Als Pinkpop niet pas een paar weken na Pinksteren zou zijn, hadden we komend weekend een poster kunnen bekijken met nieuwe namen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:47 schreef Blight het volgende:
En weer wachten op de volgende namen.
Iron Maidenquote:
Nou ja, je staat er dus in ieder geval niet alleen, dus het kan best gezellig zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:06 schreef frame-saw het volgende:
Ja ik had het dus over de lange wachttijden bij 't Harde. Met wat drinken en mijn Lowlandsgenootje vind ik dat niet erg, maar ik sta daar dan dus alleen![]()
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekkenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, je staat er dus in ieder geval niet alleen, dus het kan best gezellig zijn.
Ja waar. Maar ik zie het allemaal nog wel, wilde alleen even weten hoe lange wachtrijen ik kan verwachtenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, je staat er dus in ieder geval niet alleen, dus het kan best gezellig zijn.
Sorryquote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekken
The National is weken geleden al op de Lowlandssite bevestigd. Wel bij de les blijven ouwequote:Op maandag 5 mei 2008 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed MGMT dus.
The National kan je ook wel bijschrijven, Sigur Ros is ook wel zo goed als zeker.
Ohja en met de auto naar LL is the shizzle.
Persterreinquote:Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alleen op maandag weer van de parkeerplaats weg komen kan wel eens lang duren als je het slecht treft. Al 2 keer gehad dat we enkele uren in een nauwelijks bewegende rij stonden.
Ohjaquote:Op maandag 5 mei 2008 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The National is weken geleden al op de Lowlandssite bevestigd. Wel bij de les blijven ouwe
die wachttijd viel mij hartstikke mee eigenlijk bij t harde.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat langer te wachten tot je in de bus kan dan dat je in de bus zit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die gasten eruit zien irl.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde dat Radiohead en Pearl Jam komen!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
Depeche Mode is al 13 topics 3 jaar geleden bevestigd.
Waar haal je die vandaan? Is dat gewoon een hoop die je uitspreekt, of is er een serieuze kans dat Oasis Lowlands aan doet?quote:
Ik heb OVquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:15 schreef portie het volgende:
frame-saw ...enkeltje naar Kampen ... rijd je met ons (mistaken en mij) mee
...
heb er al zin in!!
Oasis wordt vaak als gerucht genoemd, zie bijv. http://grazforum.muziekagenda.nl/showthread.php?t=5143quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Is dat gewoon een hoop die je uitspreekt, of is er een serieuze kans dat Oasis Lowlands aan doet?
Weet ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.![]()
Ik hoorde dat Radiohead en Pearl Jam komen!
Grapjas, Radiohead is in Canada rond die tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.![]()
Oasis komt pas in September met een nieuw album, dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:24 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Oasis wordt vaak als gerucht genoemd, zie bijv. http://grazforum.muziekagenda.nl/showthread.php?t=5143
Geen idee hoe serieus, maar komen wel binnenkort met een nieuw album. Ik hoop dat ze komen!
Weet ik, maar ik deed even mee aan het in het wilde weg namen roepen zonder bron.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grapjas, Radiohead is in Canada rond die tijd.
Ik zie ze 1 juli al, dus voor mij hoeft het niet per see. Al zou het wel leuk zijn natuurlijk.
Dat is juist een enorm argument voor hun komstquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oasis komt pas in September met een nieuw album, dus lijkt me niet.
Nou enorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef peaceman het volgende:
Hey leuk, een festival!
Hey, je bent niet meer blauw???quote:
Maandje of wat al niet meer, na die 2 maanden ban.quote:
Lekker schijnheilig.. Duidelijk dat wij hebben voorgedrongen 2 jaar geleden (of nou ja, de bus stopte gewoon precies voor m'n neus, terwijl we er net 10 minuten stondenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekken
De scherpte is er wel een beetje vanaf na je ban, he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en The Hives er ook nog bij.
Ja ik mis iets enorm. Ik lees nu even terug en denk. Ja domquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De scherpte is er wel een beetje vanaf na je ban, he?
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.quote:
HA! IK GA HOT CHIP SOWIESO WEL ZIENquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.
Ik gok 71%quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder zou ik.
Digitalism, Adam Green, Justice, Foals, Be your own pet, Blood red shoes wel kunnen waarderen.
Ik gok dat er 83% van op LL staat.
Justice niet denk ik. Waren er vorig jaar al en ik heb ze al 3 keer gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder zou ik.
Digitalism, Adam Green, Justice, Foals, Be your own pet, Blood red shoes wel kunnen waarderen.
Ik gok dat er 83% van op LL staat.
Maar garant voor een goed feestje, kwaliteit, en een volle bravo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Justice niet denk ik. Waren er vorig jaar al en ik heb ze al 3 keer gezien
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.
justice vind ik maar saai live, de rest van de ed banger kliek draaien een stuk leuker.. Maar niks boven digitalism + MSTRKRFTquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar garant voor een goed feestje, kwaliteit, en een volle bravo.
Legendarisch slecht ja, ik ben er 2 jaar geleden na 2 nummers bij weggelopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Concert van Be Your Own Pet, 2 jaar geleden was fucking legendarisch.
Volgens de Metro komen de heren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
Grote kans dat we Black Mountain ook kunnen toevoegen aan het lijstje
Gezien op bevrijdingspop, en ik denk niet dat we er wat aan missen. Ik zou het sowieso aan me voorbij laten gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgens de Metro komen de heren.
Alphabeat zegt dat ze niet komen omdat ze te poppy zijn.
Van die namen die je eerder had gepost?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
De rest ook.
Hun eerste concert schijnt op Reading/Leeds te zijn en tour begint daarna, dus die hoef je niet op LL te verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij was ik nog niet in dit topic geweest.uimt voor Last Shadow Puppets*
Hebben zichzelf bevestigd, aldus een dude op het graz-forum die een interview met ze zou hebben gehad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
Grote kans dat we Black Mountain ook kunnen toevoegen aan het lijstje
Anouk alweer?! Die zoog de vorige keer hard... Ik ga er ook niet heen in ieder geval. Wil ze weer verplicht in de Alpha staan enzo, anders is het niet goed genoeg... Raar wijf.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Mmz.
Anouk... Dan lig ik ergens op het gras aan de andere kant van het terrein. Zo afgedaan voor mij.
Pendulum is dan wel weer lekkerrrr
Kijk eens goed naar het bericht: (http://www.oor.nl/news_details.asp?id=5558)quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op de website van muziekblad OOR kunnen we de volgende lijst met namen voor het Lowlands-festival ontdekken: The Flaming Lips, Sigur Rós, The Hives, Nightwish, We Are Scientists, The Futureheads, Underworld, Sex Pistols, The Fratellis, Dropkick Murphys, Elbow, Pendulum, Gogol Bordello, Anouk, dEUS, The Wombats, Junkie XL, The Pigeon Detectives, Booka Shade, The Ting Tings, Foals, Sons And Daughters, Los Campesinos!, Grinderman (aka Nick Cave), Yeasayer, Black Kids, Holy Fuck en Pete Philly & Perquisite.
Nou niets nieuws dus.
De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands. Ze hebben dus gewoon een copy-paste van last.fm gedaan, waar elke gek een naam bij een event kan toevoegen.quote:› NIEUWE NAMEN LOWLANDS! :: 2-5-2008
Eén voor één komen de eerste namen voor Lowlands naar buiten. Vandaag maakte de festivalorganisatie via de officiële website een aantal prominente dance-acts bekend die hun opwachting zullen maken. Onder anderen Sven Väth, Modeselektor, Simian Mobile Disco, Diplo (foto), Hadouken! en Crystal Castles zullen deze zomer in het weekend van 15 t/m 17 augustus hun kunsten vertonen op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.
Wie goed zoekt vindt meer namen. De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands: The Flaming Lips, Sigur Rós, The Hives, Nightwish, We Are Scientists, The Futureheads, Underworld, Sex Pistols, The Fratellis, Dropkick Murphys, Elbow, Pendulum, Gogol Bordello, Anouk, dEUS, The Wombats, Junkie XL, The Pigeon Detectives, Booka Shade, The Ting Tings, Foals, Sons And Daughters, Los Campesinos!, Grinderman (aka Nick Cave), Yeasayer, Black Kids, Holy Fuck en Pete Philly & Perquisite. NEIL GROOTJANS
Meer Lowlands: http://www.lowlands.nl
Als ik Jimmy Hendrix toevoeg staat het ook gewoon op last.fm. Ze hebben geen eigen redactie ofzo die de toevoegingen controleert.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef frame-saw het volgende:
Maar vaak heeft last.fm wel gelijk!
Nightwish, Anouk, Fratellis.. echt, waar gaat dit heen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het bericht: (http://www.oor.nl/news_details.asp?id=5558)
[..]
De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands. Ze hebben dus gewoon een copy-paste van last.fm gedaan, waar elke gek een naam bij een event kan toevoegen.
Last.fm maakt niets bekend. Daar kan iedereen en z'n moer dingen toevoegen. Als je wil kan je binnen een minuutje Pink Floyd, Frank Sinatra en Eddy Wally op Lowlands laten komen bij Last.fmquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
Die namen die last.fm bekend heeft gemaakt vind ik maar niets. Hoop toch echt op wat betere namen nog.
Of zoals iemand net gedaan heeft: Nirvana en Aphex Twin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Last.fm maakt niets bekend. Daar kan iedereen en z'n moer dingen toevoegen. Als je wil kan je binnen een minuutje Pink Floyd, Frank Sinatra en Eddy Wally op Lowlands laten komen bij Last.fm
samen hangen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
Maar vaak zijn er wel mensen die elkaar controleren, je kunt het ook weer verwijderen hèquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik Jimmy Hendrix toevoeg staat het ook gewoon op last.fm. Ze hebben geen eigen redactie ofzo die de toevoegingen controleert.
Dat is juist het probleem, alleen degene die het event heeft gemaakt kan namen verwijderen, terwijl iedereen kan toevoegen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar vaak zijn er wel mensen die elkaar controleren, je kunt het ook weer verwijderen hè![]()
Al wacht ik altijd liever gewoon op Lowlands.nl.
Daar hang ik al jaren rondquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
jij slet! Dan moeten we maar even dubbel hard swingen op pinkpopquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Als Iron & Wine en Joan as Police Woman niet op Lowlands komen ga ik naar Pukkelpop, fuck it. Dan ben ik maar voor 1 jaartje een overloper.
Ja dat gaan we sowieso doen. Nog maar een paar weekjes hequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jij slet! Dan moeten we maar even dubbel hard swingen op pinkpop
Boks ouwequote:
Kees is er niet... Vorig jaar afscheidstournee...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef chansadres het volgende:
Zo lang het avondprogramma dik in orde is (90's now en Kees de van Hondt etc. ) ben ik wel aanwezig.
Ik zal Kees missenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kees is er niet... Vorig jaar afscheidstournee...
Want?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
De geruchten voor de grote bands zien er niet veel belovend uit. Dus dan hang ik meestal rond bij de India, Bravo en chillen bij de Lima.quote:
Word wel een beetje moe van al dat gezeur over bands die wel of niet komen, er is denk ik zo'n 10% van het programma bekend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
De geruchten voor de grote bands zien er niet veel belovend uit. Dus dan hang ik meestal rond bij de India, Bravo en chillen bij de Lima.
Wel meer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Word wel een beetje moe van al dat gezeur over bands die wel of niet komen, er is denk ik zo'n 10% van het programma bekend.
10 veren in de kont voor goede muzieksmaak en intelligentie enzo!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, de geruchten voor grote namen zijn echt niet goed te noemen. Dus ik snap chan wel.
We doen bier op Bospop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
10 veren in de kont voor goede muzieksmaak en intelligentie enzo!
Ik voel een zware bosuilnacht aankomenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
Gothic!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Coiler het volgende:
Als nightwish komt, zie ik ze 2 keer dit jaarOp wacken en lowlands...
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, de geruchten voor grote namen zijn echt niet goed te noemen. Dus ik snap chan wel.
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......
Ik niet in ieder geval, laat de Alfa meestal links liggen.
Jij ligt allang in de goot als DA en ik gaan beginnen.quote:
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Je moet er alleen zo van pissen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....
Klinkt als een bandje dat speelt als ik op zaterdag net het terrein kom op gewandeld en, nog enigszins verdwaasd, een stick ga draaien in het zonnetje, om na een tijdje toch maar eens een kijkje in de tent te nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ontopic: Black Mountain heb ik een paar maandjes geleden ontdekt. Dat word een must-see.
Alfabier daarentegen is inderdaad:quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....
Doe eens lief. Ik heb mijn wilde tijd al achter de rug, je weet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij ligt allang in de goot als DA en ik gaan beginnen.![]()
No not again!!! My Eyes!!! MY EYES!!!!quote:
We zullen het zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:25 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Doe eens lief. Ik heb mijn wilde tijd al achter de rug, je weet.
Ach, tegen die tijd ben ik een full time alcoholist, en kan ik je makkelijk aan. Dus.
Dat zeggen zo veel mensen elk jaar dat ik me elke keer weer afvraag waarom die Alfa toch zo vol staat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
een volle Alpha is nog niet eens de helft van de totale hoeveelheid LL bezoekers hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zeggen zo veel mensen elk jaar dat ik me elke keer weer afvraag waarom die Alfa toch zo vol staat.
Jezus.quote:
En er zijn best leuke bandjes geweest! Prodigy paar jaar geleden bijvoorbeeld. Apart om zweet van het plafond te zien druppelen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
een volle Alpha is nog niet eens de helft van de totale hoeveelheid LL bezoekers hoor.
Betekent het dus dat Nick Cave met Grinderman komt? Heeft die het niet te druk met The Bad Seeds? Nick Cave is ook de enige naam die me boeit uit de line-up tot zover.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef Blinker het volgende:
Bagger lineup.
Nick Cave daarentegen was paar jaar geleden wel tof, voor de rest weinig boeiends
Moeten we dat weten? Sommige dingen moet je met rust laten...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef parselmouth het volgende:
Is de identiteit van die biggetjes nou al bekend?
Al lang.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef parselmouth het volgende:
Is de identiteit van die biggetjes nou al bekend?
Check, dat moet ik ook nog ef inplannenquote:
Ja hoor dat beweer ik ook niet verder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
En er zijn best leuke bandjes geweest! Prodigy paar jaar geleden bijvoorbeeld. Apart om zweet van het plafond te zien druppelen...
Was ook meer een reply gericht op Angel_of_dth, die het niet kon begrijpen. Al word er soms raar geprogrammeerd maar daar heb je overal wel last vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja hoor dat beweer ik ook niet verder.
Vind t het eigenlijk niet zo'n prettige band. Maar als een band me aanstaat ga ik er wel heen hoor.
Ik ken er nog een.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stiekem heb ik veel meer zin in Melt! festival.
En het programma is nog niet eens helemaal compleetquote:
Trein denk ik, is maar een uurtje of 15 ofzo. Correctie, 8uur30min.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:39 schreef Blight het volgende:
Met de auto. Jij?
Hang je altijd een week eerder op een festival?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:29 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Wat een line up ja
Jammer genoeg hang ik dan op Bospop... Deh.
Ja, ik begin ook ieder weekend wat te hebben. Festivalsquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hang je altijd een week eerder op een festival?![]()
![]()
Melt lijkt me tof maar mijn festivalschema raakt een beetje overvol
Het zou inderdaad om Grinderman gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Betekent het dus dat Nick Cave met Grinderman komt? Heeft die het niet te druk met The Bad Seeds? Nick Cave is ook de enige naam die me boeit uit de line-up tot zover.
Van één van de Metro journalisten.quote:Black Moutain heeft zichzelf vanmiddag in een interview met ondergetekende bevestigd...
Alphabeat daarentegen kreeg 'no' te horen van Lowlands... Het zou te poppy zijn...
En jullie hebben ze van Lowlands organisatie? Of van de bands zelf? Of beide?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja graz bevestiging is een bevestiging van Toolhead, Kid_A of Keyzer of mij.
Dus, die kloppen wel
Beide.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
En jullie hebben ze van Lowlands organisatie? Of van de bands zelf? Of beide?
Laatste dagen even niet in verdiept, dus nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:15 schreef peaceman het volgende:
Weet jij al meer namen D_A?
"Crazy Bitch"quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:47 schreef Dupje het volgende:
Oh en je mist Danko Jones nog, bevestigd bij zijn acoustische optreden!
Handig, die connecties bij Lowlands. Mag je verder nog niet verklappen of drop je af en toe een naam?quote:
Je vergeet Fanfara Tiranaquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Likely to play lowlands: (source)
Black Kids (Myspace)
Black Mountain (Graz)
Booka Shade (Was on their Myspace)
dEUS (Newspaper/Selfconfirmed @ a gig)
Dropkick Murphys (Selfconfirmed @ a gig)
Elbow (GigFacts.nl)
Foals (Selfconfirmed @ a gig/Interview)
The Futureheads (Graz)
GEM (Newspaper)
Gogol Bordello (Myspace)
Grinderman (Graz)
The Hives (Was on their own site)
Holy Fuck (Myspace)
Junkie XL (3FM)
Los Campesinos! (Myspace)
MGMT (Selfconfirmed @ a gig)
Nightwish (Selfconfirmed @ a gig)
The Pigeon Detectives (Graz)
Sex Pistols (Own Site)
Sons and Daughters (Own Site)
Underworld (3voor12 Weblog)
The Wombats (Myspace)
Yeasayer (Myspace)
De lijst nog maar een keer met bron.
[..]
Van één van de Metro journalisten.
Kijk 's aan, weer een leuke naam erbij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:55 schreef Dupje het volgende:
Ane Brun bevestigt zichzelf op haar myspace voor 16 augustus
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:55 schreef Dupje het volgende:
Ane Brun bevestigt zichzelf op haar myspace voor 16 augustus
Ze heeft d'r broekske nog aan, des toch helemaal nergens voor nodig, kan toch net zo goed nakendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef damienr het volgende:
Je zou maar op deze foto staan :p
over 10 jaar sta je nog met je knar op het web
Dan kan je toch prima naar LL?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:10 schreef Mathijz het volgende:
Waarom begint mijn introductieweek op maandag 18 augustus
Ach mijn school begint ook op 18 augustus. Gewoon vroeg weggaan en brak aankomen. Je hebt echt een goede redenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:10 schreef Mathijz het volgende:
Waarom begint mijn introductieweek op maandag 18 augustus
JAA.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:18 schreef PastoorPeter het volgende:
Digitalism komt!
16.aug.2008 20:00
LIVE @ LOWLANDS FESTIVAL NL / Biddinghuizen
myspace.com/digitalism
Woohooo!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:18 schreef PastoorPeter het volgende:
Digitalism komt!
myspace.com/digitalism
Schijt aan hebben en gáán.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef damienr het volgende:
[..]
Je zou maar op deze foto staan :p
over 10 jaar sta je nog met je knar op het web
Heel veel bands zetten altijd 20:00 neer.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:18 schreef PastoorPeter het volgende:
Digitalism komt!
myspace.com/digitalism
Lowlands is ook op zondag hequote:Op zondag 11 mei 2008 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:Anti-Flag
Beter worden The Casualties nu ook nog effe geregeld!
[edit]
Dat zit er natuurlijk niet meer in... Zuigend
Thursday 14-Aug Hasselt, Belgium PUKKELPOP FESTIVAL
Friday 15-Aug Torgau, Germany ENDLESS SUMMER
Saturday 16-Aug Jalovske, Slovakia BOHUNICE HARD FEST
[/edit]
Saturday 16-Aug Jalovske, Slovakia BOHUNICE HARD FESTquote:Op maandag 12 mei 2008 01:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Owja, lekker suf... Maar dan hebben ze ook al wat volgens mij.
Same. Lowlands is altijd leuk, maar wat meer leuke namen zou ik ook niet erg vinden.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:17 schreef Irien het volgende:
Ik vind het nog niet zoveel, op dEus en We Are Scientists na, maar ik heb wel al kaartjes! Lowlands is eigenlijk altijd leuk, dus dat komt wel goed! Duurt dit jaar alleen wel lang met die namen...
Bah.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Idioteque het volgende:
Ik zie net dat The Roots tussen 22 en 24 augustus op een Belgisch festival staan. Lijkt mij dus ook wel een hele goede kanshebber voor Lowlands!!
Das gewoon een citaat uit een liedje. En dat kan wel zijn, maar het is toch ongeveer altijd in combinatie met rap/hip hop. Niet mijn ding dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
"The funk soul brother."
Je doet je ondertitel niet echt eer aan, The Roots maakt toch wel degelijk lekkere funk bij tijd en wijlen.
Zie ze er iig graag staan.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Idioteque het volgende:
Ik zie net dat The Roots tussen 22 en 24 augustus op een Belgisch festival staan. Lijkt mij dus ook wel een hele goede kanshebber voor Lowlands!!
De kans dat ze er staan is nog even groot als van toen ze er wel nog op stonden. 15 augustus staan ze in Frankrijk, en 18 augustus staan ze in Duitsland. Ik zie nog twee vrije dagen en weet ook welk land er ongeveer op de route ligtquote:Op maandag 12 mei 2008 14:42 schreef On het volgende:
Wel jammer dat Sigur Ros verdwenen is uit het 'misschien-lijstje'' want ik zou ze heel graag willen zien.
Laten we het hopenquote:Op maandag 12 mei 2008 15:03 schreef Idioteque het volgende:
[..]
De kans dat ze er staan is nog even groot als van toen ze er wel nog op stonden. 15 augustus staan ze in Frankrijk, en 18 augustus staan ze in Duitsland. Ik zie nog twee vrije dagen en weet ook welk land er ongeveer op de route ligt
Ben benieuwd hoeveel de muntjes dit jaar kosten. Hoeveel was het afgelopen jaar? 2,20 per muntje of zo? Zal met niets verbazen als het dit jaar 2,30 is.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:32 schreef Noodlez het volgende:
Deze week kaarten halen, maar man wat een prijzen weer. 132,50 ex servicekostenwtf. Maar het is altijd een mooi feest, ga sinds 2003 en roep elk jaar dat het weer duur is
.
Afgelopen jaar was 2,20 inddquote:Op maandag 12 mei 2008 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel de muntjes dit jaar kosten. Hoeveel was het afgelopen jaar? 2,20 per muntje of zo? Zal met niets verbazen als het dit jaar 2,30 is.
Komtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:36 schreef damienr het volgende:
Hahahah.......
Iemand de LLowbites al gelezen vandaag?![]()
DEPECHE MODE OP LOWLANDS
Dat zulke mensen nog steeds bestaanquote:Op maandag 12 mei 2008 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Mwoah rap/hip hop of iets wat er al in de verste verte op lijkt is niet aan mij besteed.
Je hebt helemaal gelijk, ik val daarom ook over het stukje of iets wat er al in de verste verte op lijkt. Closedminded en kortzichtig als je het mij vraagt. Rap/hiphop is namelijk een veel grotere verzameling dan indiepop, het is een moedergenre wat je niet in 1 keer in de prullenbak kan flikkeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Nosh het volgende:
Ja, of je mauwt niet zo, en ziet in dat smaken nu eenmaal verschillen.
Objectief gezien kan ikzelf bijvoorbeeld best vaststellen dat er veel kwaliteitsverschil bestaat in het 'springerige indiepopbandjes'-genre, en de één spreekt me daarom vast meer dan de ander, maar over het algemeen vind ik het halflauwe opgewarmde zooi voor halve tammen die punk niet aandurven
Ieder z'n ding toch, live and let live. Zolang mensen maar niet continu op álles gaan kotsen wat niet in hun straatje past, want dan heb je op lowlands niets te zoeken.
Het aantal artiesten in de Rap/Hip-Hop hoek die ik goed vind is echt op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik val daarom ook over het stukje of iets wat er al in de verste verte op lijkt. Closedminded en kortzichtig als je het mij vraagt. Rap/hiphop is namelijk een veel grotere verzameling dan indiepop, het is een moedergenre wat je niet in 1 keer in de prullenbak kan flikkeren.
Waarschijnlijk zijn er echter nog veel meer, als je er energie in zou steken om ze te vinden. Niet dat ik vind dat je dat ook moet doen, maar jij staat er in elk geval voor open.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het aantal artiesten in de Rap/Hip-Hop hoek die ik goed vind is echt op een hand te tellen.
Toevallig is dat album van Scroobius Pip en Dans les sac wel dope.
Thou shalt remember that guns bitches n bling never were part of the four elements and never will be
Respect daarvoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er echter nog veel meer, als je er energie in zou steken om ze te vinden. Niet dat ik vind dat je dat ook moet doen, maar jij staat er in elk geval voor open.
Laten we verder deze discussie niet hier voeren, ik hoef ook niet zo nodig hiphop te verdedigen. Bijna elk genre heeft voor mij wel wat te bieden, ik zou nooit een artiest afschrijven omdat er een bepaald labeltje opgeplakt zit, zonder er iets van gehoord te hebben.
Same here.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er echter nog veel meer, als je er energie in zou steken om ze te vinden. Niet dat ik vind dat je dat ook moet doen, maar jij staat er in elk geval voor open.
Laten we verder deze discussie niet hier voeren, ik hoef ook niet zo nodig hiphop te verdedigen. Bijna elk genre heeft voor mij wel wat te bieden, ik zou nooit een artiest afschrijven omdat er een bepaald labeltje opgeplakt zit, zonder er iets van gehoord te hebben.
Iemand hapt makkelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik doe dat echt helemaal niet. Ik heb mijn muziek onderverdeeld in deze genres: Electro, Hiphop, Nederhop, Nederlands, Pop, Punk en Rock.Anders heeft elke artiest een andere genre is toch nutteloos dan
Waarom zou je slechte muziek niet verwijderen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Iemand hapt makkelijk.![]()
Ik heb maar twee labeltjes "Goede muziek volgens Chan" & "Slechte muziek volgens Chan". En alle muziekgenres zitten er door elkaar in. Makkelijk
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:45 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Waarom zou je slechte muziek niet verwijderen?![]()
![]()
Liever niet van mij!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radiohead & Coldplay daarintegen mogen wel thuis blijven.
Coldplay zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radiohead & Coldplay daarintegen mogen wel thuis blijven.
Al een tijdje bekend. Alleen was er nog geen Myspace bevestiging.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:40 schreef Dupje het volgende:
Al gemeld dat We Are Scientists komen? Bevestigen zich op hun myspace voor de 17e.
Radiohead zou enigzins nog wel leuk zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Coldplay zeker.
Radiohead is al lang bevestigd, die komen sowieso.
DEPECHE MODE OP LOWLANDSquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Blinker het volgende:
[..]
Radiohead zou enigzins nog wel leuk zijn.
Hebbie bron
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Blinker het volgende:
[..]
Radiohead zou enigzins nog wel leuk zijn.
Hebbie bron
Oja want hip hop is van hoogstaand niveau wil je zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:41 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Aaah, geen wonder dat je muziek'smaak' onderontwikkeld is
Nounou, daar heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja want hip hop is van hoogstaand niveau wil je zeggen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:35 schreef icebliss het volgende:
Nieuws!
LAATSTE NIEUWS
Friday 21 December 2007
DEPECHE MODE EINDELIJK OP LOWLANDS
De kogel is door de kerk. Na jaren onderhandelen heeft Lowlands eindelijk DEPECHE MODE kunnen contracteren, de grootste en populairste rockband ooit op Lowlands. DEPECHE MODE wordt de afsluiter op de laatste festivaldag, zondag 17 augustus 2008.
Dat betekent dat Lowlands drie headliners van wereldformaat kan presenteren t.w. DEPECHE MODE op zondag 17 augustus, COLDPLAY op zaterdag 16 augustus en op vrijdag 15 augustus RADIOHEAD. Een ongekende weelde. Daarmee evenaart Lowlands met gemak qua programmering de editie van 2002 toen het festival voor het eerst in de geschiedenis zeven weken op voorhand was uitverkocht.
Lowlands zal nu 40.000 weekendkaarten en 20.000 dagkaarten in de voorverkoop brengen. Onder voorbehoud worden weekendkaarten inclusief kamperen 129 euro (dat betekent een passe-partout van 43 euro per dag) en dagkaarten voor dezelfde entreeprijs als vorig jaar n.l. 69 euro. Uiteraard exclusief de bespreekkosten. Daarmee loopt Lowlands qua entreeprijzen eindelijk in de pas met de andere festivals. Vorig jaar verkocht Rock Werchter in een paar dagen 20.000 dagkaarten voor DEPECHE MODE en dat wordt ook bij Lowlands verwacht. Dat overkwam Lowlands namelijk ook in 2002 bij de bekendmaking van DJ Tiësto.
DEPECHE MODE
DEPECHE MODE is de bekendste metalband in dit genre. James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett en Robert Trujillo komen uit San Francisco USA en staan sinds hun "Black Album" aan de wereldtop. De band ontving in totaal 11 awards en tal van andere onderscheidingen. Hun recente CD "St Anger" was er weer een van wereldklasse. Het laatste optreden in Nederland dateert uit 2006 in een bomvolle Gelredome. DEPECHE MODE komt in het voorjaar 2008 met een nieuwe CD en de eerste single maakt zijn debuut in de rocksimulator Rock Band, een game waar intussen 1.3 miljoen stuks van zijn verkocht.
Biddinghuizen, 21 december 2007
Eric van Eerdenburg
Je grap is niet gejat. Dit staat net voor jouw stukje :quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:04 schreef icebliss het volgende:
Wtf, die Lowlands post over Depeche Mode is van mijIk zoek 'm ff op.
Hier:
[..]
Tsk, beetje mijn grap jatten, hoe durft 'ie![]()
Edit: wtf is er met die site, als ik refresh post ik gewoon nog een keer hetzelfde ofzo![]()
quote:..Maar dan niet zoals in deze kostelijke hoax, die al maandenlang internetfora en mailverkeer onveilig maakt en ongetwijfeld al vele goedgelovige slachtoffers heeft geëist:
Mja zag ik wel, daarom stond die 'quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:36 schreef super-muffin het volgende:
Blood Red Shoes
[..]
Je grap is niet gejat. Dit staat net voor jouw stukje :
[..]
Ok ik ben scheel, die was natuurlijk al lang door lowlands.nl bevestigd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:56 schreef Dupje het volgende:
Killswitch Engage komen volgens hun myspace op de 15e.
Is die nieuw?
Stomme RickRollquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:21 schreef vogelkooi het volgende:
Leuke nieuwe namen.
Deze schijnen ook te komen.
De verwachting dat er een leuke band word aangekonigd word je gerickroll'd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:34 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Ik snap de Rickroll humor niet.. iemand even uitleg geven aub
En de "kansloze nerd van de dag"-award van woensdag 14 mei 2008 gaat naarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef Mistaken het volgende:
Ik ga volgende week de hele klas RickRoll´en tijdens een presentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |