Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik durf denk ik niet met jou in die bus te stappen
Bij de Blauwe Steen hebben ze heerlijk bosvruchten softijs, ik weet alleen niet of die toko nog open is nu...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh gister al op
Maar ik heb zin in ander ijs soft ijs ofzo
Haal je een McFlurry ofzoquote:
Lemmingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei gratis sundae ijsje.. Betaal met 10 euro.. kreeg 5 euro en een shitload aan 50centjes terug..
2 teveel dus
Oke, nu heb ik vannacht nachtmerriesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
No shit wat een vriendinnetje van me net vond![]()
[ afbeelding ]
Heb je goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga morgen in men tussenuren en om 3 uur ook maar es in de zon zitten
Wat is 'vroeg op'?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ook zo slapen.. morgen voor het eerst sinds lange tijd weer vroeg op
ik moet kwart over 6 al op.. dat is vroegquote:
Camelot. Lekker Hertog Janquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet kwart over 6 al op.. dat is vroeg![]()
welk terrasje heb je gezeten? en waarom ben je nu al terug
Goed planquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:54 schreef morgane het volgende:
Mogguh! Ik ga mij maar eens naar school slepen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
btw ik heb met wirihaximus pm contact gehad, hij heeft een link gemaakt zodat er altijd naar het nieuwste topic gelinkt word, dus met deze link in je browser of ondertitel kan je altijd makkelijk naar de nieuwste klikken
(disclaimer voor pietje aangezien hij altijd de topics maakthij is zo aangepast dat alle topics met Nijmegen # herkend worden, dus die geeft hij weer)
http://fok.wyrihaximus.net/go/?nmgn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |