fijne reisquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Als jullie me missen... dan zit ik in Kopenhagen
Ruzie met je ma?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog connecties voor wat betreft kamers in nijmegen?
en niet van die kut sshn want ik ben niet op de han of uni ingeschreven
nah heb t wel gehad zo ver fietsen elke keerquote:
Zolang hij er zelf maar vanaf blijftquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, neem wat blonde chicks voor me mee
die zitten in zwedenquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mikkie, neem wat blonde chicks voor me mee
als ie de kleine zeemeermin maar met rust laatquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:30 schreef Dupje het volgende:
Veeeeel plezier Mikkie! Kopenhagen is leuk!
ja en die ene is .sequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
www.___.dk is toch denemarken?
Je mag de echte link ook wel geven hoorquote:
ja t zou beter zijn als iemand fok overnam ofzo op een andere site, dan is het iig snellerquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is weer dramatisch gesteld met de "snelheid".
Ik bedoelde niks, alleen je doelde duidelijk ergens opquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
www.nellen.dk bijvoorbeeld, of bedoelde je die niet pietje
Dat is vannelle, zit hier vlakbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |