Precies op tijd 'Nieuwe Topics' openenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
men fipo wat doe je
Nu niet meer dusquote:6 DJKoster - 818
7 Houniet - 818
ik wel onder zijn accountquote:Op maandag 5 mei 2008 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Swine sinds de eerste meet nog gepost?
ik niet te bekennen? gelukkig maarquote:Op maandag 5 mei 2008 23:43 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nu niet meer dus![]()
5 Yashaaaaa - 2555
8 Cocktailprikker - 801
Hmm...
ja mamaquote:Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dj ga es slapen
hou tog je kopquote:Op maandag 5 mei 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker belangrijk
moet je ook gewoon leren quotenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ging over dat Yasha pwnd.. dat jullie zo snel posten
Daarom zei ik hetquote:Op maandag 5 mei 2008 23:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ja mama![]()
En dat ga ik ook doen, morgen weer werken (ik wil niet)
Weltrusten
en dan te bedenken dat ik mezelf al lui vindquote:
ben je met je zatte hersens een perkje ingefietstquote:Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef Coiler het volgende:
Zo! Ik ruik weer naar bloemetjes en kunstmatige geurtjes
ik heb ze al boven mn bed hangenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Coiler het volgende:
Ik zal morgen eens een foto van yasha printen en lamineren, dan kan ik hem in de douche ophangen
Ja ook, maar m'n huisgenoten maken er altijd zo'n bende van daar. Heb ik eindelijk eens de douche voor mezelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo? Heb je last van ongedierte in je douche dan?
mijn internet zit niet op snelheid momenteelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
God we zitten inderdaad echt weer op quote snelheid..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
1
2
3<?php
?>[/quote]
[quote]* J-heronimus
Ja ik vind TVP altijd zo saai staan, dus dan maar me ''self-made'' TVPquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
dat was een tvp vn heroen pietje dank u
Jij ook succes, komt goedquote:
ik heb die GO voor mn stage tog alquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook succes, komt goed [ afbeelding ]
ik wilde nog gaan maar was bier aan t drinkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Weer gewonnen met de pubquiz
Stonden constant derde, en in de laatste ronde de twee koplopers voorbij gegaan!
Gezien, ja. Gesproken, nee. Want: hij zat bij het team dat in de laatste ronde knalhard gepwnd werd door FUBARquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde nog gaan maar was bier aan t drinkenswine nog gezien ?
Hij werkt er, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:10 schreef J-heronimus het volgende:
Swine is trouwens erg vaak in VB.
Oja kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij werkt er, misschien dat het daar aan ligt?
Dat is omdat je mij zo moeilijk los kan laten, mopquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik lig gewoon iedere keer pas om 2 uur in bed for no reason..
Nouquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
waarom zou je eerder naar bed gaan, is ook zo saai. de dag wordt pas boeiend als de zon langzaam ondergaat zeg ik altijd maar..
Truequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is omdat je mij zo moeilijk los kan laten, mop.
Ik ook! Ik sliep sowieso slecht vannacht, maar ik droomde steeds over rare situaties op het werk enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:10 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had vannacht zulke stomme dromen waar ik steeds door wakker lag, dat ik vanochtend maar even niet naar school ben gegaan
Werd de school overgenomen door aliens?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:10 schreef Dupje het volgende:
Ik had vannacht zulke stomme dromen waar ik steeds door wakker lag, dat ik vanochtend maar even niet naar school ben gegaan
Neu er was de hele nacht een eng ventje op me aan t schieten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werd de school overgenomen door aliens?
Hoeveel slechte grappen verwacht je hier nu opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
God ik heb al de hele dag een droge mond.. en heb al superveel water op
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:50 schreef Dupje het volgende:
Neu er was de hele nacht een eng ventje op me aan t schieten.
Jah ik ga echt niet bij ieder zinnetje dat ik hier neerzet me afvragen of jullie er weer kansloze flauwe grappen over gaan makenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel slechte grappen verwacht je hier nu op?
Lol, opgeven hoofd, omg omg lollercopter !!111einz``èlfquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom, ik zal ze met opgeheven hoofd incasseren
OMGWTFLOLLERBBQ!!1!!!111 einz zwei11!1!!11!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah ik ga echt niet bij ieder zinnetje dat ik hier neerzet me afvragen of jullie er weer kansloze flauwe grappen over gaan maken
Dus eigenlijk loop je te klagen om niks?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Presentatie komt volgens mij wel goed..stelt volgens mij niet zoveel voorIedereen leest het gewoon van het blaadje af.. So do I
Juh maar ik heb niet echt het gevoel dat ik van dit essay veel afweet.. allemaal beetje in een vlaag aan me voorbij gegaan op de een of andere manier.. terwijl het wel allemaal klopt en logisch is wat er staatquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Presentaties zijn vaak over verslagen die je zelf gemaakt hebt, dan weet je er toch een boel vanaf en is 't niet zo'n probleem? Of hebben jullie andere presentaties?
Daar ben ik toch vrouw voorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk loop je te klagen om niks?
Vanuit je werkgroep fokken, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zit nog in de werkgroep dj. Vanaaf wil ik wel een potje.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:52 schreef DJKoster het volgende:
Ben er al uit, lijkt me alleen leuk met een vrouw naast je op de bank..
Jah moet die vent maar iets fatsoenlijks lullen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanuit je werkgroep fokken, het moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow.. Het gaat nu ook over Flora en Fauna op msn
Specs?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe laptop is binnenalleen de draadloze verbinding lukt nog niet :S
Die is altijd wel ergens te krijgen toch?quote:
Geil.. ik wil ook een nieuwe.. en pffff ik moet uitbuikenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe laptop is binnenalleen de draadloze verbinding lukt nog niet :S
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef DJKoster het volgende:
Je mag wel eens opruimen
Mooie foto's verder..
Yasha is zwanger!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geil.. ik wil ook een nieuwe.. en pffff ik moet uitbuiken
Tof dat je dat nieuws nu al met de hele wereld deelt..quote:
Mja het scheen niet duidelijk over te komen bij iedereen, dus ik dacht, ik benadruk het even.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof dat je dat nieuws nu al met de hele wereld deelt..![]()
Maarja net alsof het niet duidelijk was na mijn geklaag over pijne TIETUUHH
en over tieten gesproken... zijn de fotos er al ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof dat je dat nieuws nu al met de hele wereld deelt..![]()
Maarja net alsof het niet duidelijk was na mijn geklaag over pijne TIETUUHH
Daan? Mwoah. Ik ben fan van oud-hollandse namen. Keesquote:
wij ook van jou mikkiequote:
hendigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
btw ik heb met wirihaximus pm contact gehad, hij heeft een link gemaakt zodat er altijd naar het nieuwste topic gelinkt word, dus met deze link in je browser of ondertitel kan je altijd makkelijk naar de nieuwste klikken
(disclaimer voor pietje aangezien hij altijd de topics maakthij is zo aangepast dat alle topics met Nijmegen # herkend worden, dus die geeft hij weer)
http://fok.wyrihaximus.net/go/?nmgn
Want het is ook zoveel moeite om even op sta te klikken en dan het topic (wat waarschijnlijk nog bovenaan staat ook) aan te klikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
btw ik heb met wirihaximus pm contact gehad, hij heeft een link gemaakt zodat er altijd naar het nieuwste topic gelinkt word, dus met deze link in je browser of ondertitel kan je altijd makkelijk naar de nieuwste klikken
(disclaimer voor pietje aangezien hij altijd de topics maakthij is zo aangepast dat alle topics met Nijmegen # herkend worden, dus die geeft hij weer)
2 dekens bij de bank, 1 om onder te liggen als het koud is (koudquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n tijgerprint in de kamer?
Je snapt het niet. Maak er een link van in je bookmarks ofzo, dan zit je altijd meteen goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Want het is ook zoveel moeite om even op sta te klikken en dan het topic (wat waarschijnlijk nog bovenaan staat ook) aan te klikken
Of gewoon Sjonniequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daan? Mwoah. Ik ben fan van oud-hollandse namen. Kees.
Ik snap het wel maar vind het een tikkie overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Maak er een link van in je bookmarks ofzo, dan zit je altijd meteen goed.
en anitaquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar vind mikkie overbodig
99% van de functies op internet is een tikkie overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap het wel maar vind het een tikkie overbodig
Ik heb myat als mijn startpaginaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
das ook weer zomaar dan kan je m snel opstarten ipv eerst fok dan forum dan myat en dan nijmegen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
das ook weer zomaar dan kan je m snel opstarten ipv eerst fok dan forum dan myat en dan nijmegen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
En heb je tijd nog verneukt met teruglezen swarma
Wat jij dan?quote:
Er was al een topic overquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff iemand op het nieuws zei Mbo studenten
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef DJKoster het volgende:
Altijd fijn, formulieren die alleen op dinsdag van 19:00 - 19:30 ingeleverd kunnen worden.
Waar heb je 't nu over? Jij begon eroverquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
zie je m'n sig?
"Mammaaaaaaaaaaaaaa........Yashaaaaa begon!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar heb je 't nu over? Jij begon erover
Lekker belangrijk dat er een topic was:oquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar heb je 't nu over? Jij begon erover
Attestatie inleveren bij de kerk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wat is dat dan weer voor iets achterlijks?
quote:Het nut van het attestaat is dat het kerkgenootschap waar men terecht komt, op de hoogte is van de geestelijke staat van de nieuwe leden
Jah als in wat ze geloven lijkt mij?quote:
Nou, het is:quote:
Ah okquote:
Kan dat danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg het acteerwerk is wel drastisch omlaag gegaan zeg![]()
hoe bedoel je ? was maar 1 pagina bij sinds vanochtendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
En heb je je nog vermaakt met teruglezen swarma
De 5 topics van toen je weg wasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe bedoel je ? was maar 1 pagina bij sinds vanochtend
msnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? was maar 1 pagina bij sinds vanochtend
heb je n auto dan ?quote:
ja want ik had dus echt geen fuck te doen en was te vroeg wakkerquote:
Juh gister al opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Idem.. Ik wou Festini Perenijsjes halen.. weer vergeten
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik durf denk ik niet met jou in die bus te stappen
Bij de Blauwe Steen hebben ze heerlijk bosvruchten softijs, ik weet alleen niet of die toko nog open is nu...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh gister al op
Maar ik heb zin in ander ijs soft ijs ofzo
Haal je een McFlurry ofzoquote:
Lemmingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei gratis sundae ijsje.. Betaal met 10 euro.. kreeg 5 euro en een shitload aan 50centjes terug..
2 teveel dus
Oke, nu heb ik vannacht nachtmerriesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit wat een vriendinnetje van me net vond![]()
[ afbeelding ]
Heb je goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga morgen in men tussenuren en om 3 uur ook maar es in de zon zitten
Wat is 'vroeg op'?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook zo slapen.. morgen voor het eerst sinds lange tijd weer vroeg op
ik moet kwart over 6 al op.. dat is vroegquote:
Camelot. Lekker Hertog Janquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet kwart over 6 al op.. dat is vroeg![]()
welk terrasje heb je gezeten? en waarom ben je nu al terug
Goed planquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:54 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga mij maar eens naar school slepen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
welk terrasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pas maar op want ik bel mikkie als je ongewenst gaat beginnenquote:
En jij denkt dat ik jou dan verdedig?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pas maar op want ik bel mikkie als je ongewenst gaat beginnen
Echt hè. Rijdt iemand te hard... 'ik hoop dat je moeder dood gaat, dat je rijbewijs nooit meer krijgt en dat je 10 jaar TBS krijgt!'quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
man man man wat zit er toch een stel heilige boontjes in WGR.. altijd bij die verkeerstopic..
BOEHOE JE MOET DOOD WANT JE REED TE HARD, DRONK whatever.. stelletje
hat? Van een drumstel?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende::DD:D:!
Dj heb btw net een 3/15 hat gekocht
Een wat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende::DD:D:!
quote:
Gratz! refined en maxed?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende::DD:D:!
Ik wil m'n auto er best naast zetten, als jij 'm dan poetst?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo denk ik de auto wassen @ Dolfijn Dukenburg, dus wie zin heeft om ook te komen poetsen
Ben net terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil m'n auto er best naast zetten, als jij 'm dan poetst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |