Precies op tijd 'Nieuwe Topics' openenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
men fipo wat doe je
Nu niet meer dusquote:6 DJKoster - 818
7 Houniet - 818
ik wel onder zijn accountquote:Op maandag 5 mei 2008 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft Swine sinds de eerste meet nog gepost?
ik niet te bekennen? gelukkig maarquote:Op maandag 5 mei 2008 23:43 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nu niet meer dus![]()
5 Yashaaaaa - 2555
8 Cocktailprikker - 801
Hmm...
ja mamaquote:Op maandag 5 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dj ga es slapen
hou tog je kopquote:Op maandag 5 mei 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker belangrijk
moet je ook gewoon leren quotenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ging over dat Yasha pwnd.. dat jullie zo snel posten
Daarom zei ik hetquote:Op maandag 5 mei 2008 23:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ja mama![]()
En dat ga ik ook doen, morgen weer werken (ik wil niet)
Weltrusten
en dan te bedenken dat ik mezelf al lui vindquote:
ben je met je zatte hersens een perkje ingefietstquote:Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef Coiler het volgende:
Zo! Ik ruik weer naar bloemetjes en kunstmatige geurtjes
ik heb ze al boven mn bed hangenquote:Op maandag 5 mei 2008 23:59 schreef Coiler het volgende:
Ik zal morgen eens een foto van yasha printen en lamineren, dan kan ik hem in de douche ophangen
Ja ook, maar m'n huisgenoten maken er altijd zo'n bende van daar. Heb ik eindelijk eens de douche voor mezelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo? Heb je last van ongedierte in je douche dan?
mijn internet zit niet op snelheid momenteelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
God we zitten inderdaad echt weer op quote snelheid..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
1
2
3<?php
?>[/quote]
[quote]* J-heronimus
Ja ik vind TVP altijd zo saai staan, dus dan maar me ''self-made'' TVPquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
dat was een tvp vn heroen pietje dank u
Jij ook succes, komt goedquote:
ik heb die GO voor mn stage tog alquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij ook succes, komt goed [ afbeelding ]
ik wilde nog gaan maar was bier aan t drinkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Weer gewonnen met de pubquiz
Stonden constant derde, en in de laatste ronde de twee koplopers voorbij gegaan!
Gezien, ja. Gesproken, nee. Want: hij zat bij het team dat in de laatste ronde knalhard gepwnd werd door FUBARquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde nog gaan maar was bier aan t drinkenswine nog gezien ?
Hij werkt er, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:10 schreef J-heronimus het volgende:
Swine is trouwens erg vaak in VB.
Oja kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij werkt er, misschien dat het daar aan ligt?
Dat is omdat je mij zo moeilijk los kan laten, mopquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik lig gewoon iedere keer pas om 2 uur in bed for no reason..
Nouquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
waarom zou je eerder naar bed gaan, is ook zo saai. de dag wordt pas boeiend als de zon langzaam ondergaat zeg ik altijd maar..
Truequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is omdat je mij zo moeilijk los kan laten, mop.
Ik ook! Ik sliep sowieso slecht vannacht, maar ik droomde steeds over rare situaties op het werk enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:10 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had vannacht zulke stomme dromen waar ik steeds door wakker lag, dat ik vanochtend maar even niet naar school ben gegaan
Werd de school overgenomen door aliens?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:10 schreef Dupje het volgende:
Ik had vannacht zulke stomme dromen waar ik steeds door wakker lag, dat ik vanochtend maar even niet naar school ben gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |