Hebben zichzelf bevestigd, aldus een dude op het graz-forum die een interview met ze zou hebben gehad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
Grote kans dat we Black Mountain ook kunnen toevoegen aan het lijstje
Anouk alweer?! Die zoog de vorige keer hard... Ik ga er ook niet heen in ieder geval. Wil ze weer verplicht in de Alpha staan enzo, anders is het niet goed genoeg... Raar wijf.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Mmz.
Anouk... Dan lig ik ergens op het gras aan de andere kant van het terrein. Zo afgedaan voor mij.
Pendulum is dan wel weer lekkerrrr
Kijk eens goed naar het bericht: (http://www.oor.nl/news_details.asp?id=5558)quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op de website van muziekblad OOR kunnen we de volgende lijst met namen voor het Lowlands-festival ontdekken: The Flaming Lips, Sigur Rós, The Hives, Nightwish, We Are Scientists, The Futureheads, Underworld, Sex Pistols, The Fratellis, Dropkick Murphys, Elbow, Pendulum, Gogol Bordello, Anouk, dEUS, The Wombats, Junkie XL, The Pigeon Detectives, Booka Shade, The Ting Tings, Foals, Sons And Daughters, Los Campesinos!, Grinderman (aka Nick Cave), Yeasayer, Black Kids, Holy Fuck en Pete Philly & Perquisite.
Nou niets nieuws dus.
De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands. Ze hebben dus gewoon een copy-paste van last.fm gedaan, waar elke gek een naam bij een event kan toevoegen.quote:› NIEUWE NAMEN LOWLANDS! :: 2-5-2008
Eén voor één komen de eerste namen voor Lowlands naar buiten. Vandaag maakte de festivalorganisatie via de officiële website een aantal prominente dance-acts bekend die hun opwachting zullen maken. Onder anderen Sven Väth, Modeselektor, Simian Mobile Disco, Diplo (foto), Hadouken! en Crystal Castles zullen deze zomer in het weekend van 15 t/m 17 augustus hun kunsten vertonen op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.
Wie goed zoekt vindt meer namen. De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands: The Flaming Lips, Sigur Rós, The Hives, Nightwish, We Are Scientists, The Futureheads, Underworld, Sex Pistols, The Fratellis, Dropkick Murphys, Elbow, Pendulum, Gogol Bordello, Anouk, dEUS, The Wombats, Junkie XL, The Pigeon Detectives, Booka Shade, The Ting Tings, Foals, Sons And Daughters, Los Campesinos!, Grinderman (aka Nick Cave), Yeasayer, Black Kids, Holy Fuck en Pete Philly & Perquisite. NEIL GROOTJANS
Meer Lowlands: http://www.lowlands.nl
Als ik Jimmy Hendrix toevoeg staat het ook gewoon op last.fm. Ze hebben geen eigen redactie ofzo die de toevoegingen controleert.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef frame-saw het volgende:
Maar vaak heeft last.fm wel gelijk!
Nightwish, Anouk, Fratellis.. echt, waar gaat dit heen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het bericht: (http://www.oor.nl/news_details.asp?id=5558)
[..]
De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands. Ze hebben dus gewoon een copy-paste van last.fm gedaan, waar elke gek een naam bij een event kan toevoegen.
Last.fm maakt niets bekend. Daar kan iedereen en z'n moer dingen toevoegen. Als je wil kan je binnen een minuutje Pink Floyd, Frank Sinatra en Eddy Wally op Lowlands laten komen bij Last.fmquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
Die namen die last.fm bekend heeft gemaakt vind ik maar niets. Hoop toch echt op wat betere namen nog.
Of zoals iemand net gedaan heeft: Nirvana en Aphex Twin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Last.fm maakt niets bekend. Daar kan iedereen en z'n moer dingen toevoegen. Als je wil kan je binnen een minuutje Pink Floyd, Frank Sinatra en Eddy Wally op Lowlands laten komen bij Last.fm
samen hangen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
Maar vaak zijn er wel mensen die elkaar controleren, je kunt het ook weer verwijderen hèquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik Jimmy Hendrix toevoeg staat het ook gewoon op last.fm. Ze hebben geen eigen redactie ofzo die de toevoegingen controleert.
Dat is juist het probleem, alleen degene die het event heeft gemaakt kan namen verwijderen, terwijl iedereen kan toevoegen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar vaak zijn er wel mensen die elkaar controleren, je kunt het ook weer verwijderen hè![]()
Al wacht ik altijd liever gewoon op Lowlands.nl.
Daar hang ik al jaren rondquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
jij slet! Dan moeten we maar even dubbel hard swingen op pinkpopquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Als Iron & Wine en Joan as Police Woman niet op Lowlands komen ga ik naar Pukkelpop, fuck it. Dan ben ik maar voor 1 jaartje een overloper.
Ja dat gaan we sowieso doen. Nog maar een paar weekjes hequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jij slet! Dan moeten we maar even dubbel hard swingen op pinkpop
Boks ouwequote:
Kees is er niet... Vorig jaar afscheidstournee...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef chansadres het volgende:
Zo lang het avondprogramma dik in orde is (90's now en Kees de van Hondt etc. ) ben ik wel aanwezig.
Ik zal Kees missenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kees is er niet... Vorig jaar afscheidstournee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |