Briljant verzonnenquote:Op maandag 12 mei 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het logo staat nu niet op de hoed, dus ze kunnen 'm niet meer weren uit de stadionsquote:
Het zijn werkgroepenquote:Op maandag 12 mei 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat geen drogreden, of is er volgend jaar een andere docent?
Heel slim, daar heeft Heineken wel van geleerd twee jaar terugquote:Op maandag 12 mei 2008 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het logo staat nu niet op de hoed, dus ze kunnen 'm niet meer weren uit de stadions.
Nah het is geen echte bachelorscriptie. Zo wordt het in de volksmond genoemd bij ons, maar feitelijk is het gewoon het doen van een eigen onderzoek en daar over schrijven. Een soort groot artikel, zeg maar. Het is een regulier derdejaars vak. En ik zit nu te twijfelen, aangezien ik volgend jaar sowieso nog een paar vakken moet doen, om dan dit ook door te schuiven.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar je bent al bezig met de bachelorscriptie, dan hoef je toch niet heel veel vakken meer (bij ons zijn die regels aardig streng iig).
Waar heb je 't overquote:
behoorlijk balen zegquote:Op maandag 12 mei 2008 10:56 schreef Dupje het volgende:
[..]
Komt wel goed, alleen beetje balen dat ze nu met een hersenschudding moet leren voor dr examens...
Jullie zijn weer niet goed genoeg, as usualquote:Op maandag 12 mei 2008 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie cheat weer as usual
Ah, dat moet je positief zien: je hoeft je niet te vervelenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:02 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
behoorlijk balen zeg![]()
ik moest zaterdagavond werken, waren er die middag 30 containers vers binnengekomen![]()
30????quote:Op maandag 12 mei 2008 12:02 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
behoorlijk balen zeg![]()
ik moest zaterdagavond werken, waren er die middag 30 containers vers binnengekomen![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
01. 146 Houniet
02. 142 tong80
03. 132 Californium
Waar zitten die te spammen
ook 108 posts in 1 topic....quote:
Ook nog eens? Of bedoel je Yash in een Nijmegentopic?quote:
Ik jah:quote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook nog eens? Of bedoel je Yash in een Nijmegentopic?
Mijn dinnetje is een nurdquote:Op maandag 12 mei 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
01. 146 Houniet
02. 142 tong80
03. 132 Californium
Waar zitten die te spammen
Ik heb net alleen maar stuff zitten regelen en zitten bellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo heerlijk in de zon gelegen![]()
Ik durfde alleen niet langer omdat ik:
a) geen fatsoenlijke zonnebrand heb en ik voelde dat het begon te branden..
b) ik onderhand in slaap viel en dat is dan al helemaaaal niet slim
mooi weer hequote:
Waarom pas zo laat op de dag?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooi weer hedus ja.,...
ik ga mooi weer naar de berendonck dalijk
omdat swinequote:
ff rooster checkenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef Mikkie het volgende:
Hee swarma, weet jij eigenlijk of Jos moet werken vandaag?
Tnx!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
nee jos staat er niet op... mis dat ie geruild kan hebben ofzo... en anders niet
Aan het eind van de avond (kwart voor 1) stond de hele koelcel vol + 5 containers in de koelcel in het 1ste hokquote:
Moet je 5 dagen p week?quote:
ja ... nog ff kijken hoe flexibel alles is enzo wat betreft vrije dagen enzoquote:
awww....een medestanderquote:Op maandag 12 mei 2008 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ... nog ff kijken hoe flexibel alles is enzo wat betreft vrije dagen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |