nog 1tje erbij en kan je ook neukuhhquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef merino het volgende:
ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog
vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers
Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken. Uiteraard optioneel
Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 starquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh![]()
leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he
btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
vertel eens hoe je dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.quote:
Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef merino het volgende:
[..]
Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optiequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:
[..]
btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
Wat helemaal mooi is (en tot nu toe 2 keer gehad) is een high-speed frontale botsing met een grote wagen tegen een wat kleinere; de auto van de ander vatte onmiddellijk vlam, en de bestuurder dus ook, waardoor die vrijwel direct na impact de deur opengooit en de auto uit rolt, al schreeuwend en brandend. Ik stilstaan, achteruit kijken: bestuurder eindelijk gedoofd, kruipt weer op, auto explodeert, mannetje vliegt wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef ryangozer het volgende:
Serieus dit moet je eens doen, een explosie créeren waarbij mensen betrokken raken, die dan vervolgens in de fik staan. dit ziet er namelijk zo realistisch uit, ze gaan liggen spartellen en proberen zichzelf te doven het is ongelovelijk, uiteraard lukt het ze niet en branden ze dood, waarna ze er behoorlijk verkoold zwart uitzijn en nog wat na roken, dit is echt absurd realistisch gewoon niet normaal, als je de kans krijgt moet je dit echt proberen
Tenzij je net buiten de cirkel valt toch? Hoewel ik met 4 sterren niet meer echt een cirkel herken in de compleet rood-knipperende mapquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.
Ik kreeg meteen 4 sterren toen ik bij een brug aankwam. Daar stond een politie afzetting met 5 wagens en heel wat mannetjes ervoor. ik liep alleen maar naar ze toe en toen begonnen ze allemaal te schieten en kreeg ik meteen heli's en al boven mequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
ik zou een langs het postsorteer depot gaan daar liggen er waarschijnlijk een paar honderdquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moest vandaag de hele dag werken en einde van de dag ga ik naar Media Markt Alexandrium is dat spel uitverkocht. Nog langer wachten.
Weet iemand toevallig nog een winkel in de omgeving van Rotterdam waar ze nog genoeg voorraad hebben? Ik wil hem deze week eigenlijk nog wel hebben.
niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef KarnSuk het volgende:
Hoe kan je in de reuzerat?
Ik werk toevallig wel bij TNT Post maar niet op het sorteercentrumquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik zou een langs het postsorteer depot gaan daar liggen er waarschijnlijk een paar honderd![]()
oja ook iets wat je gedaan moet hebben: geef ongeveer een minuut lang gas terwijl je ook de normale rem inhoud. wat er vervolgens gebeurd ga ik niet verklappen maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
2x naar boven zodat je hele toetsenbord krijgt. 911 typen en op de send toets drukken. Zit links boven op dat toetsenbord. Kan al direct als je de telefoon hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:27 schreef Rorata het volgende:
ja dat wou ik ook gaan vragen, hoe toets je een nummer in op je mobieltje, ik wil 911 bellen.
bij de cavalcade valt dit effect trouwens heel erg mee, dat is dus een goeie autoquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
Xbox? Met de LB (of hoe het mag heten).quote:
Netjes!quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik heb hem ook, nog wel de special edition![]()
Had eerst de lokale intertoys gebeld of ze de combi nog hadden (ps3 + GTAIV) niet dus...
dan maar de combi GT5 en de PS3, daarna even doorgelopen naar de frs en daar hadden ze geen normale GTA4 meer alleen nog de special edition dus die toen maar gehaald.
En dan gaan we vrijdag de stad maar is goed verkennen...
Als je buiten de ring vliegt niet..quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.
Ik heb hem ook, je moet constant naar de map kijken, en kijken waar polities zijn, je slaat alle steegjes en wegen in waar geen polities zijn op het laats rijd je de kring uit.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:27 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, je moet constant naar de map kijken, en kijken waar polities zijn, je slaat alle steegjes en wegen in waar geen polities zijn op het laats rijd je de kring uit.
je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef bar_rel het volgende:
Zijn er eigenlijk bossen of open weiden..zoals beetje in San Andreas? Ik weet dat ze veel open gebieden hebben wegelaten, maar het is toch niet alleen maar straat en straat?
xbox = 200quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef Maarten1 het volgende:
goeie verhalen hier
komt ie ook nog voor de pc?
een kleine ¤500 neerleggen voor een ps3 en gta4 wordt me net iets te veel van het goeie moet ik zeggen
al een stuk beter iddquote:
kan wel, dit zijn spellen waar je altijd wel overal in kutquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:38 schreef ryangozer het volgende:
[..]
niet.
oowja ik heb trouwens de 'bungee jump toren' gevonden die je in trailer 1 zag, maar kan er niet op, hij staat vlakbij de kermis bij de botsauto's, waarschijnlijk kunnen we er wel op landen met een heli...
vast wel, maar kan wel ff duren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:33 schreef Maarten1 het volgende:
[..]
al een stuk beter idd
maar komtie nou voor de pc of niet?
Oki thanks!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..
dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken![]()
ga dan proberen man het kan echt niet. er zijn trouwens ook maar heel weinig gebouwen waar je in kan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan wel, dit zijn spellen waar je altijd wel overal in kut
ik zal het proberen en een foto makenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ga dan proberen man het kan echt niet. er zijn trouwens ook maar heel weinig gebouwen waar je in kan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet als je Roman naar huis moet brengen....in het begin dus.
Vaag balkan lied met af en toe duits gejengel er door heen
tip: als je vermoord wordt pakken ze je wapens niet, alleen als je wordt opgepakt, oftewel, altijd uitbreken en je eventueel neer laten schieten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ik had pistool met 140 kogels ofzo
krijg ik politie achter me aan net voor het savehouse, ik naar binnen, dacht ze zijn dom en pakken me niet in huiswel dus
ik ben heel benieuwd, het is dus die stalen constructie he bij de kartbaan. er zit een tent onder maar hij gaat echt niet open... laat maar horen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal het proberen en een foto maken![]()
heb al een manier in gedachte hoe je er kan komen![]()
2 zelfs
ZiT-555-0100quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke nummer moet ik draaien om een sms te krijgen met de nummers waarvan ik graag de titels van wil weten.
by display zet je de route op je kaart aan en bij audio kan je instellen of het ook voorlezen wordt en of het alleen in de dure auto's wordt voorgelezen of in alle.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto?Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
Vladivostok FMquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet als je Roman naar huis moet brengen....in het begin dus.
Vaag balkan lied met af en toe duits gejengel er door heen
Bij GTA2 deed ik dat af en toe. Gewoon proberen niet te botsen en wachten tot het groen wasquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:31 schreef merino het volgende:
[..]
Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optie
Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef bar_rel het volgende:
Iemand al freeze gehad? Bij de 60 GB launch ps3 versie ofzo ? Hoor er veel over..lekker koop je hem doet ie het niet
start > audio > gps speech.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto?Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
of wel reuzerad bij die kermis zooiquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:09 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd, het is dus die stalen constructie he bij de kartbaan. er zit een tent onder maar hij gaat echt niet open... laat maar horen...
Ga online freeroamen, dan ligt heel de stad voor je openquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..
dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken![]()
Idd, net met een stuk of 10 nederlanders Gta Race gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
is het normaal dat je online bij landgenoten gezet word
wel leuk
Oh dat zuigt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer..verdomme, en ik zat in een missie met Roman
ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het verhaal in gta 4 nu dat de bruggen dicht zijn ?
altijd leuk om te horen,
vice city was dat door storm brug kaduuk was toch
gaaf, op straat ook, mensen zo '' i see a terrorist '' op de radio gaan ze vervolgens bellen, i think he i spannishquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.
alles in het midden en links is nog dicht in het begin.
lijkt me beetje saai worden zo lang...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Het resultaat: 5 star wanted level, 151 dode agenten, een vuurgevecht van 50 real life minuten
en je ammo dan ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Ik ben op eiland 3 (20%) en kwam zojuist het vrijheidsbeeld tegen.![]()
Ik had geen zin meer in het spelen van missies, dus ik ff rondrijden en dom doen. De LCPD wil me dood hebben: ik ren voor m'n leven, kom een mooi steegje tegen. Ik verstop me achter een container. De politie kan maar van één kant de steeg binnenkomen dus je kunt ze makkelijk neerknallen.
Het resultaat: 5 star wanted level, 151 dode agenten, een vuurgevecht van 50 real life minuten
ben nu op die brug en dat eiland van die toll,quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.
alles in het midden en links is nog dicht in het begin.
je hoeft geen tol te betalen. als je geluk hebt houd je er zelf munitie en een politie wgen aan overquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben nu op die brug en dat eiland van die toll,
moest jij daar doen, naar de stripclub zeker![]()
ik welmet die roman
wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew roomquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
je hoeft geen tol te betalen. als je geluk hebt houd je er zelf munitie en een politie wgen aan over
9910quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew room![]()
ook geluid is perfect, speel op surround set en hoor mensen achter me ook echt toeteren,
heb 1000 dollar nu en jullie
WTF? ik maar 420quote:
ik zal mijn antwoord hier nog eens herhalen, hier loopt alles soepelquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:38 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zal mijn vraag hier nog even herhalen:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
Nergens last van op mijn 360, en die heeft niet eens een HDD.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:38 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zal mijn vraag hier nog even herhalen:
Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
net met michelle naar een burger king gegaan, ze zei hier ben ik vroeger altijd al geweest enzquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef ryangozer het volgende:![]()
Mijn hoddog verkoper wilde mij geen hoddogs meer verkopen omdat ik tegen zijn kraampje aan was gelopen, maar ik had honger dus was boos op hem en heb hem toen maar dood gegooid met zijn eigen ketchup
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, idd moest er ook met roman heen, zo kwam ik er achter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben nu op die brug en dat eiland van die toll,
moest jij daar doen, naar de stripclub zeker![]()
ik welmet die roman
Online lach je je ook doodquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het echt kut om auto te rijden, ik rijd overal tegenaan
Op het vliegveld zijn de vluchten naar Las Venturas in de aanbieding. Het is echt de onnoemelijke hoeveelheid kleine details die het hem doen...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:04 schreef Dylanesque het volgende:
Haha er riep net iemand 'This is worse than Vice City!'
je moet dan gewoon langs de garage van roman gaan, of naar vlad toe gaan. jij krijgt dus niet alleen maar opdrachten via je telefoon.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef JJH het volgende:
Ik stiefel trouwens al een aardig poosje rond zonder echte opdrachten te krijgen van Roman, en als ik hem bel krijg ik de voicemail.
Roman is in de garage niet te vinden, en het kantoor kom ik niet in? (Zal wel iets goed fout doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:13 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
je moet dan gewoon langs de garage van roman gaan, of naar vlad toe gaan. jij krijgt dus niet alleen maar opdrachten via je telefoon.
Autorijden is gewoon echt heel erg wennen in het begin, je kunt niet meer moeiteloos van die snelle bochten nemen zoals in vorige delen. Maar met wat oefening rijdt je later heerlijk soepel door de straten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het echt kut om auto te rijden, ik rijd overal tegenaan
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien een domme vraag maar kun je in bij multiplayer zelf bepalen in welk spel je zit, zodat je dus met een kameraad samen kan spelen, of is dit willekeurig? Ik ben aan het twijfelen over een PS3 + GTA 4 namelijk, vandaar mijn vragen
ja je kan kiezen costum match of quick match of party voor met je vrienden.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, op xbox- live kan je gewoon met je vrienden samen spelen en kan je het speltype bepalen. Op de playstation weet ik het niet.
goed man! diezelfde politiewagen notebene.quote:
welke intro bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik vind alleen de map, Libery City, mwaah. Had er meer van verwacht, maar kan aan mij liggen. Wat vinden jullie daarvan?
mwah je kan welquote:Op woensdag 30 april 2008 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.
precies, lege ruimtes heb je niet zoveel aan. ik vind de stad juist immens, omdat er van alle ruimte gebruik is gemaakt. valt me absoluut niet tegen, probeer maar eens wegwijs te worden in de hele stad zonder je navigatiesysteemquote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah je kan wel
bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
Ja maar dat is toch gewoon het laden van het spel, dus daarom is het volgens mij niet te skippen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De intro waarbij de artworks in beeld verschijnen.
zie hem nu ookquote:Op woensdag 30 april 2008 00:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat historische programma op TV over Nederlanders is echt briljant.
En Republican Space Rebels oid ook.
ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
Die kon je dus wel skippen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...
Ja i know. Ik bedoelde er is maar 1 kledingwinkel in plaats van meerdere kledingwinkels.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah je kan wel
bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
Ja bizar he! Ik kan amper geloven dat echt is.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:46 schreef Dylanesque het volgende:
Oh en die Cabaret Club, echt geweldigDie jongleerder is cinematisch mooi, ongelofelijk dat ik daar naar een spel zit te kijken en geen filmpje (volgens mij bij hem gewoon filmpje gebruikt bijna
)
Journey heeft echt dikke songlistquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, lekker taxiritje met Journey op de radio.. ff ontspannenWissel ik van zender, hoor ik Niko opeens tegen die chauffeur: ' Yeah please different radio station. I Like Journey, you know that one?"
Dat had ik dus ook, precies zoals jij dat zegt!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
fuck, was bezig met missie, volbracht, terug naar huis
en op map ff gekeken, krijg ik zwart beeld, gebeurd niks meer nu
had vanavond 1x toen kwam de map nog wel na een tijdje
pff
das heul nie waar.quote:
moet je ff 911 bellen dan startie weer (echtwaar!!)quote:Op woensdag 30 april 2008 01:13 schreef merino het volgende:
[..]
Journey heeft echt dikke songlist
net voor het eerst mijn auto motor gemold. Auto zelf is nog wel heel maar ik kan hem niet meer opstarten
aanstellers zijn het, ze zijn gewoon niet gewend de rem te gebruiken, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:15 schreef SuperKnurft het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat mensen de auto's moeilijk vinden rijden, vanaf het eerst moment dat ik er in reed voelde het heerlijk aan, vlieg nooit de bocht uit, kan er hard mee scheuren, je moet gewoon niet in de bocht remmen, maar voor de bocht.
kijk de media markt is open hier in utrecht maar ze hebben allleen de ps3 versie .....quote:Op woensdag 30 april 2008 01:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
doe dat lekker na koninginnedag, dude
das bij (bijna) iedereen zo.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:33 schreef GGMM het volgende:
HIj geeft aan dat hij niet kan connecten met m'n game provider als ik multiplayer kies
schat weinig kans voor winkels, misschien zitten er mensen met kraampjes die hem veel te duur verkopen.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:48 schreef Fener het volgende:
Weet er iemand of er met koninginnendag een winkel of iets dergelijks open is waar ik Gta IV voor de xbox360 kan kopen?
Jep ook hier geen problemen, net als bij alle andere games (Op een paar arcaderacers na) Je moet natuurlijk ff wennen aan hoe alles precies aanvoeltquote:Op woensdag 30 april 2008 01:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
das heul nie waar.
[..]
moet je ff 911 bellen dan startie weer (echtwaar!!)
[..]
aanstellers zijn het, ze zijn gewoon niet gewend de rem te gebruiken, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor.
als je niet de bovengrondse trein bedoelt mag je mij eens heel gauw gaan vertellen wat dan welquote:Op woensdag 30 april 2008 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep ook hier geen problemen, net als bij alle andere games (Op een paar arcaderacers na) Je moet natuurlijk ff wennen aan hoe alles precies aanvoelt
Ben nu trouwens heerlijk met missies bezig, gaat lekker vlot. Mij is net uitgelegd hoe de subway werkt, maar dat had ik allang zelf uitgevoleld.
quote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o kan je die ook oppakkenquote:Op woensdag 30 april 2008 03:00 schreef Wessiej het volgende:
LB
je moet een steen pakken, met l1, oftewel lb voor de 360quote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
nee je kan die niet oppakkenquote:Op woensdag 30 april 2008 03:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
o kan je die ook oppakkenvergeet vorige post dan maar
ja kan dr bij de 2e date al neuken, jij groentjequote:Op woensdag 30 april 2008 03:54 schreef rudedeltadude het volgende:
heb michelle ook nog niet geneukt btw
vijfde date...
mijn vriendin klaagde ook al dat ik het kwijt was
Die bedoel ik, allemaal hetzelfde laken en pak.quote:Op woensdag 30 april 2008 02:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
als je niet de bovengrondse trein bedoelt mag je mij eens heel gauw gaan vertellen wat dan wel
neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:quote:Op woensdag 30 april 2008 04:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die bedoel ik, allemaal hetzelfde laken en pak.
Ben nu voor het eerst met een missie bezig die niet zo rap lukt. Ik moet ene lenny ombrengen, op het perron, maar dat mietje rent constant weg.En onderweg krijg hem niet te pakken
beste spel ooitquote:Op woensdag 30 april 2008 04:36 schreef Sander170 het volgende:
Goed spel tot zo ver?
Thanks, zal het nog een keer proberen, probleem is dat je eerst z'n kameraad om moet leggen, omdat die anders jou omlegt...quote:Op woensdag 30 april 2008 04:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:
http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=10544
[..]
Agreed!!quote:beste spel ooit
phoe wat een tijden om te gamen he, ik ga nu maar eens slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Thanks, zal het nog een keer proberen, probleem is dat je eerst z'n kameraad om moet leggen, omdat die anders jou omlegt...
[..]
Agreed!!![]()
Zegt wel wat dat ik sinds thuiskomt (21:00) aan een stuk zit te gamen
Maar je hebt geen echte 'rooms' toch? Als ik wat kies lijkt ik random ergens te worden gezet. Soms ben ik dan gelijk zelf de host.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, op xbox- live kan je gewoon met je vrienden samen spelen en kan je het speltype bepalen. Op de playstation weet ik het niet.
ze smeekte om meerquote:Op woensdag 30 april 2008 04:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja kan dr bij de 2e date al neuken, jij groentje
Handige glitches ook op die site:quote:Op woensdag 30 april 2008 04:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:
http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=10544
[..]
beste spel ooit
quote:$100 for all ringtones and themes
After getting the phone from Playboy X, go to the nearest Internet cafe. Buy all of the ringtones and themes from the ringtones site. Log out of the computer, and you will notice that you only paid $100 for all ringtones and themes.
quote:Easy money
Go to an ATM, then cause a traffic jam to the area. Wait for someone to take money from the ATM, then kill him or her. Make sure to block any nearby roads so the ambulance cannot get to the murdered victim. Take the money they dropped on the ground. Then, run a short distance away, and go back. The money should have respawned on the ground. You can repeat this as many times as desired. You can also kill more people taking their money from the ATM to increase the amount of money that respawns. -From: Khairol161
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew room![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen!
Iemand al een pick-up armorvest gevonden?Als je makkelijk een shotgun met redelijk wat ammo wil, moet je naar het politiebureau gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds als je in een cop car stapt, krijg je een shotgun met 5 patronen. Er staan zeker 6 auto's.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Mediamarkt Roermond is open en die hadden gisterenavond nog een stuk of 10 liggen.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:48 schreef Fener het volgende:
Weet er iemand of er met koninginnendag een winkel of iets dergelijks open is waar ik Gta IV voor de xbox360 kan kopen?
en ik heb een oagina terug gepost over het eerste onweer dat ik heb gezien na 17 uur spelen, fuuuucking geweldig!! hele scherm verlicht, echt prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt te makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef bigore het volgende:
wtf man, hoe doe je een strike gooien in gta
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ze zitten er in dus.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zat zo met iemand in de auto voor een missie, zie ik wat hoeren langs de weg staan. Ik ga zo stilstaan en toeteren, zegt Manny 'Behave, man!' oidGeweldige details.
moet je snachts ff rondrijden bij de stripclub, bovenrechter eiland is dat.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2008 12:52 schreef Snever het volgende:
Weetje wat echt tof is. Als iemand je probeert uit d auto te halen en dan met de hand tussen de deur komt en vervolgens rijd je met volle snelheid weg
In je telefoon staat Multiplayer in het menuquote:Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef robbolo het volgende:
Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik online met de ps3 versie? heb nog nergens een optie ervoor gezien....Moet ik t eerst vrij spelen ofzo?
Dan was t inderdaad een stomme vraagquote:Op woensdag 30 april 2008 13:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In je telefoon staat Multiplayer in het menu
Je weet maar nooit of de disc wel werkt.quote:
http://www.budgetgaming.n(...)+iv+(gta+4)_PS3.htmlquote:Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
44 euro.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
Ik moet ook maar eens effe bellen of ze 'm bij de MM nog hebben. Dat BOL.com gaat me ook te lang duren.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:11 schreef Ludacriss het volgende:
Net gekocht voor 44 euro bij de MM. Ik ga zo lekker spelen
Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)quote:
dat ligt niet aan rockstar, maar aan het feit dat vandaag en morgen geen post word bezorgt.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Godverdomme, waarom drukt Rockstar niet gewoon genoeg schijfjes. Nu kan ik tķch op bol.com gaan wachten. Zucht, niet eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie heeft dat ook
Heb ze maar mailtje gestuurd..quote:
bij mij is die 1x vastgelopenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef xFriendx het volgende:
Wel apart dat er hier vrijwel geen mensen zijn die last hebben van die freezes op de PS3. Gister vond ik via google al snel een (Amerikaans) forum waar nu al zo'n 116 pagina's volgekalkt staan over problemen.
Ook schijnt het op de 360 voor te komen. Heb er op gegoogled maar kon het niet 1,2,3 vinden en weet niet wat de meest grote fora zijn mbt de 360 dus heb geen idee in hoeverre die versie fouten vertoont.
Het is nu alsof al die dingen in Amerika aan de lopende band het begeven en wij hier in NL (of Europa) vrolijk spelen op enkele uitzonderingen na.
Vind het nog niet zo'n ramp als m'n GTA het niet doet, maar lees ook dat bij sommigen meteen de hele console niet meer bruikbaar is. Dat is toch wel fucked up![]()
Voor de rest is GTA wel de shit![]()
Dacht trouwens gister dat ik even het zaadje was omdat ik niet had gesaved via het maffen in dat appartement. Echter via load kon ik de autosave laden en toen alsnog even in een normaal slot de game saven. Anders had ik flink wat missies opnieuw mogen doen.
Is echt wel een groot probleem hier in Nederland. Mijn playstation is al 3 maal kapot gegaan door die freezes met verschillende spellen. Kijk maar eens op kassa of trosradar.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef xFriendx het volgende:
Wel apart dat er hier vrijwel geen mensen zijn die last hebben van die freezes op de PS3. Gister vond ik via google al snel een (Amerikaans) forum waar nu al zo'n 116 pagina's volgekalkt staan over problemen.
Ook schijnt het op de 360 voor te komen. Heb er op gegoogled maar kon het niet 1,2,3 vinden en weet niet wat de meest grote fora zijn mbt de 360 dus heb geen idee in hoeverre die versie fouten vertoont.
Het is nu alsof al die dingen in Amerika aan de lopende band het begeven en wij hier in NL (of Europa) vrolijk spelen op enkele uitzonderingen na.
Vind het nog niet zo'n ramp als m'n GTA het niet doet, maar lees ook dat bij sommigen meteen de hele console niet meer bruikbaar is. Dat is toch wel fucked up![]()
Voor de rest is GTA wel de shit![]()
Dacht trouwens gister dat ik even het zaadje was omdat ik niet had gesaved via het maffen in dat appartement. Echter via load kon ik de autosave laden en toen alsnog even in een normaal slot de game saven. Anders had ik flink wat missies opnieuw mogen doen.
Je auto is ook een object btw...quote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben er nu al een beetje op uit gekeken.
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:03 schreef Evil_Jur het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook, net als bij echt bowlen, de voorste kegel net ietsje aan de zijkant raken.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:21 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)
Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is inderdaad ook gewoon al geweldig, een beetje zomaar rondlopen en kloten. Dat is natuurlijk dé kracht van GTA, dat superuitgewerkte free-roamen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Plus dat wagens niet op hun dak blijven liggen, wel handig, maar niet echt geloofwaardig...
ja dat is de gps die aangeeft dat er een je een aanwijzing wel of niet heb opgevolgd, daarna komt een nieuwe, dit zit normaal alleen in dure auto's tenzij je het anders instelt. zet ff je radio uit (d-pad links of rechts inhouden) en dan goed luisteren terwijl je dus in een dure auto zit en een route op je kaart hebt staan (bijv waypoint) het is echt best wel handig.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Weet iemand wat dat geluidje is wat je steeds hoort, die "tuut tuut" ofzoiets, dat hoor ik de hele tijd. Of heeft dat iets met die GPS te maken?
ergens bij de vele stats,quote:Op woensdag 30 april 2008 16:23 schreef Gninnep80 het volgende:
Wat een game! Weet iemand hoe je kan zien op hoeveel procent je van een friendship zit???
Start, stats, general met de rechter stick naar beneden scrollen. Vriendinnen staan bij t kopje Player.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:23 schreef Gninnep80 het volgende:
Wat een game! Weet iemand hoe je kan zien op hoeveel procent je van een friendship zit???
er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:quote:Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand ook of er in de free mode iets aan stats wordt bijgehouden, dan weet ik of ik met een gerust hart mn kleine neefje erachter kan laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand die dit weet zeg het aub, zodat ik de missie kan gaan doen, tot er antwoord is ga ik maar beetje klooien, dus als je het weet zeg het aub!Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:
Vraagje over laatste missie Vlad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand die dit weet zeg het aub, zodat ik de missie kan gaan doen, tot er antwoord is ga ik maar beetje klooien, dus als je het weet zeg het aub!
oke antwoord wat ik gedaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar wordt er bij free mode ook bijgehouden? Je kills en deaths enzo.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:
netzo als in het echt dusquote:Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ben nu aan het cruisen bij het airport zo vet he zo groot bord wat er allemaal is
multi-storey carpark
economy parking
FIA zelf Francis International Airport
Departures
Arrivals
Train Station
Services
Loop ik op de landingsbaan, gelijk 3 ster achter me aan![]()
volgens mij klopt dat niet hoor...quote:Op woensdag 30 april 2008 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke antwoord wat ik gedaan heb
dat is er 1 voor,quote:Op woensdag 30 april 2008 18:09 schreef merino het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet hoor...
http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Ivan_the_Not_So_Terrible
[ Bericht 5% gewijzigd door merino op 30-04-2008 18:16:09 (spoilertag toegevoegd) ]
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is er 1 voor,
die vraag ging over het doden van vlack toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:12 schreef merino het volgende:
[..]dan is je link toch van wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan is je link toch van wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door merino op 30-04-2008 18:19:52 (spoilertag toegevoegd) ]
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 30 april 2008 18:17 schreef ryangozer het volgende:
over dat vlad gedoe, ik heb beide gedaan zonder auto save, en wat allebei resulteerde in hetzelfde, maar ik las wel dat als je het niet doet hij je er later voor beloont, dus uiteindelijk dat gekozen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het best bevredigend om het verhaal opnieuw te spelen ivm nieuwe dialogen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Je kan je telefoon uitzetten.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.
En die neger die reageerd niet meer als ik bel
Kun je uitzetten op je telefoonquote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.
Ik heb wel op een vorkheftruck over de snelweg gereden, maar dat was niet heel spectaculair.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Trouwens, zijn er geen fietsen, grasmaaiers, hovercrafts, quads, golfcarts e.d. meer?
Dat vind ik ook een beetje irritant ja...quote:Op woensdag 30 april 2008 17:28 schreef JDizzle het volgende:
Ik dacht dat het wel zou wennen, maar gvd de manier waarop Niko loopt. Echt niet normaal. Vooral dat leunen bij elke draai.
Dingen zijn vaak vrij sloom.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb wel op een vorkheftruck over de snelweg gereden, maar dat was niet heel spectaculair.
maar hoe gebruik je die mini gunsquote:Op woensdag 30 april 2008 18:21 schreef ehqo het volgende:
Het vliegveld opscheuren en een helikopter met miniguns jatten is grappig.
quote:GameSpot upgrade haar GTA IV score
Wees niet bang, we gaan zeker niet ieder Grand Theft Auto IV cijfer opsommen, echter maken we voor GameSpot graag een uitzondering.
Deze uitzondering maken we niet omdat de game een tien kreeg, dat hebben we immers al eerder gezien bij het spel, het gaat erom wat er enige tijd voor de review gebeurde. Toen de Grand Theft Auto IV review namelijk online gezet werd scoorde het spel nog een 9.5, nadat de review kort offline was gehaald kwam deze terug met een 10.
Een reden voor dit opvallende besluit is nog onbekend, we wachten op een reactie van Gamespot.
Kan je uitzetten in de options van je mobiel.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En die neger die reageerd niet meer als ik bel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |