Ik voel me vereerd dat ik het volgens mij als eerste dat woord getypt heb, iig voor zover ik weetquote:
quote:Uw zoekbewerking - bukakereren - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
Weet ik, het is dan ook de versie van CP. Hij mag uitleggen wat zijn versie betekentquote:
Maar bukakereren klinkt toch veel geilerquote:Op maandag 12 mei 2008 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Het is niet bukakereren, maar bukakeren. Het zelfstandig naamwoord is bukake. Duh, dat wéét je toch.
Damn, ik had die cd's nog gedownload waar je 't over had, vergetenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef morgane het volgende:
ff tvp'en. Nu tijd voor een stuk taart!
Ik typte toch echt bukakeren, of ligt dat aan mij? * opzoekt *quote:Op maandag 12 mei 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik, het is dan ook de versie van CP. Hij mag uitleggen wat zijn versie betekent.
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
bukakeren, is dat een werkwoord? Lijkt wat op bivakkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke cd's? Heb ik nou zo'n slecht geheugen?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ik had die cd's nog gedownload waar je 't over had, vergeten. Even aanzetten
.
Amy MacDonaldquote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef morgane het volgende:
Welke cd's? Heb ik nou zo'n slecht geheugen?
Er staat bukakeren.. En ik weet de betekenis helaas wel..quote:Op maandag 12 mei 2008 22:44 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik snap de betekenis van het woord ''bunkakereren'' niet
Google en van Dale weten de betekenis nietquote:Op maandag 12 mei 2008 23:39 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Er staat bukakeren.. En ik weet de betekenis helaas wel..
?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
en die opmerking van cali over t weer bekijken van mij vond ik zo stom dat ik er keihard om moest lachen
Wikipedia zegt dat het o.a. een methode is om noedels te bereiden..quote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Google en van Dale weten de betekenis niet
dat ik op t terras zat en zij me stiekem zou komen beglurenquote:
Juistquote:Op maandag 12 mei 2008 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ik op t terras zat en zij me stiekem zou komen begluren
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
en die opmerking van cali over t weer bekijken van mij vond ik zo stom dat ik er keihard om moest lachen
Ik ook niet en ik hoef pas om half 4.. Maar moet daarna zo haasten dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jaaa goeiemorgen
Ik wil niet naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |