Vanuit je werkgroep fokken, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zit nog in de werkgroep dj. Vanaaf wil ik wel een potje.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:52 schreef DJKoster het volgende:
Ben er al uit, lijkt me alleen leuk met een vrouw naast je op de bank..
Jah moet die vent maar iets fatsoenlijks lullen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanuit je werkgroep fokken, het moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow.. Het gaat nu ook over Flora en Fauna op msn
Specs?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe laptop is binnenalleen de draadloze verbinding lukt nog niet :S
Die is altijd wel ergens te krijgen toch?quote:
Geil.. ik wil ook een nieuwe.. en pffff ik moet uitbuikenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe laptop is binnenalleen de draadloze verbinding lukt nog niet :S
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef DJKoster het volgende:
Je mag wel eens opruimen
Mooie foto's verder..
Yasha is zwanger!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Geil.. ik wil ook een nieuwe.. en pffff ik moet uitbuiken
Tof dat je dat nieuws nu al met de hele wereld deelt..quote:
Mja het scheen niet duidelijk over te komen bij iedereen, dus ik dacht, ik benadruk het even.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof dat je dat nieuws nu al met de hele wereld deelt..![]()
Maarja net alsof het niet duidelijk was na mijn geklaag over pijne TIETUUHH
en over tieten gesproken... zijn de fotos er al ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tof dat je dat nieuws nu al met de hele wereld deelt..![]()
Maarja net alsof het niet duidelijk was na mijn geklaag over pijne TIETUUHH
Daan? Mwoah. Ik ben fan van oud-hollandse namen. Keesquote:
wij ook van jou mikkiequote:
hendigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
btw ik heb met wirihaximus pm contact gehad, hij heeft een link gemaakt zodat er altijd naar het nieuwste topic gelinkt word, dus met deze link in je browser of ondertitel kan je altijd makkelijk naar de nieuwste klikken
(disclaimer voor pietje aangezien hij altijd de topics maakthij is zo aangepast dat alle topics met Nijmegen # herkend worden, dus die geeft hij weer)
http://fok.wyrihaximus.net/go/?nmgn
Want het is ook zoveel moeite om even op sta te klikken en dan het topic (wat waarschijnlijk nog bovenaan staat ook) aan te klikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
btw ik heb met wirihaximus pm contact gehad, hij heeft een link gemaakt zodat er altijd naar het nieuwste topic gelinkt word, dus met deze link in je browser of ondertitel kan je altijd makkelijk naar de nieuwste klikken
(disclaimer voor pietje aangezien hij altijd de topics maakthij is zo aangepast dat alle topics met Nijmegen # herkend worden, dus die geeft hij weer)
http://fok.wyrihaximus.net/go/?nmgn
2 dekens bij de bank, 1 om onder te liggen als het koud is (koudquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Waarom hebben jullie zo'n tijgerprint in de kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |