heb je n auto dan ?quote:
ja want ik had dus echt geen fuck te doen en was te vroeg wakkerquote:
Juh gister al opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Idem.. Ik wou Festini Perenijsjes halen.. weer vergeten
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik durf denk ik niet met jou in die bus te stappen
Bij de Blauwe Steen hebben ze heerlijk bosvruchten softijs, ik weet alleen niet of die toko nog open is nu...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh gister al op
Maar ik heb zin in ander ijs soft ijs ofzo
Haal je een McFlurry ofzoquote:
Lemmingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei gratis sundae ijsje.. Betaal met 10 euro.. kreeg 5 euro en een shitload aan 50centjes terug..
2 teveel dus
Oke, nu heb ik vannacht nachtmerriesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit wat een vriendinnetje van me net vond![]()
[ afbeelding ]
Heb je goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga morgen in men tussenuren en om 3 uur ook maar es in de zon zitten
Wat is 'vroeg op'?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook zo slapen.. morgen voor het eerst sinds lange tijd weer vroeg op
ik moet kwart over 6 al op.. dat is vroegquote:
Camelot. Lekker Hertog Janquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet kwart over 6 al op.. dat is vroeg![]()
welk terrasje heb je gezeten? en waarom ben je nu al terug
Goed planquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:54 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga mij maar eens naar school slepen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
btw ik heb met wirihaximus pm contact gehad, hij heeft een link gemaakt zodat er altijd naar het nieuwste topic gelinkt word, dus met deze link in je browser of ondertitel kan je altijd makkelijk naar de nieuwste klikken
(disclaimer voor pietje aangezien hij altijd de topics maakthij is zo aangepast dat alle topics met Nijmegen # herkend worden, dus die geeft hij weer)
http://fok.wyrihaximus.net/go/?nmgn
welk terrasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pas maar op want ik bel mikkie als je ongewenst gaat beginnenquote:
En jij denkt dat ik jou dan verdedig?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
pas maar op want ik bel mikkie als je ongewenst gaat beginnen
Echt hè. Rijdt iemand te hard... 'ik hoop dat je moeder dood gaat, dat je rijbewijs nooit meer krijgt en dat je 10 jaar TBS krijgt!'quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
man man man wat zit er toch een stel heilige boontjes in WGR.. altijd bij die verkeerstopic..
BOEHOE JE MOET DOOD WANT JE REED TE HARD, DRONK whatever.. stelletje
hat? Van een drumstel?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende::DD:D:!
Dj heb btw net een 3/15 hat gekocht
Een wat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende::DD:D:!
quote:
Gratz! refined en maxed?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende::DD:D:!
Ik wil m'n auto er best naast zetten, als jij 'm dan poetst?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo denk ik de auto wassen @ Dolfijn Dukenburg, dus wie zin heeft om ook te komen poetsen
Ben net terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil m'n auto er best naast zetten, als jij 'm dan poetst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |