Echt de categorie 'IQ van een stoeptegel'quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, het gaat hier wel om R'dam he, die zullen wel eea meegemaakt hebben. Ik was er niet bij, maar m'n huisgenoot was aardig pissed
.
Het was sowieso echt een kutverhaal. De volgende dag zouden ze weer komen aansluiten, zijn ze weer weggereden omdat er niemand was. Wat hadden ze nou gedaan, op de bel gedrukt, JA DIE DOET 'T NIET NEE! Wij de volgende dag een briefje op de deur geplakt, graag dit nummer bellen want de bel doet 't niet, hebben ze 't briefje meegenomen zonder te bellen
. Oh meeeeeen, wat was ik toen boos
.
We wonen op de 3e & 4e verdieping dus achter de deur zit een lange trap omhoog, en daar wonen we pas, dat kunnen we dus nooit horen. Wat een lomp volk is dat zeg
.
Als ze pietjes advies heeft opgevolgd om zo'n hele fles er in te mikken zou dat best kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef DJKoster het volgende:
Is die leiding niet gesloopt door al dat ontstoppingspul? Dat ie nu lekt...
Ga ik ook mooi niet doen!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, je hoeft me niet te geloven.
Goed geheugen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
... of dat je over 2.5 uur jarig bent...
Dividend? Je moet er volgend jaar geld bijleggen om ze weg te kunnen doenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vitesse geeft aandelen uit. Niet te veel dividend verwachten.
Ja kut zooiquote:Op donderdag 24 april 2008 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weer een mooi eigen doelpunt met voetbal vanavond
Dramatisch ingeschoten penalty echter.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:13 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja kut zooi
Riberry speelt wel lekker trouwens
Ach hij zat en daar gaat het omquote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dramatisch ingeschoten penalty echter.
Maar vind de wedstrijd weinig aan, kijk maar halfjes... sowieso boeit uefa cup me weinig... prijs om 17e club van europa in feite.
Hoe kan die dierenarts nou weten dat die hond pas na 7 slagen dood wasquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fernando_Ricksenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:21 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach hij zat en daar gaat het omMaar wel bagger genomen ja.
Maar UEFA cup boeit me ook vrij weing.
Die Ferando Ricksen, is een Nederlander. Maar ik hoor er nooit wat over
Naar mijn weten is die ook gewoon voor de huisbaas.. Die vent doet meer klusjes hier in huis. (brandslangen ophangen e.d. ) dus dat zal wel los lopen.. Huisbaas was ook best redelijk aan de telefoon..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Top dat 't opgelost is, nu de rekening nog verdelen
.
Quizquote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef DJKoster het volgende:
Never gonna give you up, never let you down..
Arrrgh, ga uit mijn hoofd
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:14 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Quiz
Ik sta niet in voor het gerickrolld worden door die site, zolang je niet op de 'click the button'-tekst en wel op de knop drukt gebeurt het niet
quote:var count=0;var found=new Array();var currGuessing=-1;var answers = new Array("give you up","let you down","run around and desert you","make you cry","say goodbye","tell a lie and hurt you");var hidden = new Array();
var gameID = 87;
Inderdaad dat is geniaal..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet bij dit soort nummers gelijk aan Hans Teeuwen denken. Ook bij the final countdown, en shout
.
Ik kwam niet meer bijquote:Kennst du das A-Team? Das A-Team? Vier Männer in ein’ schwarzen Van… ohne Rahmen… Ha! Was glaubst du, was da vorgeht? Das kann man sich doch denken, na… Die sind fortflüchtig, dann muss mann nehmen was mann kann…
Weisst du, wie die alle heissen? Der alte Bock der heisst Hannibal… Und der grosse Neger der heisst B.A. Barakos… Und dann gibt es noch so einen Vollidiot, das ist Murdoch. Und der vierte der heisst: Gesicht.
Geweldigquote:
Dat is toch wel de meest nostalgische.. via deze heb ik hem ontdektquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 't einde, als ie van Mozart zo'n hele carnavalshit maakt, geniaal.
Altijd tof, zo'n topic in KLBquote:Op donderdag 24 april 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echtpaar slaat hond dood om verharing
Heb nog een beetje lopen stoken daar.
Ik dacht, waar heeft ie het over.. en toen hoorde ik het..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk, er is altijd wel iemand die erin trapt.
Net als in dat 24-topic, of nietquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk, er is altijd wel iemand die erin trapt.
jajaja, dat hoor ik nog wel een tijdjequote:
Beiden niet voor mij vanavond. Heb die verjaardag afgezegd en ga zo naar bed... ben vanavond niks waar maar moet morgenochtend fit zijn voor m'n tentamen. Wellicht morgenavond weerquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Altijd tof, zo'n topic in KLB![]()
Tijd voor bier(en catan?)
Nogal wiedes.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jajaja, dat hoor ik nog wel een tijdje
Heb je nog wel iets gedaan vanavond?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beiden niet voor mij vanavond. Heb die verjaardag afgezegd en ga zo naar bed... ben vanavond niks waar maar moet morgenochtend fit zijn voor m'n tentamen. Wellicht morgenavond weer.
Ga slapen joh, je hebt morgen tentamenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes.De mist in gaan en in een geintje trappen is leuk, maar vervolgens nog vijf keer bevestiging vragen is priceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |