[MMORPG] Rose online part 28quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ROSE Online![]()
Als jullie dat nou eens allemaal gaan spelen..
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nu 6 g7's en 2 donation wingsIk moet nog ff kijken of ik het ga reporten.. Denk het maar wel hea.. Alhoewel het me wel een hoop gesleep gaat schelen maarja..
En inderdaad die Jackpot.. 9 int dimple gloves
Die is echt enorm handigquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:23 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Hmm handige site, kende ik nog niet
Ik ga denk ik maar niet eens de moeite doen om het uit te leggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik scroll naar beneden en zie Yashi de meest vreemde kreten in de lucht gooien.
[..]
Ik ook, vooral het laatste seizoen prison break was niet te verstaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
heb altijd engelse ondertiteling.. meestal vooral nodig omdat ik gewoon niet kan horen wat ze zeggen..
Verstandigquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga denk ik maar niet eens de moeite doen om het uit te leggen
Yashi is 1337quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik scroll naar beneden en zie Yashi de meest vreemde kreten in de lucht gooien.
[..]
Ze zou 'm als ondertitel moeten zettenquote:
quote:The video features dizzying special effects such as hypnotic spirals, and as a result was banned from airplay in the United States[1] after failing the Harding Test (a test designed to protect sufferers of photosensitive epilepsy). As of March 5, 2008 the hypnotic spirals have been toned down upon request and the video premiered on TRL March 6, 2008.
Overdag gaan de topics niet zo snel, dus het kan nog...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan trouwens over de verwachting van swarma heen. Hij zei dat we bij 80 zouden zijn als ie terugkwam, hij zou mijn verjaardag zeker missen dus hij zal zaterdag / zondag wel terugkomen.
Thanxquote:
Ze hebben een apart deel voor Engelse ondertiteling, handigquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Mikkie het volgende:
Hee, die bierdopjesite is wel handig inderdaad. Ik kijk zelf nooit met NL subs, maar wie weet... als er eens bezoek komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |