Saturday 16-Aug Jalovske, Slovakia BOHUNICE HARD FESTquote:Op maandag 12 mei 2008 01:12 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Owja, lekker suf... Maar dan hebben ze ook al wat volgens mij.
Same. Lowlands is altijd leuk, maar wat meer leuke namen zou ik ook niet erg vinden.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:17 schreef Irien het volgende:
Ik vind het nog niet zoveel, op dEus en We Are Scientists na, maar ik heb wel al kaartjes! Lowlands is eigenlijk altijd leuk, dus dat komt wel goed! Duurt dit jaar alleen wel lang met die namen...
Bah.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Idioteque het volgende:
Ik zie net dat The Roots tussen 22 en 24 augustus op een Belgisch festival staan. Lijkt mij dus ook wel een hele goede kanshebber voor Lowlands!!
Das gewoon een citaat uit een liedje. En dat kan wel zijn, maar het is toch ongeveer altijd in combinatie met rap/hip hop. Niet mijn ding dus.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
"The funk soul brother."
Je doet je ondertitel niet echt eer aan, The Roots maakt toch wel degelijk lekkere funk bij tijd en wijlen.
Zie ze er iig graag staan.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:18 schreef Idioteque het volgende:
Ik zie net dat The Roots tussen 22 en 24 augustus op een Belgisch festival staan. Lijkt mij dus ook wel een hele goede kanshebber voor Lowlands!!
De kans dat ze er staan is nog even groot als van toen ze er wel nog op stonden. 15 augustus staan ze in Frankrijk, en 18 augustus staan ze in Duitsland. Ik zie nog twee vrije dagen en weet ook welk land er ongeveer op de route ligtquote:Op maandag 12 mei 2008 14:42 schreef On het volgende:
Wel jammer dat Sigur Ros verdwenen is uit het 'misschien-lijstje'' want ik zou ze heel graag willen zien.
Laten we het hopenquote:Op maandag 12 mei 2008 15:03 schreef Idioteque het volgende:
[..]
De kans dat ze er staan is nog even groot als van toen ze er wel nog op stonden. 15 augustus staan ze in Frankrijk, en 18 augustus staan ze in Duitsland. Ik zie nog twee vrije dagen en weet ook welk land er ongeveer op de route ligt
Ben benieuwd hoeveel de muntjes dit jaar kosten. Hoeveel was het afgelopen jaar? 2,20 per muntje of zo? Zal met niets verbazen als het dit jaar 2,30 is.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:32 schreef Noodlez het volgende:
Deze week kaarten halen, maar man wat een prijzen weer. 132,50 ex servicekostenwtf. Maar het is altijd een mooi feest, ga sinds 2003 en roep elk jaar dat het weer duur is
.
Afgelopen jaar was 2,20 inddquote:Op maandag 12 mei 2008 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel de muntjes dit jaar kosten. Hoeveel was het afgelopen jaar? 2,20 per muntje of zo? Zal met niets verbazen als het dit jaar 2,30 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |