Meneertje-ik-maak-nooit-een-foutquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Sakura het volgende:
Alcohol in het verkeer?
Ik hoop dat ze je rijbewijs voor de komende 75 jaar in beslag nemen en je auto ter plekke door de schredder halen.
En zelfs dan kom je er in mijn ogen zeer makkelijk van af als drinkend bestuurder![]()
![]()
Ik ben de laatste die zal beweren dat ik nooit een fout maak. Maar alcohol in het verkeer is zo ongelofelijk stom en onverantwoordelijk dat ze een ieder die dat toch flikt levenslang het gebruik van een auto wat mij betreft mogen verbieden, en een boete waar die nog jaren mee bezig is om af te betalen. (jaartje of 5 TBS zou ook een goede mogelijkheid zijn)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Meneertje-ik-maak-nooit-een-fout![]()
Als je rijbewijs word ingevorderd heb je echt teveel op ik denk net 4/5 biertjes doe is normaal.
En overigens gaf ik al aan dat het stom was.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die zal beweren dat ik nooit een fout maak. Maar alcohol in het verkeer is zo ongelofelijk stom en onverantwoordelijk dat ze een ieder die dat toch flikt levenslang het gebruik van een auto wat mij betreft mogen verbieden, en een boete waar die nog jaren mee bezig is om af te betalen. (jaartje of 5 TBS zou ook een goede mogelijkheid zijn)
Met alcohol in het verkeer niet.quote:
Als het 100 meter is waarom ben je dan met de auto?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:47 schreef Ab-Normaal het volgende:
Tot dat jezelf bv een keer een borrel heb 3 biertjes drinkt en je rijdt 100m naar huis en bam staan ze.
Ben geen kilometers gaan rijden ofzo.
En ja weet het is stom en je leert er alleen maar van en die boete vind ik ook terrecht ben alleen benieuwd wat me te wachten staat
TBSquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die zal beweren dat ik nooit een fout maak. Maar alcohol in het verkeer is zo ongelofelijk stom en onverantwoordelijk dat ze een ieder die dat toch flikt levenslang het gebruik van een auto wat mij betreft mogen verbieden, en een boete waar die nog jaren mee bezig is om af te betalen. (jaartje of 5 TBS zou ook een goede mogelijkheid zijn)
Overzicht voor jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:58 schreef Diemux het volgende:
335... volgens mij op wegmisbruikers zeiden ze dat 200 maximaal toegestaan was en dat ze vanaf 220 bekeurdeen ofzo ??
Dan ziet het er naar uit dat je gelukt hebt gehadquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Overzicht voor je
http://www.verkeershandhaving.nl/index.php?s=44&id=139
Je krijgt dan in ieder geval wel een lekker kopje thee erbijquote:Educatieve Maatregel Alcohol en verkeer (EMA)
Wie wordt betrapt op het misdrijf ‘rijden onder invloed’ krijgt niet alleen met het Openbaar Ministerie, maar ook met het Ministerie van Verkeer en Waterstaat te maken. Los van de straf, kan het CBR* er namelijk aan twijfelen of de betrokkene wel geschikt is om een voertuig te besturen. Om die geschiktheid weer op het vereiste niveau te brengen, kan het CBR een zogeheten vorderingsprocedure starten. U kunt dan verplicht worden om de EMA te volgen.
Kosten
Deelnemers moeten de EMA zelf betalen. U krijgt hierover een brief van het CBR. Vanaf januari 2007 zijn de kosten ¤ 664,05 (inclusief cursusmateriaal, koffie en thee).
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht je er toch wel minstens een lekker (belgisch) biertje bij...quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Je krijgt dan in ieder geval wel een lekker kopje thee erbij
Helemaal mee eens, alcohol in het verkeer kan niet hard genoeg aangepakt worden..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Sakura het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |