Grapjas, Radiohead is in Canada rond die tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.![]()
Ik hoorde dat Radiohead en Pearl Jam komen!
Oasis komt pas in September met een nieuw album, dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:24 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Oasis wordt vaak als gerucht genoemd, zie bijv. http://grazforum.muziekagenda.nl/showthread.php?t=5143
Geen idee hoe serieus, maar komen wel binnenkort met een nieuw album. Ik hoop dat ze komen!
Weet ik, maar ik deed even mee aan het in het wilde weg namen roepen zonder bron.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grapjas, Radiohead is in Canada rond die tijd.
Ik zie ze 1 juli al, dus voor mij hoeft het niet per see. Al zou het wel leuk zijn natuurlijk.
Dat is juist een enorm argument voor hun komstquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oasis komt pas in September met een nieuw album, dus lijkt me niet.
Nou enorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef peaceman het volgende:
Hey leuk, een festival!
Hey, je bent niet meer blauw???quote:
Maandje of wat al niet meer, na die 2 maanden ban.quote:
Lekker schijnheilig.. Duidelijk dat wij hebben voorgedrongen 2 jaar geleden (of nou ja, de bus stopte gewoon precies voor m'n neus, terwijl we er net 10 minuten stondenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekken
De scherpte is er wel een beetje vanaf na je ban, he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en The Hives er ook nog bij.
Ja ik mis iets enorm. Ik lees nu even terug en denk. Ja domquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De scherpte is er wel een beetje vanaf na je ban, he?
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.quote:
HA! IK GA HOT CHIP SOWIESO WEL ZIENquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.
Ik gok 71%quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder zou ik.
Digitalism, Adam Green, Justice, Foals, Be your own pet, Blood red shoes wel kunnen waarderen.
Ik gok dat er 83% van op LL staat.
Justice niet denk ik. Waren er vorig jaar al en ik heb ze al 3 keer gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder zou ik.
Digitalism, Adam Green, Justice, Foals, Be your own pet, Blood red shoes wel kunnen waarderen.
Ik gok dat er 83% van op LL staat.
Maar garant voor een goed feestje, kwaliteit, en een volle bravo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Justice niet denk ik. Waren er vorig jaar al en ik heb ze al 3 keer gezien
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.
justice vind ik maar saai live, de rest van de ed banger kliek draaien een stuk leuker.. Maar niks boven digitalism + MSTRKRFTquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar garant voor een goed feestje, kwaliteit, en een volle bravo.
Legendarisch slecht ja, ik ben er 2 jaar geleden na 2 nummers bij weggelopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Concert van Be Your Own Pet, 2 jaar geleden was fucking legendarisch.
Volgens de Metro komen de heren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
Grote kans dat we Black Mountain ook kunnen toevoegen aan het lijstje
Gezien op bevrijdingspop, en ik denk niet dat we er wat aan missen. Ik zou het sowieso aan me voorbij laten gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgens de Metro komen de heren.
Alphabeat zegt dat ze niet komen omdat ze te poppy zijn.
Van die namen die je eerder had gepost?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
De rest ook.
Hun eerste concert schijnt op Reading/Leeds te zijn en tour begint daarna, dus die hoef je niet op LL te verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij was ik nog niet in dit topic geweest.uimt voor Last Shadow Puppets*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |