Als Pinkpop niet pas een paar weken na Pinksteren zou zijn, hadden we komend weekend een poster kunnen bekijken met nieuwe namen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:47 schreef Blight het volgende:
En weer wachten op de volgende namen.
Iron Maidenquote:
Nou ja, je staat er dus in ieder geval niet alleen, dus het kan best gezellig zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:06 schreef frame-saw het volgende:
Ja ik had het dus over de lange wachttijden bij 't Harde. Met wat drinken en mijn Lowlandsgenootje vind ik dat niet erg, maar ik sta daar dan dus alleen![]()
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekkenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, je staat er dus in ieder geval niet alleen, dus het kan best gezellig zijn.
Ja waar. Maar ik zie het allemaal nog wel, wilde alleen even weten hoe lange wachtrijen ik kan verwachtenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, je staat er dus in ieder geval niet alleen, dus het kan best gezellig zijn.
Sorryquote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekken
The National is weken geleden al op de Lowlandssite bevestigd. Wel bij de les blijven ouwequote:Op maandag 5 mei 2008 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed MGMT dus.
The National kan je ook wel bijschrijven, Sigur Ros is ook wel zo goed als zeker.
Ohja en met de auto naar LL is the shizzle.
Persterreinquote:Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Alleen op maandag weer van de parkeerplaats weg komen kan wel eens lang duren als je het slecht treft. Al 2 keer gehad dat we enkele uren in een nauwelijks bewegende rij stonden.
Ohjaquote:Op maandag 5 mei 2008 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
The National is weken geleden al op de Lowlandssite bevestigd. Wel bij de les blijven ouwe
die wachttijd viel mij hartstikke mee eigenlijk bij t harde.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat langer te wachten tot je in de bus kan dan dat je in de bus zit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die gasten eruit zien irl.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde dat Radiohead en Pearl Jam komen!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:51 schreef De Wouzeraar het volgende:
Depeche Mode is al 13 topics 3 jaar geleden bevestigd.
Waar haal je die vandaan? Is dat gewoon een hoop die je uitspreekt, of is er een serieuze kans dat Oasis Lowlands aan doet?quote:
Ik heb OVquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:15 schreef portie het volgende:
frame-saw ...enkeltje naar Kampen ... rijd je met ons (mistaken en mij) mee
...
heb er al zin in!!
Oasis wordt vaak als gerucht genoemd, zie bijv. http://grazforum.muziekagenda.nl/showthread.php?t=5143quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Is dat gewoon een hoop die je uitspreekt, of is er een serieuze kans dat Oasis Lowlands aan doet?
Weet ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.![]()
Ik hoorde dat Radiohead en Pearl Jam komen!
Grapjas, Radiohead is in Canada rond die tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spoilertag werkt niet met afbeeldingen erin.![]()
Oasis komt pas in September met een nieuw album, dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:24 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Oasis wordt vaak als gerucht genoemd, zie bijv. http://grazforum.muziekagenda.nl/showthread.php?t=5143
Geen idee hoe serieus, maar komen wel binnenkort met een nieuw album. Ik hoop dat ze komen!
Weet ik, maar ik deed even mee aan het in het wilde weg namen roepen zonder bron.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Grapjas, Radiohead is in Canada rond die tijd.
Ik zie ze 1 juli al, dus voor mij hoeft het niet per see. Al zou het wel leuk zijn natuurlijk.
Dat is juist een enorm argument voor hun komstquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:13 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oasis komt pas in September met een nieuw album, dus lijkt me niet.
Nou enorm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef peaceman het volgende:
Hey leuk, een festival!
Hey, je bent niet meer blauw???quote:
Maandje of wat al niet meer, na die 2 maanden ban.quote:
Lekker schijnheilig.. Duidelijk dat wij hebben voorgedrongen 2 jaar geleden (of nou ja, de bus stopte gewoon precies voor m'n neus, terwijl we er net 10 minuten stondenquote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er altijd een paar van die hysterische mongolen zijn die gaan duwen proppen en trekken
De scherpte is er wel een beetje vanaf na je ban, he?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en The Hives er ook nog bij.
Ja ik mis iets enorm. Ik lees nu even terug en denk. Ja domquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De scherpte is er wel een beetje vanaf na je ban, he?
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.quote:
HA! IK GA HOT CHIP SOWIESO WEL ZIENquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.
Ik gok 71%quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder zou ik.
Digitalism, Adam Green, Justice, Foals, Be your own pet, Blood red shoes wel kunnen waarderen.
Ik gok dat er 83% van op LL staat.
Justice niet denk ik. Waren er vorig jaar al en ik heb ze al 3 keer gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verder zou ik.
Digitalism, Adam Green, Justice, Foals, Be your own pet, Blood red shoes wel kunnen waarderen.
Ik gok dat er 83% van op LL staat.
Maar garant voor een goed feestje, kwaliteit, en een volle bravo.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:17 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Justice niet denk ik. Waren er vorig jaar al en ik heb ze al 3 keer gezien
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bevestig Hot Chip nou maar gewoon.
justice vind ik maar saai live, de rest van de ed banger kliek draaien een stuk leuker.. Maar niks boven digitalism + MSTRKRFTquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar garant voor een goed feestje, kwaliteit, en een volle bravo.
Legendarisch slecht ja, ik ben er 2 jaar geleden na 2 nummers bij weggelopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Concert van Be Your Own Pet, 2 jaar geleden was fucking legendarisch.
Volgens de Metro komen de heren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
Grote kans dat we Black Mountain ook kunnen toevoegen aan het lijstje
Gezien op bevrijdingspop, en ik denk niet dat we er wat aan missen. Ik zou het sowieso aan me voorbij laten gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Volgens de Metro komen de heren.
Alphabeat zegt dat ze niet komen omdat ze te poppy zijn.
Van die namen die je eerder had gepost?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
De rest ook.
Hun eerste concert schijnt op Reading/Leeds te zijn en tour begint daarna, dus die hoef je niet op LL te verwachten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:58 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij was ik nog niet in dit topic geweest.uimt voor Last Shadow Puppets*
Hebben zichzelf bevestigd, aldus een dude op het graz-forum die een interview met ze zou hebben gehad.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:26 schreef BlackRebel het volgende:
Grote kans dat we Black Mountain ook kunnen toevoegen aan het lijstje
Anouk alweer?! Die zoog de vorige keer hard... Ik ga er ook niet heen in ieder geval. Wil ze weer verplicht in de Alpha staan enzo, anders is het niet goed genoeg... Raar wijf.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:51 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Mmz.
Anouk... Dan lig ik ergens op het gras aan de andere kant van het terrein. Zo afgedaan voor mij.
Pendulum is dan wel weer lekkerrrr
Kijk eens goed naar het bericht: (http://www.oor.nl/news_details.asp?id=5558)quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op de website van muziekblad OOR kunnen we de volgende lijst met namen voor het Lowlands-festival ontdekken: The Flaming Lips, Sigur Rós, The Hives, Nightwish, We Are Scientists, The Futureheads, Underworld, Sex Pistols, The Fratellis, Dropkick Murphys, Elbow, Pendulum, Gogol Bordello, Anouk, dEUS, The Wombats, Junkie XL, The Pigeon Detectives, Booka Shade, The Ting Tings, Foals, Sons And Daughters, Los Campesinos!, Grinderman (aka Nick Cave), Yeasayer, Black Kids, Holy Fuck en Pete Philly & Perquisite.
Nou niets nieuws dus.
De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands. Ze hebben dus gewoon een copy-paste van last.fm gedaan, waar elke gek een naam bij een event kan toevoegen.quote:› NIEUWE NAMEN LOWLANDS! :: 2-5-2008
Eén voor één komen de eerste namen voor Lowlands naar buiten. Vandaag maakte de festivalorganisatie via de officiële website een aantal prominente dance-acts bekend die hun opwachting zullen maken. Onder anderen Sven Väth, Modeselektor, Simian Mobile Disco, Diplo (foto), Hadouken! en Crystal Castles zullen deze zomer in het weekend van 15 t/m 17 augustus hun kunsten vertonen op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.
Wie goed zoekt vindt meer namen. De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands: The Flaming Lips, Sigur Rós, The Hives, Nightwish, We Are Scientists, The Futureheads, Underworld, Sex Pistols, The Fratellis, Dropkick Murphys, Elbow, Pendulum, Gogol Bordello, Anouk, dEUS, The Wombats, Junkie XL, The Pigeon Detectives, Booka Shade, The Ting Tings, Foals, Sons And Daughters, Los Campesinos!, Grinderman (aka Nick Cave), Yeasayer, Black Kids, Holy Fuck en Pete Philly & Perquisite. NEIL GROOTJANS
Meer Lowlands: http://www.lowlands.nl
Als ik Jimmy Hendrix toevoeg staat het ook gewoon op last.fm. Ze hebben geen eigen redactie ofzo die de toevoegingen controleert.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef frame-saw het volgende:
Maar vaak heeft last.fm wel gelijk!
Nightwish, Anouk, Fratellis.. echt, waar gaat dit heen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het bericht: (http://www.oor.nl/news_details.asp?id=5558)
[..]
De doorgaans zeer betrouwbare en complete agenda van internetradiostation Last.fm bevestigt de komst van de volgende bands. Ze hebben dus gewoon een copy-paste van last.fm gedaan, waar elke gek een naam bij een event kan toevoegen.
Last.fm maakt niets bekend. Daar kan iedereen en z'n moer dingen toevoegen. Als je wil kan je binnen een minuutje Pink Floyd, Frank Sinatra en Eddy Wally op Lowlands laten komen bij Last.fmquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
Die namen die last.fm bekend heeft gemaakt vind ik maar niets. Hoop toch echt op wat betere namen nog.
Of zoals iemand net gedaan heeft: Nirvana en Aphex Twin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Last.fm maakt niets bekend. Daar kan iedereen en z'n moer dingen toevoegen. Als je wil kan je binnen een minuutje Pink Floyd, Frank Sinatra en Eddy Wally op Lowlands laten komen bij Last.fm
samen hangen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
Maar vaak zijn er wel mensen die elkaar controleren, je kunt het ook weer verwijderen hèquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ik Jimmy Hendrix toevoeg staat het ook gewoon op last.fm. Ze hebben geen eigen redactie ofzo die de toevoegingen controleert.
Dat is juist het probleem, alleen degene die het event heeft gemaakt kan namen verwijderen, terwijl iedereen kan toevoegen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar vaak zijn er wel mensen die elkaar controleren, je kunt het ook weer verwijderen hè![]()
Al wacht ik altijd liever gewoon op Lowlands.nl.
Daar hang ik al jaren rondquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik ben er bij maar dit jaar ziet het er naar uit dat het serieus Lima hangen word
jij slet! Dan moeten we maar even dubbel hard swingen op pinkpopquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Als Iron & Wine en Joan as Police Woman niet op Lowlands komen ga ik naar Pukkelpop, fuck it. Dan ben ik maar voor 1 jaartje een overloper.
Ja dat gaan we sowieso doen. Nog maar een paar weekjes hequote:Op woensdag 7 mei 2008 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
jij slet! Dan moeten we maar even dubbel hard swingen op pinkpop
Boks ouwequote:
Kees is er niet... Vorig jaar afscheidstournee...quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef chansadres het volgende:
Zo lang het avondprogramma dik in orde is (90's now en Kees de van Hondt etc. ) ben ik wel aanwezig.
Ik zal Kees missenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:26 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kees is er niet... Vorig jaar afscheidstournee...
Want?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
De geruchten voor de grote bands zien er niet veel belovend uit. Dus dan hang ik meestal rond bij de India, Bravo en chillen bij de Lima.quote:
Word wel een beetje moe van al dat gezeur over bands die wel of niet komen, er is denk ik zo'n 10% van het programma bekend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
De geruchten voor de grote bands zien er niet veel belovend uit. Dus dan hang ik meestal rond bij de India, Bravo en chillen bij de Lima.
Wel meer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Word wel een beetje moe van al dat gezeur over bands die wel of niet komen, er is denk ik zo'n 10% van het programma bekend.
10 veren in de kont voor goede muzieksmaak en intelligentie enzo!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, de geruchten voor grote namen zijn echt niet goed te noemen. Dus ik snap chan wel.
We doen bier op Bospop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
10 veren in de kont voor goede muzieksmaak en intelligentie enzo!
Ik voel een zware bosuilnacht aankomenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Tourniquet het volgende:
Gothic!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Coiler het volgende:
Als nightwish komt, zie ik ze 2 keer dit jaarOp wacken en lowlands...
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, de geruchten voor grote namen zijn echt niet goed te noemen. Dus ik snap chan wel.
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......
Ik niet in ieder geval, laat de Alfa meestal links liggen.
Jij ligt allang in de goot als DA en ik gaan beginnen.quote:
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor de grote namen ga je niet naar Lowlands toch.......
Ik niet in ieder geval, laat de Alfa meestal links liggen.
Je moet er alleen zo van pissen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat bier smaakt op zijn tijd best lekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |