Komtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:36 schreef damienr het volgende:
Hahahah.......
Iemand de LLowbites al gelezen vandaag?![]()
DEPECHE MODE OP LOWLANDS
Dat zulke mensen nog steeds bestaanquote:Op maandag 12 mei 2008 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Mwoah rap/hip hop of iets wat er al in de verste verte op lijkt is niet aan mij besteed.
Je hebt helemaal gelijk, ik val daarom ook over het stukje of iets wat er al in de verste verte op lijkt. Closedminded en kortzichtig als je het mij vraagt. Rap/hiphop is namelijk een veel grotere verzameling dan indiepop, het is een moedergenre wat je niet in 1 keer in de prullenbak kan flikkeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Nosh het volgende:
Ja, of je mauwt niet zo, en ziet in dat smaken nu eenmaal verschillen.
Objectief gezien kan ikzelf bijvoorbeeld best vaststellen dat er veel kwaliteitsverschil bestaat in het 'springerige indiepopbandjes'-genre, en de één spreekt me daarom vast meer dan de ander, maar over het algemeen vind ik het halflauwe opgewarmde zooi voor halve tammen die punk niet aandurven
Ieder z'n ding toch, live and let live. Zolang mensen maar niet continu op álles gaan kotsen wat niet in hun straatje past, want dan heb je op lowlands niets te zoeken.
Het aantal artiesten in de Rap/Hip-Hop hoek die ik goed vind is echt op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik val daarom ook over het stukje of iets wat er al in de verste verte op lijkt. Closedminded en kortzichtig als je het mij vraagt. Rap/hiphop is namelijk een veel grotere verzameling dan indiepop, het is een moedergenre wat je niet in 1 keer in de prullenbak kan flikkeren.
Waarschijnlijk zijn er echter nog veel meer, als je er energie in zou steken om ze te vinden. Niet dat ik vind dat je dat ook moet doen, maar jij staat er in elk geval voor open.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het aantal artiesten in de Rap/Hip-Hop hoek die ik goed vind is echt op een hand te tellen.
Toevallig is dat album van Scroobius Pip en Dans les sac wel dope.
Thou shalt remember that guns bitches n bling never were part of the four elements and never will be
Respect daarvoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er echter nog veel meer, als je er energie in zou steken om ze te vinden. Niet dat ik vind dat je dat ook moet doen, maar jij staat er in elk geval voor open.
Laten we verder deze discussie niet hier voeren, ik hoef ook niet zo nodig hiphop te verdedigen. Bijna elk genre heeft voor mij wel wat te bieden, ik zou nooit een artiest afschrijven omdat er een bepaald labeltje opgeplakt zit, zonder er iets van gehoord te hebben.
Same here.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er echter nog veel meer, als je er energie in zou steken om ze te vinden. Niet dat ik vind dat je dat ook moet doen, maar jij staat er in elk geval voor open.
Laten we verder deze discussie niet hier voeren, ik hoef ook niet zo nodig hiphop te verdedigen. Bijna elk genre heeft voor mij wel wat te bieden, ik zou nooit een artiest afschrijven omdat er een bepaald labeltje opgeplakt zit, zonder er iets van gehoord te hebben.
Iemand hapt makkelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:14 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik doe dat echt helemaal niet. Ik heb mijn muziek onderverdeeld in deze genres: Electro, Hiphop, Nederhop, Nederlands, Pop, Punk en Rock.Anders heeft elke artiest een andere genre is toch nutteloos dan
Waarom zou je slechte muziek niet verwijderen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Iemand hapt makkelijk.![]()
Ik heb maar twee labeltjes "Goede muziek volgens Chan" & "Slechte muziek volgens Chan". En alle muziekgenres zitten er door elkaar in. Makkelijk
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:45 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Waarom zou je slechte muziek niet verwijderen?![]()
![]()
Liever niet van mij!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radiohead & Coldplay daarintegen mogen wel thuis blijven.
Coldplay zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Radiohead & Coldplay daarintegen mogen wel thuis blijven.
Al een tijdje bekend. Alleen was er nog geen Myspace bevestiging.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:40 schreef Dupje het volgende:
Al gemeld dat We Are Scientists komen? Bevestigen zich op hun myspace voor de 17e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |