Quizquote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef DJKoster het volgende:
Never gonna give you up, never let you down..
Arrrgh, ga uit mijn hoofd
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:14 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Quiz
Ik sta niet in voor het gerickrolld worden door die site, zolang je niet op de 'click the button'-tekst en wel op de knop drukt gebeurt het niet
quote:var count=0;var found=new Array();var currGuessing=-1;var answers = new Array("give you up","let you down","run around and desert you","make you cry","say goodbye","tell a lie and hurt you");var hidden = new Array();
var gameID = 87;
Inderdaad dat is geniaal..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet bij dit soort nummers gelijk aan Hans Teeuwen denken. Ook bij the final countdown, en shout
.
Ik kwam niet meer bijquote:Kennst du das A-Team? Das A-Team? Vier Männer in ein’ schwarzen Van… ohne Rahmen… Ha! Was glaubst du, was da vorgeht? Das kann man sich doch denken, na… Die sind fortflüchtig, dann muss mann nehmen was mann kann…
Weisst du, wie die alle heissen? Der alte Bock der heisst Hannibal… Und der grosse Neger der heisst B.A. Barakos… Und dann gibt es noch so einen Vollidiot, das ist Murdoch. Und der vierte der heisst: Gesicht.
Geweldigquote:
Dat is toch wel de meest nostalgische.. via deze heb ik hem ontdektquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 't einde, als ie van Mozart zo'n hele carnavalshit maakt, geniaal.
Altijd tof, zo'n topic in KLBquote:Op donderdag 24 april 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echtpaar slaat hond dood om verharing
Heb nog een beetje lopen stoken daar.
Ik dacht, waar heeft ie het over.. en toen hoorde ik het..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk, er is altijd wel iemand die erin trapt.
Net als in dat 24-topic, of nietquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk, er is altijd wel iemand die erin trapt.
jajaja, dat hoor ik nog wel een tijdjequote:
Beiden niet voor mij vanavond. Heb die verjaardag afgezegd en ga zo naar bed... ben vanavond niks waar maar moet morgenochtend fit zijn voor m'n tentamen. Wellicht morgenavond weerquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Altijd tof, zo'n topic in KLB![]()
Tijd voor bier(en catan?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |