Mcdonalds beuningen meetquote:Op maandag 12 mei 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook lekkere trek... in vlees! Gisteren en vandaag al vis op als avondeten, dat schiet gewoon niet op
Ik zal me daar een beetje helemaal voor naar Beuningen rijdenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft vast airco in z'n A6
Als je nou mee gaat, kun je meteen even opwarmenquote:
Ach, laat je toch gewoon nog een vak vallenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
En dit zit ik allemaal serieus te overwegen, terwijl ik al vanaf vanochtend elf uur aan m'n studie moet....
Een Aston Martin DB9 Volantequote:Op maandag 12 mei 2008 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor auto heb je dan?
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nu klinkt het net alsof ik alleen mee ga als je een bepaald type auto hebt
en hoezo opwarmen ik moet juist afkoelen
Is nog steeds hetzelfde vakquote:Op maandag 12 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, laat je toch gewoon nog een vak vallen
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar meestal koel je daar ook niet echt van af hoorquote:
Owh. Heeft 'ie je dan ook opgevoed volgens het principe 'geen seks voor het huwelijk'? In dat geval staak ik mijn pogingenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah Mikkie, en mijn vader is de paus..
Hè bah, die Japanse scat ja, dat is echt wel heel ranzigquote:Op maandag 12 mei 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik hou het liever bij kotssex..
Bukakequote:Op maandag 12 mei 2008 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hè bah, die Japanse scat ja, dat is echt wel heel ranzig
Hmmm, dat had ik niet achter je gezochtquote:Op maandag 12 mei 2008 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat mij betreft gaat het spreekwoord doe maar normaal dan doe je al gek genoeg wel op voor de sex
bukakeren, is dat een werkwoord? Lijkt wat op bivakkerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzin dan toch watquote:
Je hebt een kromme pielemans?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat mij betreft gaat het spreekwoord doe maar normaal dan doe je al gek genoeg wel op voor de sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |