Klinkt leukquote:Op maandag 12 mei 2008 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
bij werkwijzer uitzendburos op de facilitaire afdeling
ga veiligheid (brand + arbo) in kaart brengen voor alle panden
wagenpark opnieuw uitbesteden + onderzoek doen wat nodig is
kopieerapparaten in kaart brengen en opnieuw uitbesteden
en onderzoek over de schoonmaak
tot december, en ik hoop dat jij ons weet te vinden op de volgende meetquote:Op maandag 12 mei 2008 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt leuk![]()
Hoelang?
Als je je verveelt weet je ons te vinden he?![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tot december, en ik hoop dat jij ons weet te vinden op de volgende meet
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
I know
Ik wilde bijna van de brug gaan springen tot de radio king amir - samir's theme begon te spelen
quote:
Luxequote:Op maandag 12 mei 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb deze week eigenlijk mijn laatste lesweek.. die niet eens volledig is door dies en vandaag
Ach, net alsof jij verstand hebt van muziekquote:
Laten we het erop houden dat ik er gewoon liever niet naar luisterquote:Op maandag 12 mei 2008 17:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach, net alsof jij verstand hebt van muziek
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
en nu uit eten, daarna terrasje
fijne avond allen
Ik skip al m'n colleges van deze week, dus heb 't wat dat betreft vrij rustig. Helaas moet ik nog steeds heel hard aan m'n studie vandaag, en heb ik nog de laatste zaken voor de studiereis te regelen...quote:Op maandag 12 mei 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja volgende week heb ik nog 4 uurtjes das ook niet echt noemenswaardig
Ik las het al jahquote:
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik skip al m'n colleges van deze week, dus heb 't wat dat betreft vrij rustig. Helaas moet ik nog steeds heel hard aan m'n studie vandaag, en heb ik nog de laatste zaken voor de studiereis te regelen...
Kruip in z'n kofferquote:Op maandag 12 mei 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen?
en voor hoelang?
Ik wil ook op reis
Kopenhagen, vijf dagen. Niet zo bijzonder dusquote:Op maandag 12 mei 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer heen?
en voor hoelang?
Ik wil ook op reis
Nou... dat scheelt mij een bak werk waar ik geen zin in hebquote:
Ach, dan heb ik in elk geval iets ingeleverd. Zie ik over twee weken wel weer verderquote:Op maandag 12 mei 2008 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Noujah denk dat ik hem aardig vernuek.. kan je het alsnog zelf doen
salade halenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:01 schreef DJKoster het volgende:
He, het is alweer 7 uur... Het was gezellig, uiteindelijk waren we met 15 man![]()
En nu moet ik beslissen of ik een patatje haal (vette hap) of ga koken (veel te warm
)
Update: ik heb 'm zelf maar op. Was wel okay, maar niet bijzonder. En niet genoeg, dus over een paar uur heb ik geheid weer hongerquote:Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef Mikkie het volgende:
Weet je wat? Ik heb hier nog een maaltijdsalade staan met zalm en dille, haal jij voor mij een frietje super en een berehap saté, mag jij die salade hebben
M'n studie, wat doe je?!quote:Op maandag 12 mei 2008 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
DJ Mikkie Catan?
Geile neuqseks doen vanavond?quote:Op maandag 12 mei 2008 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken om zo meteen naar Nijmegen te gaan.. Weinig zin om als het morgen bloedheet is met een trolley te gaan slepen
Te warm? Het komt juist door die hittequote:Op maandag 12 mei 2008 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het te warm voor![]()
Yashawat zeg je nu??? Het is nooit te warm voor geile neuqseks
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |