Eventuele strafvervolging?quote:LEEUWARDEN - Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van zijn vrouw hun beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man en zijn 40-jarige echtgenote togen naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg.
Het echtpaar gooide het dier daarna in een vuilcontainer.
De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben net een haar verloren.
NIET SLAAN!
Ik zie zijn piemel!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Mijn hond heeft er ook last van.![]()
[ afbeelding ]
Die ga ik zeker niet slaan.
Mijn personeel ook maar dood slaan, ze zijn tenslotten mijn personeel!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:01 schreef Paramnesia het volgende:
Het is toch hun hond?
Die uitspraak vind ik te tam...quote:
Ik betaal hem graag als ik hem aan jou mag geven.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:11 schreef Mikkie het volgende:
En terecht. Moet zo'n kutbeest maar niet de hele tijd er een zootje van maken. Weten jullie wel hoe duur een spuitje is?
Wees consequent en pak je klauwhamer. Dat is gratis!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik betaal hem graag als ik hem aan jou mag geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |