Je snapt het niet. Maak er een link van in je bookmarks ofzo, dan zit je altijd meteen goedquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Want het is ook zoveel moeite om even op sta te klikken en dan het topic (wat waarschijnlijk nog bovenaan staat ook) aan te klikken
Of gewoon Sjonniequote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daan? Mwoah. Ik ben fan van oud-hollandse namen. Kees.
Ik snap het wel maar vind het een tikkie overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Maak er een link van in je bookmarks ofzo, dan zit je altijd meteen goed.
en anitaquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar vind mikkie overbodig
99% van de functies op internet is een tikkie overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap het wel maar vind het een tikkie overbodig
Ik heb myat als mijn startpaginaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
das ook weer zomaar dan kan je m snel opstarten ipv eerst fok dan forum dan myat en dan nijmegen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
das ook weer zomaar dan kan je m snel opstarten ipv eerst fok dan forum dan myat en dan nijmegen
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
En heb je tijd nog verneukt met teruglezen swarma
Wat jij dan?quote:
Er was al een topic overquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff iemand op het nieuws zei Mbo studenten
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:47 schreef DJKoster het volgende:
Altijd fijn, formulieren die alleen op dinsdag van 19:00 - 19:30 ingeleverd kunnen worden.
Waar heb je 't nu over? Jij begon eroverquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
zie je m'n sig?
"Mammaaaaaaaaaaaaaa........Yashaaaaa begon!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar heb je 't nu over? Jij begon erover
Lekker belangrijk dat er een topic was:oquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar heb je 't nu over? Jij begon erover
Attestatie inleveren bij de kerk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wat is dat dan weer voor iets achterlijks?
quote:Het nut van het attestaat is dat het kerkgenootschap waar men terecht komt, op de hoogte is van de geestelijke staat van de nieuwe leden
Jah als in wat ze geloven lijkt mij?quote:
Nou, het is:quote:
Ah okquote:
Kan dat danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfg het acteerwerk is wel drastisch omlaag gegaan zeg![]()
hoe bedoel je ? was maar 1 pagina bij sinds vanochtendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
En heb je je nog vermaakt met teruglezen swarma
De 5 topics van toen je weg wasquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
hoe bedoel je ? was maar 1 pagina bij sinds vanochtend
msnquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoel je ? was maar 1 pagina bij sinds vanochtend
heb je n auto dan ?quote:
ja want ik had dus echt geen fuck te doen en was te vroeg wakkerquote:
Juh gister al opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Idem.. Ik wou Festini Perenijsjes halen.. weer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |