Nogal wiedes.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jajaja, dat hoor ik nog wel een tijdje
Heb je nog wel iets gedaan vanavond?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beiden niet voor mij vanavond. Heb die verjaardag afgezegd en ga zo naar bed... ben vanavond niks waar maar moet morgenochtend fit zijn voor m'n tentamen. Wellicht morgenavond weer.
Ga slapen joh, je hebt morgen tentamenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes.De mist in gaan en in een geintje trappen is leuk, maar vervolgens nog vijf keer bevestiging vragen is priceless
Nu raak ik de draad kwijt. dat van pietje ging toch over mikkies zijn klb actie?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:51 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik dacht, waar heeft ie het over.. en toen hoorde ik het..
Ik heb met een studiegenote overleg gehad over het tentamen en de stof, tot een uurtje of tien. Toen ben ik voor de broodnodige rust naar de bank verkast. Vandaag twee tentamens gehad én geleerd, en morgenochtend nog een tentamen... ik ben kapotquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets gedaan vanavond?
Nee, jus d'orange over datum is goorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
Jus d'orange die een maand over datum is, zou die nog te drinken zijn? Kom net een pak appelsientje tegen en ik heb dorst, maar alles is op (morgenmiddag tijd voor boodschappen)...
Hij hoorde het kwartje vallen, denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nu raak ik de draad kwijt. dat van pietje ging toch over mikkies zijn klb actie?
Het is gewoon een pak appelsientje dat minstens een half jaar houdbaar is ofzo... je zou verwachten dat een maandje niet uit maakt. Maar goed, ik vraag het niet voor niets natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, jus d'orange over datum is goor(ja helaas ervaring). Geen idee hoe lang die over datum was, ruik iig eerst heel goed
.
Ow, ik dacht die verkapte rickroll van Hans Teeuwenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nu raak ik de draad kwijt. dat van pietje ging toch over mikkies zijn klb actie?
Als je geen zin hebt om dat tentamen morgen te maken zou ik een slok nemen...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
Jus d'orange die een maand over datum is, zou die nog te drinken zijn? Kom net een pak appelsientje tegen en ik heb dorst, maar alles is op (morgenmiddag tijd voor boodschappen)...
Je kan 't altijd proberen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Het is gewoon een pak appelsientje dat minstens een half jaar houdbaar is ofzo... je zou verwachten dat een maandje niet uit maakt. Maar goed, ik vraag het niet voor niets natuurlijk
En danquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef DJKoster het volgende:
Pas op, de 25-jaar grens komt nu snel dichterbij.. (nog 2 maandjes te gaan voor mij)
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om dat tentamen morgen te maken zou ik een slok nemen...
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't altijd proberen natuurlijk. Als 't mislukt willen we 't wel weten.
quote:Pietje Puk
Pietje Puk is de postbode van Keteldorp, een klein dorpje in Nederland met slechts 10 straten en zo'n 400 inwoners. Hij is de vriend van alle kinderen. Hij staat altijd voor anderen klaar en haalt dolle streken uit. Hij woont in een post- en telegraafkantoortje met slechts één loket. Het heeft groene ruitjes en een rode deur. Hij doet steeds geheimzinnig over zijn echte leeftijd, maar in boek 20, Pietje Puk en zijn vrienden, wordt Pietje 50 jaar en 25 jaar postbode op dezelfde vrijdag.
Pietje heeft een zelf een liedje gemaakt, waardoor hij vrolijk wordt:
Een, twee, drie, vier
Pietje Puk die heeft plezier
Vijf, zes, zeven, acht
't Is Pietje Puk die altijd lacht.
Zijn vrienden ontdekten toch zijn geboorteakte die ergens verstopt was?quote:Hij doet steeds geheimzinnig over zijn echte leeftijd, maar in boek 20, Pietje Puk en zijn vrienden, wordt Pietje 50 jaar en 25 jaar postbode op dezelfde vrijdag.
quote:Beste PietjePuk007,
Wij van Bierdopje wensen je een hele fijne verjaardag!
Wat is Bierdopje ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste commerciële felicitatie alweer in de mailbox hangen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |