Want?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
De geruchten voor de grote bands zien er niet veel belovend uit. Dus dan hang ik meestal rond bij de India, Bravo en chillen bij de Lima.quote:
Word wel een beetje moe van al dat gezeur over bands die wel of niet komen, er is denk ik zo'n 10% van het programma bekend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
De geruchten voor de grote bands zien er niet veel belovend uit. Dus dan hang ik meestal rond bij de India, Bravo en chillen bij de Lima.
Wel meer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Word wel een beetje moe van al dat gezeur over bands die wel of niet komen, er is denk ik zo'n 10% van het programma bekend.
10 veren in de kont voor goede muzieksmaak en intelligentie enzo!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, de geruchten voor grote namen zijn echt niet goed te noemen. Dus ik snap chan wel.
We doen bier op Bospop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
10 veren in de kont voor goede muzieksmaak en intelligentie enzo!
Ik voel een zware bosuilnacht aankomenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
Ik hoorde dat Radiohead en Pearl Jam komen!
Gothic!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Coiler het volgende:
Als nightwish komt, zie ik ze 2 keer dit jaarOp wacken en lowlands...
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, de geruchten voor grote namen zijn echt niet goed te noemen. Dus ik snap chan wel.
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......
Ik niet in ieder geval, laat de Alfa meestal links liggen.
Jij ligt allang in de goot als DA en ik gaan beginnen.quote:
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......
Ik niet in ieder geval, laat de Alfa meestal links liggen.
Je moet er alleen zo van pissen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |