Klinkt als een bandje dat speelt als ik op zaterdag net het terrein kom op gewandeld en, nog enigszins verdwaasd, een stick ga draaien in het zonnetje, om na een tijdje toch maar eens een kijkje in de tent te nemen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ontopic: Black Mountain heb ik een paar maandjes geleden ontdekt. Dat word een must-see.
Alfabier daarentegen is inderdaad:quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....
Doe eens lief. Ik heb mijn wilde tijd al achter de rug, je weet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij ligt allang in de goot als DA en ik gaan beginnen.![]()
No not again!!! My Eyes!!! MY EYES!!!!quote:
We zullen het zienquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:25 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Doe eens lief. Ik heb mijn wilde tijd al achter de rug, je weet.
Ach, tegen die tijd ben ik een full time alcoholist, en kan ik je makkelijk aan. Dus.
Dat zeggen zo veel mensen elk jaar dat ik me elke keer weer afvraag waarom die Alfa toch zo vol staat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......
Ik niet in ieder geval, laat de Alfa meestal links liggen.
een volle Alpha is nog niet eens de helft van de totale hoeveelheid LL bezoekers hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zeggen zo veel mensen elk jaar dat ik me elke keer weer afvraag waarom die Alfa toch zo vol staat.
Jezus.quote:
En er zijn best leuke bandjes geweest! Prodigy paar jaar geleden bijvoorbeeld. Apart om zweet van het plafond te zien druppelen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
een volle Alpha is nog niet eens de helft van de totale hoeveelheid LL bezoekers hoor.
Betekent het dus dat Nick Cave met Grinderman komt? Heeft die het niet te druk met The Bad Seeds? Nick Cave is ook de enige naam die me boeit uit de line-up tot zover.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef Blinker het volgende:
Bagger lineup.
Nick Cave daarentegen was paar jaar geleden wel tof, voor de rest weinig boeiends
Moeten we dat weten? Sommige dingen moet je met rust laten...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef parselmouth het volgende:
Is de identiteit van die biggetjes nou al bekend?
Al lang.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:27 schreef parselmouth het volgende:
Is de identiteit van die biggetjes nou al bekend?
Check, dat moet ik ook nog ef inplannenquote:
Ja hoor dat beweer ik ook niet verder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
En er zijn best leuke bandjes geweest! Prodigy paar jaar geleden bijvoorbeeld. Apart om zweet van het plafond te zien druppelen...
Was ook meer een reply gericht op Angel_of_dth, die het niet kon begrijpen. Al word er soms raar geprogrammeerd maar daar heb je overal wel last vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja hoor dat beweer ik ook niet verder.
Vind t het eigenlijk niet zo'n prettige band. Maar als een band me aanstaat ga ik er wel heen hoor.
Ik ken er nog een.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stiekem heb ik veel meer zin in Melt! festival.
En het programma is nog niet eens helemaal compleetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |