Niet voor hele bijzondere dingen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar gebruik je de hoge uploadsnelheid voor?
quote:
100Mbit Up & Downquote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef DJKoster het volgende:Zaterdag heb ik waarschijnlijk mijn glasvezelverbinding
![]()
30 Mbit down, 4 Mbit up
Bij de SSHN wonen, dan zit het standaard bij je kamer in de huurprijs inbegrepen. Wordt verzorgd door Surfnet.quote:
Training Day is veruit de betere film dus als je die nog niet kent; zeker kijkenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als we 't allemaal eens zijn komt dit topic natuurlijk nooit vol.
Durum donerquote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt een retourtje friettent ben ik bang
'T is een cursus en ik had me vorige week uit voorzorg al afgemeldquote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet niet je squash-partner af te bellen, alleen squashen is zo saai.
The saga continuesquote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
breaking news mensen
het lekt nu om onverklaarbare redenen.. dus er komt zo een loodgieter. die de huisbaas heeft ingeschakeld nadat wij hem gebeld hebben. dus ben benieuwd.. weet niet zeker of ik hier slaap vannacht aangezien de lekkage boven de meterkast zitEn als dat er in drupt en kortsluiting maakt zijn we heel ver van huis hier..
Nope, vandaag nietquote:Op donderdag 24 april 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Potje Catan zit er wss niet in ?
Hopelijk vanaf de computer in je kamer, en niet met je mobiel voor een brandend huisquote:Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch echt dat ik vanavond de epiloog kan schrijven
Slapen zonder stroom is niet zo erg, maar een avondje thuis zitten is wel matigquote:Op donderdag 24 april 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb hier ook een keer geslapen zonder stroom, had alleen geurkaarsen voor de avond, die beginnen na een tijdje best te stinken.
Gelukkig betaalt de huisbaas die rekeningen. Als het goed isquote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er een paar rekeningen tussen de zooi verdwijnen, zit je voor je 't weet tussen de kaarsen.
Als 't met die zooi niet op te lossen (quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hij is nu met zo'n trekveer bezig maar volgens mij schiet het niet echt op
Sta je daar: 'oops'quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en ze komen binnen onder 't mom van "ff de stand opmeten", *rats* en weg was de stroom.
Blijkbaar niet, het gaat hier wel om R'dam he, die zullen wel eea meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Maar da's ook vreemd, kunnen ze van buitenaf de stroom niet afsluiten dan?
Ja? Ik heb 't toch steeds over de fles vloeibare zooi van de kruidvat gehadquote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm die "zooi" Pietje moet je dus wel echt alleen in vloeibare vorm er doorheen tyfen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |