Ik las het al jahquote:
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik skip al m'n colleges van deze week, dus heb 't wat dat betreft vrij rustig. Helaas moet ik nog steeds heel hard aan m'n studie vandaag, en heb ik nog de laatste zaken voor de studiereis te regelen...
Kruip in z'n kofferquote:Op maandag 12 mei 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen?
en voor hoelang?
Ik wil ook op reis
Kopenhagen, vijf dagen. Niet zo bijzonder dusquote:Op maandag 12 mei 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen?
en voor hoelang?
Ik wil ook op reis
Nou... dat scheelt mij een bak werk waar ik geen zin in hebquote:
Ach, dan heb ik in elk geval iets ingeleverd. Zie ik over twee weken wel weer verderquote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Noujah denk dat ik hem aardig vernuek.. kan je het alsnog zelf doen
salade halenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:01 schreef DJKoster het volgende:
He, het is alweer 7 uur... Het was gezellig, uiteindelijk waren we met 15 man![]()
En nu moet ik beslissen of ik een patatje haal (vette hap) of ga koken (veel te warm
)
Update: ik heb 'm zelf maar op. Was wel okay, maar niet bijzonder. En niet genoeg, dus over een paar uur heb ik geheid weer hongerquote:Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef Mikkie het volgende:
Weet je wat? Ik heb hier nog een maaltijdsalade staan met zalm en dille, haal jij voor mij een frietje super en een berehap saté, mag jij die salade hebben
M'n studie, wat doe je?!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
DJ Mikkie Catan?
Geile neuqseks doen vanavond?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken om zo meteen naar Nijmegen te gaan.. Weinig zin om als het morgen bloedheet is met een trolley te gaan slepen
Te warm? Het komt juist door die hittequote:Op maandag 12 mei 2008 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het te warm voor![]()
Yashawat zeg je nu??? Het is nooit te warm voor geile neuqseks
![]()
Mcdonalds beuningen meetquote:Op maandag 12 mei 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook lekkere trek... in vlees! Gisteren en vandaag al vis op als avondeten, dat schiet gewoon niet op
Ik zal me daar een beetje helemaal voor naar Beuningen rijdenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft vast airco in z'n A6
Als je nou mee gaat, kun je meteen even opwarmenquote:
Ach, laat je toch gewoon nog een vak vallenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
En dit zit ik allemaal serieus te overwegen, terwijl ik al vanaf vanochtend elf uur aan m'n studie moet....
Een Aston Martin DB9 Volantequote:Op maandag 12 mei 2008 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor auto heb je dan?
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nu klinkt het net alsof ik alleen mee ga als je een bepaald type auto hebt
en hoezo opwarmen ik moet juist afkoelen
Is nog steeds hetzelfde vakquote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, laat je toch gewoon nog een vak vallen
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar meestal koel je daar ook niet echt van af hoorquote:
Owh. Heeft 'ie je dan ook opgevoed volgens het principe 'geen seks voor het huwelijk'? In dat geval staak ik mijn pogingenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah Mikkie, en mijn vader is de paus..
Hč bah, die Japanse scat ja, dat is echt wel heel ranzigquote:Op maandag 12 mei 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik hou het liever bij kotssex..
Bukakequote:Op maandag 12 mei 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hč bah, die Japanse scat ja, dat is echt wel heel ranzig
Hmmm, dat had ik niet achter je gezochtquote:Op maandag 12 mei 2008 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat mij betreft gaat het spreekwoord doe maar normaal dan doe je al gek genoeg wel op voor de sex
bukakeren, is dat een werkwoord? Lijkt wat op bivakkerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzin dan toch watquote:
Je hebt een kromme pielemans?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat mij betreft gaat het spreekwoord doe maar normaal dan doe je al gek genoeg wel op voor de sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |