abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58386697

Vorige topics:
[Multi] GTA IV
[Multi] GTA IV #2
[Multi] GTA IV #3
[Multi] GTA IV #4
[MULTI] GTA IV #5 In dit topic zullen we het te weten komen!
[Multi] GTA IV #6 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #7
[Multi] GTA IV #8 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #9 Liberty City
[Multi] GTA IV #10 Respect is Everything
[Multi] GTA IV #11We gaan het spelen op HD :D
[Multi] GTA IV #12 Looking for that special someone.
[Multi] GTA IV *Still looking for that special someone*
[Multi] GTA IV #14 *29 april 29 april 29 april*
[Multi] GTA IV #15 - Nu al GOTY 2008!!!
[Multi] GTA IV #16 - Everyone's a Rat
[Multi] GTA IV #17
[Multi] GTA IV #18
[Multi] GTAIV #19
[MULTI] GTA IV #20 AKA Another Console War Topic!
[Multi] GTA IV #21 - Het wachten is bijna voorbij...

Link naar GTA IV website, met filmpjes en downloads

Op 9 mei 2006 werd Grand Theft Auto IV (of Grand Theft Auto 4, of zelfs kortweg IV) officieel aangekondigd. De releasedate is 29 april 2008.

Tevens zal er op de dag van uitgave een speciale editie worden uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelkoord en een reistas.

GTA IV zal de eerste GTA van het IV-era worden en gebruik maken van RAGE, de engine die ook voor Table Tennis gebruikt is.

Feiten:
  • Er is een snelweg of rondweg aanwezig in Liberty City, inclusief werkende tolhuizen.
  • Wanneer voertuigen beschoten worden verschijnen er kogelgaten op de juiste plaats
  • GTA IV bevat motors.
  • De map is kleiner dan die van GTA San Andreas, maar er wordt geen ruimte gebruikt voor uitgestrekte woestijnen of grote stukken platteland.
  • Liberty City is gebaseerd op vier van de vijf wijken in New York en een gedeelte van New Jersey.
  • Liberty City is de enige stad in GTA IV.
  • Het spel begint bij Niko's neef Roman, die diep in de schulden zit.
  • Auto's kun je stelen door een ruit in te slaan om naar binnen te kunnen.
  • Er is veel aandacht besteed aan animatie en physics.
  • Ook de graphics zijn veel beter dan we gewend zijn en zijn ondertussen al beter dan die in de eerste trailer.
  • Je kunt een mobiele telefoon gebruiken om zelf anderen te bellen. Het gebruik van de telefoon brengt een nieuwe interface in de HUD. De telefoon bevat mogelijk nog andere functies, maar hierover is nog niets bekend.
  • Het is niet mogelijk om vliegtuigen te besturen, maar helikopters daarentegen wel. Er is een Maverick-achtige helikopter en een gevechtshelikopter. Liberty City bevat één vliegveld.
  • Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
  • Niko kan van kleding wisselen, maar het is niet mogelijk om zijn uiterlijk op andere wijze aan te passen.
  • De maffia is aanwezig, maar speelt geen prominente rol.
  • Er komen 'vrijwel' geen bekende personages uit vorige GTA's terug.
  • Evenals in GTA San Andreas is het mogelijk om er vriendinnen op na te houden.
  • De camera van het spel hangt dichter en lager achter de auto dan we gewend zijn van de vorige
  • GTA's en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.
  • GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
  • De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt.
  • De Xbox 360- en PS3-versie zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar er komt exclusieve downloadbare 'episodic content' voor de Xbox 360 versie.
  • GTA IV bevat multiplayer, maar dit zal geen enorm onderdeel van het spel uitmaken. Wat de multiplayer precies gaat inhouden is nog niet bekend.
  • Voetgangers en automobilisten gedragen zich naar de tijd: 's ochtends zul je minder mensen tegenkomen dan in de spits.
  • GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geīnspireerd op films.
  • Er is meer aandacht besteed aan de mogelijkheden die je buiten de missies om hebt.
  • Je kunt net als in voorgaande delen in boten rondvaren.
  • Sommige wolkenkrabbers zijn toegankelijk, opdat je naar boven kunt.
  • Philip Glass, diegene die de trailermuziek schreef, is bij de productie van de GTA IV soundtrack betrokken.
  • Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren.

Heb je de 300e post gemaakt? Maak dan even aub het nieuwe topic aan. Verzin een leuke titel, zolang het eerste gedeelte en het nummer er maar in staan. De OP van dit topic vind je hier.
  • pi_58386722
    Ja, iemand al geneukt ingame ?
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:56:24 #3
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58386746
    ik moet al best veel missies herhalen
    vind het opzich best ivm nieuwe dialogen telkens maar ik verneuk het toch vaak (en heb ook vaak best vaak pech dat er bvb net een politie auto langsrijdt tijdens een missie
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58386751
    woej
    pi_58386808
    Tof spel!

Sinds s'morgens vroeg gespeeld.
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:59:25 #6
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58386811
    zo maar weer spelen
    pi_58386841
    Ik kan nog steeds niet online met PS3.
      Forum Admin dinsdag 29 april 2008 @ 20:02:38 #8
    58651 crew  murp
    murp
    pi_58386887
    vertel er eens wat over
    pi_58386916
    Ja michelle had ik ook al na 2 dates geneukt, hoeren zijn wel leuker btw, kan je je ook laten rukken of pijpen

iedereen die zich nog afvraagd hoe je 911 moet bellen, je moet de eerste 2 missies gedaan hebben en daarna 2x op pijlltje naar boven drukken, waarvan je met de eerste dus je mobieltje oproept.
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_58387006
    schiet ik zo net iemand gewoon met een pistool door zn kop, word ik ineens aangevallen door iemand met een shotgun die gewoon zomaar ergens vandaan komt, damn de buurt komt wel voor elkaar op zeg...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:39 #11
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387024
    ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog

vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers

Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58387093
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef merino het volgende:
    ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog

vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers

Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken. Uiteraard optioneel
    nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh

leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he

btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:13:11 #13
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58387137
    Tvp? Neuh, speel de game veel liever nu.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_58387208
    hoiii
    pi_58387243
    [Multi] GTA IV #37 - Flubberkutten met Michelle

pi_58387253
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:

[..]

nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh

leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he

btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
    Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
    pi_58387266
    Hahaha zodra je Internet in GTA hebt is 't echt geweldig om daarop te zitten Ik heb net het Myroom.com-profiel bekeken van een meisje van 16 or 'maybe 18' die graag jongens onder de 15 opvangt in een verlaten pakhuis. 'Why would anybody think I'm a 45-year old man who happens to have an abandoned warehouse?' Nouja, doorspelen en die site opzoeken, heb me kapot gelachen, ook om de instructies hoe je een myroom.com-profiel aanmaakt. 'Use a font that looks like the backgroundcolour', 'use a lot of annoying glittering effects'
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:21:59 #18
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387303
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

vertel eens hoe je dat gedaan hebt
    pi_58387350
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef merino het volgende:

[..]

Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
    Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
    pi_58387360
    Gewoon naar die brug die met het 2e linkt gaan....daaronder zit zo´n rails....daar moet je op lopen naar het 2e eiland.
    Op een gegeven moment krijg je 6 sterren, dan terug gaan en netjes afwachten...cops komen daar toch niet
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_58387411
    Serieus dit moet je eens doen, een explosie créeren waarbij mensen betrokken raken, die dan vervolgens in de fik staan. dit ziet er namelijk zo realistisch uit, ze gaan liggen spartellen en proberen zichzelf te doven het is ongelovelijk, uiteraard lukt het ze niet en branden ze dood, waarna ze er behoorlijk verkoold zwart uitzijn en nog wat na roken, dit is echt absurd realistisch gewoon niet normaal, als je de kans krijgt moet je dit echt proberen
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:28:08 #22
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387431
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
    Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
    Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
    pi_58387461
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef merino het volgende:

[..]

Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
    doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:31:34 #24
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387510
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:

[..]
    Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optie
      † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 20:33:32 #25
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_58387551
    tvp
    pi_58387555
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef ryangozer het volgende:
    Serieus dit moet je eens doen, een explosie créeren waarbij mensen betrokken raken, die dan vervolgens in de fik staan. dit ziet er namelijk zo realistisch uit, ze gaan liggen spartellen en proberen zichzelf te doven het is ongelovelijk, uiteraard lukt het ze niet en branden ze dood, waarna ze er behoorlijk verkoold zwart uitzijn en nog wat na roken, dit is echt absurd realistisch gewoon niet normaal, als je de kans krijgt moet je dit echt proberen
    Wat helemaal mooi is (en tot nu toe 2 keer gehad) is een high-speed frontale botsing met een grote wagen tegen een wat kleinere; de auto van de ander vatte onmiddellijk vlam, en de bestuurder dus ook, waardoor die vrijwel direct na impact de deur opengooit en de auto uit rolt, al schreeuwend en brandend. Ik stilstaan, achteruit kijken: bestuurder eindelijk gedoofd, kruipt weer op, auto explodeert, mannetje vliegt weg
    pi_58387572
    Ik moest vandaag de hele dag werken en einde van de dag ga ik naar Media Markt Alexandrium is dat spel uitverkocht. Nog langer wachten .

Weet iemand toevallig nog een winkel in de omgeving van Rotterdam waar ze nog genoeg voorraad hebben? Ik wil hem deze week eigenlijk nog wel hebben.
    pi_58387579
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Tenzij je net buiten de cirkel valt toch? Hoewel ik met 4 sterren niet meer echt een cirkel herken in de compleet rood-knipperende map
    pi_58387598
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik kreeg meteen 4 sterren toen ik bij een brug aankwam. Daar stond een politie afzetting met 5 wagens en heel wat mannetjes ervoor. ik liep alleen maar naar ze toe en toen begonnen ze allemaal te schieten en kreeg ik meteen heli's en al boven me
    pi_58387624
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik moest vandaag de hele dag werken en einde van de dag ga ik naar Media Markt Alexandrium is dat spel uitverkocht. Nog langer wachten .

Weet iemand toevallig nog een winkel in de omgeving van Rotterdam waar ze nog genoeg voorraad hebben? Ik wil hem deze week eigenlijk nog wel hebben.
    ik zou een langs het postsorteer depot gaan daar liggen er waarschijnlijk een paar honderd

oja ook iets wat je gedaan moet hebben: geef ongeveer een minuut lang gas terwijl je ook de normale rem inhoud. wat er vervolgens gebeurd ga ik niet verklappen maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:37:19 #31
    203240 KarnSuk
    U mad bro?
    pi_58387626
    Hoe kan je in de reuzerat?
    pi_58387654
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef KarnSuk het volgende:
    Hoe kan je in de reuzerat?
    niet.

oowja ik heb trouwens de 'bungee jump toren' gevonden die je in trailer 1 zag, maar kan er niet op, hij staat vlakbij de kermis bij de botsauto's, waarschijnlijk kunnen we er wel op landen met een heli...
    pi_58387745
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ik zou een langs het postsorteer depot gaan daar liggen er waarschijnlijk een paar honderd

oja ook iets wat je gedaan moet hebben: geef ongeveer een minuut lang gas terwijl je ook de normale rem inhoud. wat er vervolgens gebeurd ga ik niet verklappen maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
    Ik werk toevallig wel bij TNT Post maar niet op het sorteercentrum .

Achteraf gezien toch maar moeten reserveren .
    pi_58387746
    Ik heb hem ook, nog wel de special edition

Had eerst de lokale intertoys gebeld of ze de combi nog hadden (ps3 + GTAIV) niet dus...
    dan maar de combi GT5 en de PS3, daarna even doorgelopen naar de frs en daar hadden ze geen normale GTA4 meer alleen nog de special edition dus die toen maar gehaald.

En dan gaan we vrijdag de stad maar is goed verkennen...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:45:06 #35
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58387771
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 19:27 schreef Rorata het volgende:
    ja dat wou ik ook gaan vragen, hoe toets je een nummer in op je mobieltje, ik wil 911 bellen.
    2x naar boven zodat je hele toetsenbord krijgt. 911 typen en op de send toets drukken. Zit links boven op dat toetsenbord. Kan al direct als je de telefoon hebt.

Die kleine details zijn echt uber Zat met een brandweerwagen te klooien en kreeg een hele zooi pissige mensen achter me aan. Kwam de politie en ging ze arresteren zonder mij wat te doen. En dan echt met getrokken pistolen, handen omhoog en afvoeren in de auto

En zo nog veel meer dingetjes.
    Carry on my wayward son
    There'll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don't you cry no more.
    pi_58387816
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]
    maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
    bij de cavalcade valt dit effect trouwens heel erg mee, dat is dus een goeie auto
    pi_58387855
    Hoe roep je een taxi?
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:51:35 #38
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58387907
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Hoe roep je een taxi?
    Xbox? Met de LB (of hoe het mag heten).
    Carry on my wayward son
    Don't you cry no more.
    pi_58387942
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
    Ik heb hem ook, nog wel de special edition

Had eerst de lokale intertoys gebeld of ze de combi nog hadden (ps3 + GTAIV) niet dus...
    dan maar de combi GT5 en de PS3, daarna even doorgelopen naar de frs en daar hadden ze geen normale GTA4 meer alleen nog de special edition dus die toen maar gehaald.

En dan gaan we vrijdag de stad maar is goed verkennen...
    Netjes!

Ik heb bij vlagen nog steeds een enorme drang om naar de stad te rennen en de hele chabang te kopen. Maar dan kickt m'n verstand weer in, dat ik dat maar beter niet kan doen Want dan staat hier over een maand een console van 400 euro die ik niet meer gebruik
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_58388012
    LOL. Binnen in het huis kan je niet bellen omdat je dan geen bereik hebt
    pi_58388047
    Een lekkere late post maar jullie weten allemaal hoe dat komt

DE HELE DAG NON-STOP GTA 4

Oke, ik ga spelen. Later
    pi_58388173
    Zo, mn vriendin gaat de deur uit. GTA is geinstalleerd. Ps3 staat klaar en ik ga een dikke joint roken!

Zaterdag en zondag ook het huis voor mij alleen, life is good!

Nieuwe GTA, voel me weer 21 Toen kwam GTA3 uit...
    In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
    pi_58388230
    het is btw mogelijk om een colablikje of ketchupfles naar iemand toe te gooien (en uiteraard bakstenen maar dat wisten we al)
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:09:51 #44
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58388258
    met moeite stoppen om even te eten...

Hoe lang duurt het overigens voordat je bij Little Jacob wapens kan kopen?
    Ik neem aan dat je dit alleen kan doormiddel van sociale dingen en niet via normale telefoontjes?
    pi_58388329
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Als je buiten de ring vliegt niet..

En check anders mijn gamertag maar ik heb em wel gehaald.

[ Bericht 15% gewijzigd door Edwinuss op 29-04-2008 21:19:35 ]
    pi_58388422
    Zijn er eigenlijk bossen of open weiden..zoals beetje in San Andreas? Ik weet dat ze veel open gebieden hebben wegelaten, maar het is toch niet alleen maar straat en straat?
    Correct en tevens juist...
    pi_58388534
    Die Cabaret Club.
    pi_58388629
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef merino het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, je moet constant naar de map kijken, en kijken waar polities zijn, je slaat alle steegjes en wegen in waar geen polities zijn op het laats rijd je de kring uit.
    edwink89.hyves.nl
    pi_58388665
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:27 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, je moet constant naar de map kijken, en kijken waar polities zijn, je slaat alle steegjes en wegen in waar geen polities zijn op het laats rijd je de kring uit.
    pi_58388718
    goeie verhalen hier

komt ie ook nog voor de pc?

een kleine ¤500 neerleggen voor een ps3 en gta4 wordt me net iets te veel van het goeie moet ik zeggen
    "Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
    pi_58388739
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef bar_rel het volgende:
    Zijn er eigenlijk bossen of open weiden..zoals beetje in San Andreas? Ik weet dat ze veel open gebieden hebben wegelaten, maar het is toch niet alleen maar straat en straat?
    je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..

dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken
    pi_58388748
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef Maarten1 het volgende:
    goeie verhalen hier

komt ie ook nog voor de pc?

een kleine ¤500 neerleggen voor een ps3 en gta4 wordt me net iets te veel van het goeie moet ik zeggen
    xbox = 200
    game = 50
    =
    dikke fun
    pi_58388769
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

xbox = 200
    game = 50
    =
    dikke fun
    al een stuk beter idd

maar komtie nou voor de pc of niet?
    "Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:34:36 #54
    139407 jorienvdherik
    pi_58388794
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:38 schreef ryangozer het volgende:

[..]

niet.

oowja ik heb trouwens de 'bungee jump toren' gevonden die je in trailer 1 zag, maar kan er niet op, hij staat vlakbij de kermis bij de botsauto's, waarschijnlijk kunnen we er wel op landen met een heli...
    kan wel, dit zijn spellen waar je altijd wel overal in kut
    pi_58388803
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:33 schreef Maarten1 het volgende:

[..]

al een stuk beter idd

maar komtie nou voor de pc of niet?
    vast wel, maar kan wel ff duren.
    pi_58388804
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef ryangozer het volgende:

[..]

je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..

dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken
    Oki thanks!

dinsdag 29 april 2008 @ 21:35:55 #57
    139407 jorienvdherik
    pi_58388825
    ik had pistool met 140 kogels ofzo

krijg ik politie achter me aan net voor het savehouse, ik naar binnen, dacht ze zijn dom en pakken me niet in huis wel dus
    pi_58388829
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kan wel, dit zijn spellen waar je altijd wel overal in kut
    ga dan proberen man het kan echt niet. er zijn trouwens ook maar heel weinig gebouwen waar je in kan.
    pi_58388860
    http://kotaku.com/385183/(...)-freeze-fix-in-sight

Rockstar helpdesk:
    Freezes op zowel PS3 als 360, wissen van installatie en savegames niet bekend bij Rockstar als zijnde een definitieve oplossing. Geen idee wanneer een fix beschikbaar zal zijn.
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:40:04 #60
    139407 jorienvdherik
    pi_58388931
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:36 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ga dan proberen man het kan echt niet. er zijn trouwens ook maar heel weinig gebouwen waar je in kan.
    ik zal het proberen en een foto maken

heb al een manier in gedachte hoe je er kan komen
    2 zelfs
    pi_58389029
    tvp
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:50:50 #62
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58389183
    komt er eigenlijk in het spel na een tijdje een plek waar je gestolen auto's kan verkopen?
    pi_58389363
    Toen ik vanmiddag naar mijn werk vertrok kwam de pakket dienst me tegemoet bij de deur met een pakje uit Hong Kong. Het was mijn Dual shock controller die vrijdag pas verstuurd was .

nadat ik van werkt huis was kond ik dus GTA4 met de niewue controller spelen.
    Toen ik voor het eerst speelde kreeg ik hoofd pijn, het leek eerst alsof ik ghsoting hd op mijn LCD maar na beter gekeken te hebben was het een nogal zware bloom. Deze kon ik via de settings in het game menu uit zetten (saturation ofzo).

Verder is de game echt goed vooral de details.
    Ik reed de stoep op en stopte zon 30cm verwijdert van een agent. Deze schrok daarvan en liet van schrik zijn ijsje op de grond vallen wat ik dan ook nog hoorde.
    pi_58389401
    Weet iemand hoe dat nummer heet als je Roman naar huis moet brengen....in het begin dus.
    Vaag balkan lied met af en toe duits gejengel er door heen
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_58389441
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
    Weet iemand hoe dat nummer heet als je Roman naar huis moet brengen....in het begin dus.

einz, zwei, drei, jajajallalala enz. ofzo iets
    X
    X
    X
    pi_58389509
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
    ik had pistool met 140 kogels ofzo

krijg ik politie achter me aan net voor het savehouse, ik naar binnen, dacht ze zijn dom en pakken me niet in huis wel dus
    tip: als je vermoord wordt pakken ze je wapens niet, alleen als je wordt opgepakt, oftewel, altijd uitbreken en je eventueel neer laten schieten.
    pi_58389551
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik zal het proberen en een foto maken

heb al een manier in gedachte hoe je er kan komen
    2 zelfs
    ik ben heel benieuwd, het is dus die stalen constructie he bij de kartbaan. er zit een tent onder maar hij gaat echt niet open... laat maar horen...
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:09:44 #69
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58389565
    Welke nummer moet ik draaien om een sms te krijgen met de nummers waarvan ik graag de titels van wil weten.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_58389572
    Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto? Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
    pi_58389641
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Welke nummer moet ik draaien om een sms te krijgen met de nummers waarvan ik graag de titels van wil weten.
    ZiT-555-0100
    pi_58389652
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Simsfan88 het volgende:
    Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto? Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
    by display zet je de route op je kaart aan en bij audio kan je instellen of het ook voorlezen wordt en of het alleen in de dure auto's wordt voorgelezen of in alle.
    pi_58389702
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
    Vladivostok FM

Vladivostok FMDJ: Ruslana
    Genre: Eastern European music[8]
    Tracklist:

Ruslana - "Wild Dances" (Ukranian FM Version)
    Gruppa Kino - "Gruppa Krovi"
    Marakesh - "Jdat"
    Zvery - "Kvartira"
    Seryoga - "King Ring"
    Seryoga - "Liberty City: The Invasion"
    Splin - "Liniya Zhizni"
    Basta - "Mama"
    Leningrad - "Nikogo ne Zhalko"
    Ranetki - "O Tebe"
    Dolphin - "RAP"
    Glukoza - "Schweine"
    Oleg Kvasha - "Zelenoglazoe Taksi" (Club remix)

een van die

http://en.wikipedia.org/w(...)track#Vladivostok_FM
    pi_58389896
    Zojuist iemand vermoord door een donut tegen zijn hoofd aan te gooien waardoor hij flauwviel en ik vervolgens een mes in zn achterwerk zette
    pi_58389932
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:31 schreef merino het volgende:

[..]

Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optie
    Bij GTA2 deed ik dat af en toe. Gewoon proberen niet te botsen en wachten tot het groen was Lijkt me een leuke optie. Of als je keihard tegen een auto aanrijd en de politie staat er naast en ze doen niks Beetje nep. Ook vind ik de game matige graphics hebben, maar verder is het echt tof.
    Cijfer tot nu toe: 7/10
    pi_58389934
    Details, details . Dit spel zit er echt vol mee. Bijvoorbeeld; zet net s'avonds Roman af bij die garage, hij opent de deur waarop de binnenverlichting van de auto gaat branden
    X
    X
    X
    pi_58390031
    Het is Glukoza - "Schweine"
    tof lied
    pi_58390042
    Iemand al freeze gehad? Bij de 60 GB launch ps3 versie ofzo ? Hoor er veel over..lekker koop je hem doet ie het niet
    pi_58390059
    laatmaar, ben te langzaam
    pi_58390204
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef bar_rel het volgende:
    Iemand al freeze gehad? Bij de 60 GB launch ps3 versie ofzo ? Hoor er veel over..lekker koop je hem doet ie het niet
    Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer.. verdomme, en ik zat in een missie met Roman
    pi_58390219
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Simsfan88 het volgende:
    start > audio > gps speech.

kan je op alle autos aan, uit zetten of op alleen de duurdere
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:46:18 #82
    139407 jorienvdherik
    pi_58390304
    is het normaal dat je online bij landgenoten gezet word

wel leuk
    pi_58390354
    Alles blijft me maar verbazen zeg.

Net voor het eerst heftig onweer meegemaakt; de wegen, het asfalt, alles zeiknat, die weerspiegeling in het wegdek!!! Het was bijna donker, hard aan het regenen, en opeens FLITS BBRRROEM DONDER FLITS 'k schrok me de pleuris geweldig gedaan, en ook pas na 17 uur spelen voor t eerst zien

En ik had een shootout in een pakhuis waar wat dealers bezig waren, cover ik achter wat kartonnen dozen, kogelgaatje in de doos voor m'n neus, stroomt er opeens allemaal wit poeder uit. Ook weer geweldig detail
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:49:27 #84
    139407 jorienvdherik
    pi_58390387
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:09 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ik ben heel benieuwd, het is dus die stalen constructie he bij de kartbaan. er zit een tent onder maar hij gaat echt niet open... laat maar horen...
    of wel reuzerad bij die kermis zooi
    waar staat dat het in de zomer open gaat?

ga ik er nu heen
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:50:01 #85
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_58390403
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Ga online freeroamen, dan ligt heel de stad voor je open
    pi_58390438
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
    is het normaal dat je online bij landgenoten gezet word

wel leuk
    Idd, net met een stuk of 10 nederlanders Gta Race gedaan.
    Hilarisch!
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:51:43 #87
    139407 jorienvdherik
    pi_58390445
    wat was het verhaal in gta 4 nu dat de bruggen dicht zijn ?
    altijd leuk om te horen,

vice city was dat door storm brug kaduuk was toch
    pi_58390510
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer.. verdomme, en ik zat in een missie met Roman
    Oh dat zuigt.

Lekker van Rockstar
    pi_58390559
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
    wat was het verhaal in gta 4 nu dat de bruggen dicht zijn ?
    altijd leuk om te horen,

vice city was dat door storm brug kaduuk was toch
    ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.

alles in het midden en links is nog dicht in het begin.
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:55:59 #90
    139407 jorienvdherik
    pi_58390562
    wanna see naked america girls ?

there is no more that you cousin likes then america titiies
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:59:19 #91
    139407 jorienvdherik
    pi_58390645
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef mellowpimp het volgende:

[..]

ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.

gaaf, op straat ook, mensen zo '' i see a terrorist '' op de radio gaan ze vervolgens bellen, i think he i spannish
    pi_58390675
    Ik ben op eiland 3 (20%) en kwam zojuist het vrijheidsbeeld tegen.

Ik had geen zin meer in het spelen van missies, dus ik ff rondrijden en dom doen. De LCPD wil me dood hebben: ik ren voor m'n leven, kom een mooi steegje tegen. Ik verstop me achter een container. De politie kan maar van één kant de steeg binnenkomen dus je kunt ze makkelijk neerknallen.

Het resultaat: 5 star wanted level, 151 dode agenten, een vuurgevecht van 50 real life minuten
    pi_58390711
    Zo, lekker taxiritje met Journey op de radio.. ff ontspannen Wissel ik van zender, hoor ik Niko opeens tegen die chauffeur: ' Yeah please different radio station. I Like Journey, you know that one?"
    pi_58390801
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
    Het resultaat: 5 star wanted level, 151 dode agenten, een vuurgevecht van 50 real life minuten
    lijkt me beetje saai worden zo lang...
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:06:10 #95
    139407 jorienvdherik
    pi_58390817
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
    Ik ben op eiland 3 (20%) en kwam zojuist het vrijheidsbeeld tegen.

Ik had geen zin meer in het spelen van missies, dus ik ff rondrijden en dom doen. De LCPD wil me dood hebben: ik ren voor m'n leven, kom een mooi steegje tegen. Ik verstop me achter een container. De politie kan maar van één kant de steeg binnenkomen dus je kunt ze makkelijk neerknallen.

en je ammo dan ?
    van die agenten zeker
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:07:00 #96
    139407 jorienvdherik
    pi_58390838
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef mellowpimp het volgende:

[..]

ben nu op die brug en dat eiland van die toll,

moest jij daar doen, naar de stripclub zeker

ik wel met die roman
    pi_58390938
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik wel met die roman
    je hoeft geen tol te betalen. als je geluk hebt houd je er zelf munitie en een politie wgen aan over
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:17:50 #98
    139407 jorienvdherik
    pi_58391107
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Static-NL het volgende:

[..]

je hoeft geen tol te betalen. als je geluk hebt houd je er zelf munitie en een politie wgen aan over
    wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew room
    ook geluid is perfect, speel op surround set en hoor mensen achter me ook echt toeteren,

heb 1000 dollar nu en jullie
    pi_58391189
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ook geluid is perfect, speel op surround set en hoor mensen achter me ook echt toeteren,

heb 1000 dollar nu en jullie
    9910
    pi_58391234
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:21 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

9910
    WTF? ik maar 420
    pi_58391330
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef ryangozer het volgende:

[..]

WTF? ik maar 420
    Gaat vrij hard opeens hoor straks
    pi_58391456
    Ik zag net zo wat glimmen, ik denk zo hé een schat, onee ik heb teveel Uncharted gespeeld de laatste tijd
    pi_58391525
    Ik zal mijn vraag hier nog even herhalen:

Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
    pi_58391553
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:38 schreef Saekerhett het volgende:

Hoe ervaren jullie de framerate trouwens? Heb het bij iemand anders gespeeld en dat was vooral op drukke plekken gewoon slecht... Meer dan 15 fps ofzo kon het niet wezen... Storen jullie je daar niet aan of loopt het bij jullie allemaal wel soepel?
    ik zal mijn antwoord hier nog eens herhalen, hier loopt alles soepel
    pi_58391599
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:38 schreef Saekerhett het volgende:

Nergens last van op mijn 360, en die heeft niet eens een HDD.
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:45:00 #106
    139407 jorienvdherik
    pi_58391658
    ook nergens last van, prima speelbaar.
    pi_58391680
    Mijn hoddog verkoper wilde mij geen hoddogs meer verkopen omdat ik tegen zijn kraampje aan was gelopen, maar ik had honger dus was boos op hem en heb hem toen maar dood gegooid met zijn eigen ketchup
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:47:02 #108
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58391709
    Godallejezus vet hoor.

Gister toch naar de MM Leeuwarden gegaan om 0:00 en toen ik eenmaal thuis was om 1:15 doorgespeeld tot 11:00 's ochtends.
    Doe 't lekker rustig aan, zit pas op 11 procent oid met 2500 dollar.

Ik vind dat autorijden best meevallen trouwens, moet nog wel 't coversysteem ff goed onder de knie krijgen.
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:48:16 #109
    139407 jorienvdherik
    pi_58391732
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef ryangozer het volgende:
    Mijn hoddog verkoper wilde mij geen hoddogs meer verkopen omdat ik tegen zijn kraampje aan was gelopen, maar ik had honger dus was boos op hem en heb hem toen maar dood gegooid met zijn eigen ketchup
    net met michelle naar een burger king gegaan, ze zei hier ben ik vroeger altijd al geweest enz

en mederwerkers daar die ook gewoon de boel schoonmaken buiten, en gasten die roken in hun pauze buiten

goty
      Forum Admin dinsdag 29 april 2008 @ 23:48:33 #110
    35723 crew  GGMM
    pi_58391741
    Ik vind het echt kut om auto te rijden, ik rijd overal tegenaan
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_58391751
    Ik moet zeggen. Deze game is echt tof! Het maakt de hype helemaal weer en het ziet er echt zo ontzettend goed uit. Ook alle details die in het spel zitten verbazen mij elke keer weer. In het begin was het rijden best lastig maar nu ik eraan gewend ben rijdt ik moeiteloos heel Liberty City door. Ik denk dat ik deze game nog jaren ga spelen. Hulde aan Rockstar
    pi_58391785
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik wel met die roman
    haha, idd moest er ook met roman heen, zo kwam ik er achter.

zit nu op 900 $
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:52:54 #113
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58391818
    Hoe langer ik speel hoe beter het eigenlijk word idd. Moest mezelf echt er ff achter weghalen om ff wat cafeīne naar binnen te werken.

Ik stiefel trouwens al een aardig poosje rond zonder echte opdrachten te krijgen van Roman, en als ik hem bel krijg ik de voicemail.
      dinsdag 29 april 2008 @ 23:57:20 #114
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58391894
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:48 schreef GGMM het volgende:
    Online lach je je ook dood Echt niemand kan enigszins normaal met een flink tempo door de straten scheuren. Sowieso online al wat leuke ervaringen gehad. Met cops n crooks complete chaos om de boss te vermoorden, had ik toevallig een auto gepakt haal het zooitje in en toeter. Boss stapt in en we scheuren weg, flinke schietpartij met auto nog en daarna gevlucht met de heli Nu het zo typen haalt het niet bij het spelen zelf uiteraard.

Team deathmatch is ook wel leuk. Met z'n vieren in een auto en maar cruisen. Zit je midden in de actie en heb je weer een mannetje gekilled, hoor je de radio weer met van die geweldige droge muziek/spotjes Typische GTA humor.

En als opvolger van petsovernight.com ('delivering little bundels of love, in a box!') Heb je nu babyovernight.com
    Carry on my wayward son
    Don't you cry no more.
    pi_58392032
    Haha er riep net iemand 'This is worse than Vice City!'
      woensdag 30 april 2008 @ 00:07:58 #116
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58392091
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:04 schreef Dylanesque het volgende:
    Haha er riep net iemand 'This is worse than Vice City!'
    Op het vliegveld zijn de vluchten naar Las Venturas in de aanbieding. Het is echt de onnoemelijke hoeveelheid kleine details die het hem doen...

Ik ga trouwens terug naar m'n PS3, pauze is lang genoeg geweest.
    pi_58392111
    Ik krijg last van mijn ogen, ik ga nu pauze houden (ben als sinds half 11 vanochtend bezig) ga denkik even lekker friends kijken met een zak chips + cola, en dan straks nog ff paar uurtjes door

(vakantie owned!!!)
      woensdag 30 april 2008 @ 00:10:02 #118
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58392120
    M'n 360 staat nu uit. Sinds vanmorgen half 10 non-stop aangestaan. Niet non-stop gespeeld. Helaas moet je ook eten en dingen doen als een was draaien etc Toch m'n vriendin eens beter africhten.
    Carry on my wayward son
    Don't you cry no more.
    pi_58392187
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:52 schreef JJH het volgende:

Ik stiefel trouwens al een aardig poosje rond zonder echte opdrachten te krijgen van Roman, en als ik hem bel krijg ik de voicemail.
    je moet dan gewoon langs de garage van roman gaan, of naar vlad toe gaan. jij krijgt dus niet alleen maar opdrachten via je telefoon.
    pi_58392281
    Misschien een domme vraag maar kun je in bij multiplayer zelf bepalen in welk spel je zit, zodat je dus met een kameraad samen kan spelen, of is dit willekeurig? Ik ben aan het twijfelen over een PS3 + GTA 4 namelijk, vandaar mijn vragen
      woensdag 30 april 2008 @ 00:19:38 #121
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58392290
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:13 schreef mellowpimp het volgende:

[..]

je moet dan gewoon langs de garage van roman gaan, of naar vlad toe gaan. jij krijgt dus niet alleen maar opdrachten via je telefoon.
    Roman is in de garage niet te vinden, en het kantoor kom ik niet in? (Zal wel iets goed fout doen. )
    Ik zal Vlad eens met een bezoekje vereren, bedankt.
      Donald Duck held woensdag 30 april 2008 @ 00:26:24 #122
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_58392378
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:48 schreef GGMM het volgende:
    Autorijden is gewoon echt heel erg wennen in het begin, je kunt niet meer moeiteloos van die snelle bochten nemen zoals in vorige delen. Maar met wat oefening rijdt je later heerlijk soepel door de straten.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_58392453

woensdag 30 april 2008 @ 00:33:02 #124
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_58392474
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
    Misschien een domme vraag maar kun je in bij multiplayer zelf bepalen in welk spel je zit, zodat je dus met een kameraad samen kan spelen, of is dit willekeurig? Ik ben aan het twijfelen over een PS3 + GTA 4 namelijk, vandaar mijn vragen

Ja, op xbox- live kan je gewoon met je vrienden samen spelen en kan je het speltype bepalen. Op de playstation weet ik het niet.
    pi_58392488
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Motorhoofd het volgende:

[..]

Ja, op xbox- live kan je gewoon met je vrienden samen spelen en kan je het speltype bepalen. Op de playstation weet ik het niet.
    ja je kan kiezen costum match of quick match of party voor met je vrienden.
    pi_58392494
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

goed man! diezelfde politiewagen notebene.
      woensdag 30 april 2008 @ 00:35:41 #127
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58392502
    Die programma's op TV ook.

Heeft iemand voor mij dat nummer van die verzekeringsmaatschappij? Even checken of je daar wat mee kan, reclame is op tv en radio.
    pi_58392506
    Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
    pi_58392512
    Net voor het eerst een Xbox Live game gespeeld, na even de tutorial toch maar toch gelopen te zijn. Ik denk van, laat ik maar Free Game (of hoe heet dat?) kiezen, kan ik lekker rustig door de stad rijden. Nou, niet dus! Je wordt echt van alle kanten door zowel andere spelers als de politie beschoten. Zaten echt dikke achtervolging bij. Gewoon met zijn 3e achter 1 auto aan en vanuit je auto zijn wielen kapot schieten, man man wat een ervaring!

Ik vind alleen de map, Libery City, mwaah. Had er meer van verwacht, maar kan aan mij liggen. Wat vinden jullie daarvan?
      woensdag 30 april 2008 @ 00:37:44 #130
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_58392520
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
    welke intro bedoel je?

edit: Trouwens net Michelle gebatst
      woensdag 30 april 2008 @ 00:38:30 #131
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58392530
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Simsfan88 het volgende:
    Ik vind alleen de map, Libery City, mwaah. Had er meer van verwacht, maar kan aan mij liggen. Wat vinden jullie daarvan?
    Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.
      woensdag 30 april 2008 @ 00:41:41 #132
    139407 jorienvdherik
    pi_58392563
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.
    mwah je kan wel

bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
    pi_58392580
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:37 schreef Motorhoofd het volgende:

[..]

welke intro bedoel je?
    De intro waarbij de artworks in beeld verschijnen.
    pi_58392596
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

mwah je kan wel

precies, lege ruimtes heb je niet zoveel aan. ik vind de stad juist immens, omdat er van alle ruimte gebruik is gemaakt. valt me absoluut niet tegen, probeer maar eens wegwijs te worden in de hele stad zonder je navigatiesysteem
    pi_58392601
    Dat historische programma op TV over Nederlanders is echt briljant.

En Republican Space Rebels oid ook.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 30 april 2008 @ 00:45:21 #136
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_58392603
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De intro waarbij de artworks in beeld verschijnen.
    Ja maar dat is toch gewoon het laden van het spel, dus daarom is het volgens mij niet te skippen.
    Maar ik kan het mis hebben
    Morgen weer verder spelen, ik ga maffen
      Donald Duck held woensdag 30 april 2008 @ 00:45:58 #137
    46149 __Saviour__
    pi_58392609
    die intro is gewoon de laadtijd verbergen. anders zit je ook maar tegen een balkje aan te kijken
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_58392611
    Oh en die Cabaret Club, echt geweldig Die jongleerder is cinematisch mooi, ongelofelijk dat ik daar naar een spel zit te kijken en geen filmpje (volgens mij bij hem gewoon filmpje gebruikt bijna ), en die goochelaar is bij z'n 3e optreden briljant
      Forum Admin woensdag 30 april 2008 @ 00:47:22 #139
    35723 crew  GGMM
    pi_58392618
    Ik ga zo ook eens online, be benieuwd.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
      woensdag 30 april 2008 @ 00:49:30 #140
    139407 jorienvdherik
    pi_58392636
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:44 schreef PBateman1978 het volgende:
    Dat historische programma op TV over Nederlanders is echt briljant.

En Republican Space Rebels oid ook.
    zie hem nu ook

coming here to sell there weet
    pi_58392642
    Dammi! Ik wil het spel nu zo graag weer aanraken maar moet morgen om 6 uur m'n nest uit
    pi_58392646
    HAHA
    Hoe ze poker verslaan als sportverslaggevers op TV
    pi_58392669
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
    ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...
    pi_58392682
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...
    Die kon je dus wel skippen.
    pi_58392684
    michelle, jullie gaan dol op haar worden
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
      woensdag 30 april 2008 @ 01:08:39 #146
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58392853
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

mwah je kan wel

Ja i know. Ik bedoelde er is maar 1 kledingwinkel in plaats van meerdere kledingwinkels.
      woensdag 30 april 2008 @ 01:09:57 #147
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_58392870
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:46 schreef Dylanesque het volgende:
    Oh en die Cabaret Club, echt geweldig Die jongleerder is cinematisch mooi, ongelofelijk dat ik daar naar een spel zit te kijken en geen filmpje (volgens mij bij hem gewoon filmpje gebruikt bijna )
    Ja bizar he! Ik kan amper geloven dat echt is.
      Donald Duck held woensdag 30 april 2008 @ 01:11:08 #148
    46149 __Saviour__
    pi_58392883
    er zit natuurlijk een grens aan de interactiviteit van de stad.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 30 april 2008 @ 01:13:22 #149
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58392904
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Dylanesque het volgende:
    Zo, lekker taxiritje met Journey op de radio.. ff ontspannen Wissel ik van zender, hoor ik Niko opeens tegen die chauffeur: ' Yeah please different radio station. I Like Journey, you know that one?"
    Journey heeft echt dikke songlist

net voor het eerst mijn auto motor gemold. Auto zelf is nog wel heel maar ik kan hem niet meer opstarten
    pi_58392922
    Ik kan maar niet begrijpen dat mensen de auto's moeilijk vinden rijden, vanaf het eerst moment dat ik er in reed voelde het heerlijk aan, vlieg nooit de bocht uit, kan er hard mee scheuren, je moet gewoon niet in de bocht remmen, maar voor de bocht.
    edwink89.hyves.nl
      woensdag 30 april 2008 @ 01:16:13 #151
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58392929
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      woensdag 30 april 2008 @ 01:16:41 #152
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58392933
    ik zie net dat er mensen in bushokjes op de bus zitten te wachten. Is er dan ook echt een bus die ze oppikt of niet?
      Donald Duck held woensdag 30 april 2008 @ 01:17:36 #153
    46149 __Saviour__
    pi_58392941
    Vast wel. rondrijdende bussen met passagiers had je ook al in GTA3.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
      woensdag 30 april 2008 @ 01:20:06 #154
    139407 jorienvdherik
    pi_58392964
    fuck, was bezig met missie, volbracht, terug naar huis

en op map ff gekeken, krijg ik zwart beeld, gebeurd niks meer nu
    had vanavond 1x toen kwam de map nog wel na een tijdje

pff
    pi_58392972
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
    fuck, was bezig met missie, volbracht, terug naar huis

en op map ff gekeken, krijg ik zwart beeld, gebeurd niks meer nu
    had vanavond 1x toen kwam de map nog wel na een tijdje

pff
    Dat had ik dus ook, precies zoals jij dat zegt! Moest verdomme super ver terug
      woensdag 30 april 2008 @ 01:21:59 #156
    139407 jorienvdherik
    pi_58392986
    weet niet of dit die freeze is waar over gesproken word ?
    pi_58393065
    Ik nu bijna 18 uur gespeeld en de ergste glitch/bug/opvallend iets is geweest dat er een vrouw in een seat in een diner verdween als ik vanuit een bepaalde hoek naar d'r keek.

Dit in tegenstelling tot bijv. Saints Row, waar auto's verdwenen terwijl je erinzat.

Rockstar
      Forum Admin woensdag 30 april 2008 @ 01:33:18 #158
    35723 crew  GGMM
    pi_58393093
    HIj geeft aan dat hij niet kan connecten met m'n game provider als ik multiplayer kies
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_58393188
    Weet er iemand of er met koninginnendag een winkel of iets dergelijks open is waar ik Gta IV voor de xbox360 kan kopen?
    FENER!
    FENER!
    FENER!
    FENER!
    pi_58393200
    doe dat lekker na koninginnedag, dude
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
    pi_58393212
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die kon je dus wel skippen.
    das heul nie waar.
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:13 schreef merino het volgende:

[..]

Journey heeft echt dikke songlist

net voor het eerst mijn auto motor gemold. Auto zelf is nog wel heel maar ik kan hem niet meer opstarten
    moet je ff 911 bellen dan startie weer (echtwaar!!)
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:15 schreef SuperKnurft het volgende:
    Ik kan maar niet begrijpen dat mensen de auto's moeilijk vinden rijden, vanaf het eerst moment dat ik er in reed voelde het heerlijk aan, vlieg nooit de bocht uit, kan er hard mee scheuren, je moet gewoon niet in de bocht remmen, maar voor de bocht.
    aanstellers zijn het, ze zijn gewoon niet gewend de rem te gebruiken, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor.
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    pi_58393213
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
    doe dat lekker na koninginnedag, dude
    kijk de media markt is open hier in utrecht maar ze hebben allleen de ps3 versie .....
    FENER!
    FENER!
    FENER!
    FENER!
    pi_58393227
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:33 schreef GGMM het volgende:
    HIj geeft aan dat hij niet kan connecten met m'n game provider als ik multiplayer kies
    das bij (bijna) iedereen zo.
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:48 schreef Fener het volgende:
    Weet er iemand of er met koninginnendag een winkel of iets dergelijks open is waar ik Gta IV voor de xbox360 kan kopen?
    schat weinig kans voor winkels, misschien zitten er mensen met kraampjes die hem veel te duur verkopen.
    pi_58393386
    ik heb trouwens geen problemen met online komen ofzo
    edwink89.hyves.nl
      woensdag 30 april 2008 @ 02:21:45 #165
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58393387
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:51 schreef ryangozer het volgende:

[..]

das heul nie waar.
    [..]

moet je ff 911 bellen dan startie weer (echtwaar!!)
    [..]

aanstellers zijn het, ze zijn gewoon niet gewend de rem te gebruiken, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor.
    Jep ook hier geen problemen, net als bij alle andere games (Op een paar arcaderacers na) Je moet natuurlijk ff wennen aan hoe alles precies aanvoelt

Ben nu trouwens heerlijk met missies bezig, gaat lekker vlot. Mij is net uitgelegd hoe de subway werkt, maar dat had ik allang zelf uitgevoleld.
    pi_58393415
    Wat een geweldige game... met je geweer richten op het hoofd van een bestuurder vanaf het zij raampje
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_58393520
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 02:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Jep ook hier geen problemen, net als bij alle andere games (Op een paar arcaderacers na) Je moet natuurlijk ff wennen aan hoe alles precies aanvoelt

Ben nu trouwens heerlijk met missies bezig, gaat lekker vlot. Mij is net uitgelegd hoe de subway werkt, maar dat had ik allang zelf uitgevoleld.
    als je niet de bovengrondse trein bedoelt mag je mij eens heel gauw gaan vertellen wat dan wel
    pi_58393551
    Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
      Redactie Games woensdag 30 april 2008 @ 03:00:01 #169
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58393562
    LB
    .....Kennedy
    pi_58393571
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
    Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_58393575
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 03:00 schreef Wessiej het volgende:
    LB
    o kan je die ook oppakken vergeet vorige post dan maar
    pi_58393600
    quote:
    je moet een steen pakken, met l1, oftewel lb voor de 360
    pi_58393611
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 03:02 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

o kan je die ook oppakken vergeet vorige post dan maar
    nee je kan die niet oppakken je kan oppakken:

baksteen
    colablikje
    ketchupfles
    cola beker
    donut
    broodje

daarmee kan je allemaal zoiezo gooien, misschien dat er later nog meer te vinden is, maar het moet dus echt wel klein zijn.
    pi_58393616
    Merci. ik maar rollen met die bakken en gek worden dat ik ze niet omhoog krijg
      woensdag 30 april 2008 @ 03:38:11 #175
    108864 rudedeltadude
    Rue de la Tude
    pi_58393742
    wat een game... wat een game... wat een game...
    ik ga verder dit topic niet lezen, omdat ik bang ben voor het feit dat mensen spel gaan verklappen...
    maar magisch goed, dat is ie!
    zelden zo'n goede verhaallijn in een spel gezien!

nu slapen, morgen verder!
    \ahum...straks verder /

[ Bericht 0% gewijzigd door rudedeltadude op 30-04-2008 03:45:37 ]
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
      woensdag 30 april 2008 @ 03:54:59 #176
    108864 rudedeltadude
    Rue de la Tude
    pi_58393793
    heb michelle ook nog niet geneukt btw
    vijfde date...
    mijn vriendin klaagde ook al dat ik het kwijt was
    Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
    rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
    Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
    Rudedeltatoedeloe :W
    pi_58393854
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 03:54 schreef rudedeltadude het volgende:
    heb michelle ook nog niet geneukt btw
    vijfde date...
    mijn vriendin klaagde ook al dat ik het kwijt was
    ja kan dr bij de 2e date al neuken, jij groentje
      woensdag 30 april 2008 @ 04:13:58 #178
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_58393898
    Ik heb vanochtend 1 uurtje gespeeld, verder nog helemaal niet .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      woensdag 30 april 2008 @ 04:35:08 #179
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58393976
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 02:51 schreef ryangozer het volgende:

[..]

als je niet de bovengrondse trein bedoelt mag je mij eens heel gauw gaan vertellen wat dan wel
    Die bedoel ik, allemaal hetzelfde laken en pak.

Ben nu voor het eerst met een missie bezig die niet zo rap lukt. Ik moet ene lenny ombrengen, op het perron, maar dat mietje rent constant weg. En onderweg krijg hem niet te pakken
    pi_58393984
    Goed spel tot zo ver?
    pi_58393995
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 04:35 schreef JJH het volgende:

[..]

Die bedoel ik, allemaal hetzelfde laken en pak.

Ben nu voor het eerst met een missie bezig die niet zo rap lukt. Ik moet ene lenny ombrengen, op het perron, maar dat mietje rent constant weg. En onderweg krijg hem niet te pakken
    neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:
    http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=10544
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 04:36 schreef Sander170 het volgende:
    Goed spel tot zo ver?
    beste spel ooit
      woensdag 30 april 2008 @ 04:47:05 #182
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58394019
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 04:40 schreef ryangozer het volgende:

[..]

neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:
    [..]
    Thanks, zal het nog een keer proberen, probleem is dat je eerst z'n kameraad om moet leggen, omdat die anders jou omlegt...
    quote:
    beste spel ooit
    Agreed!!

Zegt wel wat dat ik sinds thuiskomt (21:00) aan een stuk zit te gamen
    pi_58394048
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef JJH het volgende:

[..]

Thanks, zal het nog een keer proberen, probleem is dat je eerst z'n kameraad om moet leggen, omdat die anders jou omlegt...
    [..]

Agreed!!

Zegt wel wat dat ik sinds thuiskomt (21:00) aan een stuk zit te gamen
    phoe wat een tijden om te gamen he, ik ga nu maar eens slapen
      woensdag 30 april 2008 @ 05:27:13 #184
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58394166
    Tsss, klotezooi, net opgepakt en al m'n wapens kwijt. Nog ff een beetje free-roamen en dan morgen nog maar ff een poging wagen.
      woensdag 30 april 2008 @ 08:40:04 #185
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58394606
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Motorhoofd het volgende:

[..]

Maar je hebt geen echte 'rooms' toch? Als ik wat kies lijkt ik random ergens te worden gezet. Soms ben ik dan gelijk zelf de host.
    Carry on my wayward son
    Don't you cry no more.
    pi_58394675
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 04:07 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja kan dr bij de 2e date al neuken, jij groentje
    ze smeekte om meer
    Narf!
    pi_58394826
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 04:40 schreef ryangozer het volgende:

[..]

[..]

beste spel ooit
    Handige glitches ook op die site:
    quote:
    $100 for all ringtones and themes
    After getting the phone from Playboy X, go to the nearest Internet cafe. Buy all of the ringtones and themes from the ringtones site. Log out of the computer, and you will notice that you only paid $100 for all ringtones and themes.
    quote:
    Easy money
    Go to an ATM, then cause a traffic jam to the area. Wait for someone to take money from the ATM, then kill him or her. Make sure to block any nearby roads so the ambulance cannot get to the murdered victim. Take the money they dropped on the ground. Then, run a short distance away, and go back. The money should have respawned on the ground. You can repeat this as many times as desired. You can also kill more people taking their money from the ATM to increase the amount of money that respawns. -From: Khairol161
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      woensdag 30 april 2008 @ 09:26:13 #188
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_58394842
    Glitchen is eigenlijk ook gewoon cheaten, je houdt alleen jezelf voor de gek
    pi_58394848
    TT !
    pi_58394883
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen!

Iemand al een pick-up armorvest gevonden?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
      woensdag 30 april 2008 @ 09:32:49 #191
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58394886
    Ik zat zo met Manny in de auto voor een missie, zie ik wat hoeren langs de weg staan. Ik ga zo stilstaan en toeteren, zegt Manny 'Behave, man!' oid Geweldige details.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    pi_58394945
    Gisteren zo'n 3 uur ECHT gespeeld. Moet zeggen dat ik bij deze game hetzelfde gevoel heb als bij GTA3 toendertijd.

Vooral de commercials zijn geweldig! Het vervolg op petsovernight.com is babysovernight.com geworden!

Ook ongeveer 15 minuten TV zitten kijken. Die programma's ook! America's Next Top Hooker, The Mens Room en 1 of ander live poker verslag wat nergens over ging.

Dat met Michelle gehad, dronken wezen zwalken met Roman, snoeihard geplet tegen een muur door een SUV, barrel rolls gemaakt met een oude sedan, 20x van mn scooter geflikkerd, ja GTA is terug!

Owja, Addiction level: 1 toke over the line.

Heb alleen nog geen dynamisch weer meegemaakt. Zonnig, schemer, donker etc... Zit er toch gewoon weer in neem ik aan?
    In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
    pi_58394961
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen!

Iemand al een pick-up armorvest gevonden?
    SPOILER
    Als je makkelijk een shotgun met redelijk wat ammo wil, moet je naar het politiebureau gaan.

Steeds als je in een cop car stapt, krijg je een shotgun met 5 patronen. Er staan zeker 6 auto's.
    pi_58394963
    keiharde regen ja
      woensdag 30 april 2008 @ 09:48:36 #195
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58394980
    Ik zag het programma republicans in space.
    pi_58394981
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 01:48 schreef Fener het volgende:
    Mediamarkt Roermond is open en die hadden gisterenavond nog een stuk of 10 liggen.
    pi_58395189
    Ik kon gisteren overigens niet online....Unable to connect gaf mn mobieltje aan....
    pi_58395291
    Jezus, wat een geweldige game. Alleen het motorrijden is wel een stuk moeilijker geworden, hou het meestal maar 1 minuut vol op zo ding, dan vlieg ik er al weer meters vanaf.
    PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
    pi_58395345
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 09:45 schreef Edwinuss het volgende:
    keiharde regen ja
    en ik heb een oagina terug gepost over het eerste onweer dat ik heb gezien na 17 uur spelen, fuuuucking geweldig!! hele scherm verlicht, echt prachtig
    pi_58395435
    Op babysovernight staat ook een lijst met innovatieve babynamen. "If it;s good for celebrities, it's good for you!'. Namen als Tee Taa etc, echt 30 idiote namen, staat er opeens 'Phil' tussen subtiel
      woensdag 30 april 2008 @ 10:59:23 #201
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_58395544
    Hij is besteld bij BOL.com Hopelijk schieten ze een beetje op daar!
    live as if you'll die today
    dream as if you'll live forever
    - james 'jimmy' dean
    pi_58396190
    SPOILER
    pi_58396286
    wtf man, hoe doe je een strike gooien in gta
    pi_58396424
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef bigore het volgende:
    wtf man, hoe doe je een strike gooien in gta
    Dat is echt te makkelijk.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_58396481
    hoe dan?
    3 achter elkaar dus
      woensdag 30 april 2008 @ 12:08:17 #206
    44902 R_B
    OEHWEE, you are good looking!
      woensdag 30 april 2008 @ 12:21:08 #207
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58396644
    Als je nou zegt waar die spoiler in de game zit, kan ik hem nog lezen ook.
    pi_58396687
    gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon

iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
      woensdag 30 april 2008 @ 12:30:34 #209
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58396795
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:

quote:
    Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Gamer_V het volgende:
    Ik zat zo met iemand in de auto voor een missie, zie ik wat hoeren langs de weg staan. Ik ga zo stilstaan en toeteren, zegt Manny 'Behave, man!' oid Geweldige details.
    Ze zitten er in dus.
      woensdag 30 april 2008 @ 12:32:35 #210
    53753 BereNDD
    drampo uit je raam
    pi_58396823
    tvp
    You're crazy in the coconut..
    That boy needs therapy..
    pi_58396856
    Niet blind vertrouwen op de waypoint trouwens, die geeft de legale route weer, niet de snelste zou bijna een blokje om moeten terwijl dat ding vlak achter me staat
    pi_58396946
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:

moet je snachts ff rondrijden bij de stripclub, bovenrechter eiland is dat.
    pi_58397064
    Weetje wat echt tof is. Als iemand je probeert uit d auto te halen en dan met de hand tussen de deur komt en vervolgens rijd je met volle snelheid weg
    pi_58397227
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:52 schreef Snever het volgende:
    Weetje wat echt tof is. Als iemand je probeert uit d auto te halen en dan met de hand tussen de deur komt en vervolgens rijd je met volle snelheid weg
    Inderdaad

Dat is ook wel eens bij mezelf voorgekomen, dat ik dus er achter hing, toen was ik dood
    Je gaat trouwens wel een stuk sneller dood dan eerst, ook met crashes enzo...
    Buy it, use it, break it, fix it,
    Trash it, change it, mail - upgrade it,
    Charge it, point it, zoom it, press it,
    Snap it, work it, quick - erase it,
    pi_58397444
    Haha! rijd net iemand zich te pletter

ik 911 gebeld
    Narf!
      woensdag 30 april 2008 @ 13:18:56 #216
    139407 jorienvdherik
    pi_58397474
    hehe waren ze op tijd

ik moet 1 missie opnieuw spelen door die vastloper maarja
    pi_58397524
    Ook mooi dat er weer zoveel stats worden bijgehouden

Addiction Level: Wake Up Buzz
    Longest non-stop game: 8:35:49
    Stars attained: 295
      Redactie Games woensdag 30 april 2008 @ 13:25:40 #218
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_58397572
    Longest non-stop game: 8:35:49
    Holy fuck
    .....Kennedy
      woensdag 30 april 2008 @ 13:26:53 #219
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_58397592
    Is die stad niet veel te groot voor die MP? I mean, 16 man in die hele town.
    - james 'jimmy' dean
    pi_58397595
    Michelle is niet lief meer!
    pi_58397902
    Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik online met de ps3 versie? heb nog nergens een optie ervoor gezien.... Moet ik t eerst vrij spelen ofzo?
      Donald Duck held woensdag 30 april 2008 @ 13:50:49 #222
    46149 __Saviour__
    pi_58397910
    via de telefoon
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_58397919
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef robbolo het volgende:
    Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik online met de ps3 versie? heb nog nergens een optie ervoor gezien.... Moet ik t eerst vrij spelen ofzo?
    In je telefoon staat Multiplayer in het menu
      woensdag 30 april 2008 @ 13:52:55 #224
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_58397939
    Yes ik heb GTA IV ook, nu uitproberen.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_58397967
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:52 schreef Egamer het volgende:
    Yes ik heb GTA IV ook, nu uitproberen.
    PROBEREN?
    pi_58398032
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:51 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

In je telefoon staat Multiplayer in het menu
    Dan was t inderdaad een stomme vraag bedankt
    pi_58398056
    Haha de stockmarket heet BAWSAQ
      woensdag 30 april 2008 @ 14:06:25 #228
    105968 Egamer
    Succes gegarandeerd.
    pi_58398103
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 13:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

PROBEREN?
    Je weet maar nooit of de disc wel werkt.
    The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
    pi_58398153
    Net gekocht voor 44 euro bij de MM. Ik ga zo lekker spelen
      woensdag 30 april 2008 @ 14:12:18 #230
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58398159
    Whehe. Ik was gewoon met wat vrienden op de bank aan het racen en schieten, dan valt het echt op dat je mobiel echt één keer per minuut afgaat.

Na een uur kwamen we er achter dat de telefoon een sleep mode heeft.
    pi_58398188
    Ooooh yeah, Perseus clothing
    pi_58398198
    wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
    I got soul, but I'm not a soldier
      woensdag 30 april 2008 @ 14:17:12 #233
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58398220
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
    http://www.budgetgaming.n(...)+iv+(gta+4)_PS3.html
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_58398250
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
    44 euro.
      woensdag 30 april 2008 @ 14:19:31 #235
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_58398260
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:11 schreef Ludacriss het volgende:
    Net gekocht voor 44 euro bij de MM. Ik ga zo lekker spelen
    Ik moet ook maar eens effe bellen of ze 'm bij de MM nog hebben. Dat BOL.com gaat me ook te lang duren.
    - james 'jimmy' dean
    pi_58398278
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 12:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat is echt te makkelijk.
    Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)
    edwink89.hyves.nl
      woensdag 30 april 2008 @ 14:28:38 #237
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_58398376
    Weet iemand toevallig of de MM in Maastricht en/of Heerlen vandaag open is?
    - james 'jimmy' dean
    pi_58398426
    oh shit, ben net wakker, heb vanacht tot pakweg 5 uur gegamed, denkik wat was er ook weer vandaag, oja het is koninginendag, ach boeie *start ps3 op*
      woensdag 30 april 2008 @ 14:33:57 #239
    188728 Lyzio
    why do we fall
    pi_58398444
    Godverdomme, waarom drukt Rockstar niet gewoon genoeg schijfjes. Nu kan ik tķch op bol.com gaan wachten. Zucht, niet eerlijk.
    - james 'jimmy' dean
    pi_58398479
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:33 schreef Lyzio het volgende:
    Godverdomme, waarom drukt Rockstar niet gewoon genoeg schijfjes. Nu kan ik tķch op bol.com gaan wachten. Zucht, niet eerlijk.
    dat ligt niet aan rockstar, maar aan het feit dat vandaag en morgen geen post word bezorgt.
      woensdag 30 april 2008 @ 14:38:24 #241
    139407 jorienvdherik
    pi_58398499
    Over vleck
    SPOILER
    wie heeft dat ook
    pi_58398527
    "The Disc is Unreadable"

En toen werd het spel afgesloten

Ik heb dat sinds 2 maanden bij meerdere (NIEUWE) spellen... Is er iets wat ik eraan kan doen? Het ligt neem ik aan aan de box zelf en niet aan de gloednieuwe schijfjes
      woensdag 30 april 2008 @ 14:42:31 #243
    139407 jorienvdherik
    pi_58398541
    xbox naar duitsland sturen ofzo
    pi_58398542
    Wel apart dat er hier vrijwel geen mensen zijn die last hebben van die freezes op de PS3. Gister vond ik via google al snel een (Amerikaans) forum waar nu al zo'n 116 pagina's volgekalkt staan over problemen.

Ook schijnt het op de 360 voor te komen. Heb er op gegoogled maar kon het niet 1,2,3 vinden en weet niet wat de meest grote fora zijn mbt de 360 dus heb geen idee in hoeverre die versie fouten vertoont.

Het is nu alsof al die dingen in Amerika aan de lopende band het begeven en wij hier in NL (of Europa) vrolijk spelen op enkele uitzonderingen na.

Vind het nog niet zo'n ramp als m'n GTA het niet doet, maar lees ook dat bij sommigen meteen de hele console niet meer bruikbaar is. Dat is toch wel fucked up

Voor de rest is GTA wel de shit

Dacht trouwens gister dat ik even het zaadje was omdat ik niet had gesaved via het maffen in dat appartement. Echter via load kon ik de autosave laden en toen alsnog even in een normaal slot de game saven. Anders had ik flink wat missies opnieuw mogen doen.
      woensdag 30 april 2008 @ 14:46:59 #245
    149074 Sala-adin
    Knuffelmoslim
    pi_58398599
    Ik ben er nu al een beetje op uit gekeken.
    pi_58398650
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
    xbox naar duitsland sturen ofzo
    Heb ze maar mailtje gestuurd..

Bedankt voor het verzenden van je probleem naar de klantenondersteuning.
      woensdag 30 april 2008 @ 14:51:21 #247
    139407 jorienvdherik
    pi_58398658
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef xFriendx het volgende:
    Wel apart dat er hier vrijwel geen mensen zijn die last hebben van die freezes op de PS3. Gister vond ik via google al snel een (Amerikaans) forum waar nu al zo'n 116 pagina's volgekalkt staan over problemen.

Ook schijnt het op de 360 voor te komen. Heb er op gegoogled maar kon het niet 1,2,3 vinden en weet niet wat de meest grote fora zijn mbt de 360 dus heb geen idee in hoeverre die versie fouten vertoont.

Het is nu alsof al die dingen in Amerika aan de lopende band het begeven en wij hier in NL (of Europa) vrolijk spelen op enkele uitzonderingen na.

Vind het nog niet zo'n ramp als m'n GTA het niet doet, maar lees ook dat bij sommigen meteen de hele console niet meer bruikbaar is. Dat is toch wel fucked up

Dacht trouwens gister dat ik even het zaadje was omdat ik niet had gesaved via het maffen in dat appartement. Echter via load kon ik de autosave laden en toen alsnog even in een normaal slot de game saven. Anders had ik flink wat missies opnieuw mogen doen.
    bij mij is die 1x vastgelopen
    pi_58398666
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef xFriendx het volgende:

Is echt wel een groot probleem hier in Nederland. Mijn playstation is al 3 maal kapot gegaan door die freezes met verschillende spellen. Kijk maar eens op kassa of trosradar.

Heb met GTA op dit moment in ieder geval nog geen freezes gehad.
    pi_58398776
    Ik ook nog geen enkele freeze
      woensdag 30 april 2008 @ 15:01:22 #250
    139407 jorienvdherik
    pi_58398793
    Dus je hoort een vet nummer op de radio maar je weet niet wie het is. Dan bel je naar ZIT: ZIT-555-0100.

Krijg je DJ Laslow aan de foon die je vertelt dat je een nummer moet laten horen en dat je de naam van het nummer en de artiest via een smsje krijgt te weten.
    pi_58398800
    quote:
    Je auto is ook een object btw...
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_58398807
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
    Ik ben er nu al een beetje op uit gekeken.
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
    &nbsp;
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef JuupŠ het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_58398818
    SPOILER
    pi_58398831
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 15:03 schreef Evil_Jur het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      woensdag 30 april 2008 @ 15:24:21 #255
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58399142
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 14:21 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)
    Je moet ook, net als bij echt bowlen, de voorste kegel net ietsje aan de zijkant raken.

Ben nu trouwens aan 't doen wat ik zo verschrikkelijk gaaf vond aan de voorgaande delen van GTA. Gewoon een beetje rondlopen, mensen de schrik aanjagen door ze even te "locken". Mayham aanrichten, dingen opblazen en weet ik al niet wat.
    Net trouwens een gast met z'n eigen mobiel bekogeld
      Donald Duck held woensdag 30 april 2008 @ 15:31:29 #256
    46149 __Saviour__
    pi_58399211
    Dat is inderdaad ook gewoon al geweldig, een beetje zomaar rondlopen en kloten. Dat is natuurlijk dé kracht van GTA, dat superuitgewerkte free-roamen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    pi_58399574
    Wel jammer dat wanneer je de brandweer belt als er echt brand is, dat ze dan niets doen...
      woensdag 30 april 2008 @ 16:05:13 #258
    139407 jorienvdherik
    pi_58399586
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
    Dat is inderdaad ook gewoon al geweldig, een beetje zomaar rondlopen en kloten. Dat is natuurlijk dé kracht van GTA, dat superuitgewerkte free-roamen.
    Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.

En die neger die reageerd niet meer als ik bel
    pi_58399590
    Plus dat wagens niet op hun dak blijven liggen, wel handig, maar niet echt geloofwaardig...
      woensdag 30 april 2008 @ 16:07:11 #260
    139407 jorienvdherik
    pi_58399619
    echt tof, nu echt maar 1300 dollar, maar als er een achivement is van 500.000 dollar ben ik echt benieuwd hoe je later geld gaat verdienen
    pi_58399637
    Op de 2e date met Michella al gelijk seks gehad, gaat goed !

Missie's gaan ook allemaal goed, maar rende ik net achter een gast aan die ik moest vermoorde, spring ik zo een gebouw af.... ik dood enzo

Echt een goed spel verder, alleen vind ik de stad, Liberty City, niet echt leuk.. Dat rijden met groot licht is trouwens echt handig. Weet iemand wat dat geluidje is wat je steeds hoort, die "tuut tuut" ofzoiets, dat hoor ik de hele tijd. Of heeft dat iets met die GPS te maken?
    pi_58399650
    Trouwens, zijn er geen fietsen, grasmaaiers, hovercrafts, quads, golfcarts e.d. meer?
    pi_58399673
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef Evil_Jur het volgende:
    Plus dat wagens niet op hun dak blijven liggen, wel handig, maar niet echt geloofwaardig...

Ze komen niet allemaal weer op hun pootjes terecht hoor. Soms blijf je gewoon op je dak liggen, en in tegenstelling tot GTA:SA ontploft je bak er nu niet van
    pi_58399727
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:08 schreef Simsfan88 het volgende:
    Weet iemand wat dat geluidje is wat je steeds hoort, die "tuut tuut" ofzoiets, dat hoor ik de hele tijd. Of heeft dat iets met die GPS te maken?
    ja dat is de gps die aangeeft dat er een je een aanwijzing wel of niet heb opgevolgd, daarna komt een nieuwe, dit zit normaal alleen in dure auto's tenzij je het anders instelt. zet ff je radio uit (d-pad links of rechts inhouden) en dan goed luisteren terwijl je dus in een dure auto zit en een route op je kaart hebt staan (bijv waypoint) het is echt best wel handig.
      woensdag 30 april 2008 @ 16:18:07 #265
    139407 jorienvdherik
    pi_58399744
    ah bedankt
    wist niet hoe radio uit moest
      woensdag 30 april 2008 @ 16:23:10 #266
    65980 Gninnep80
    Hier word ik niet vrolijk van!
    pi_58399786
    Wat een game! Weet iemand hoe je kan zien op hoeveel procent je van een friendship zit???
      woensdag 30 april 2008 @ 16:27:28 #267
    139407 jorienvdherik
    pi_58399822
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:23 schreef Gninnep80 het volgende:
    Wat een game! Weet iemand hoe je kan zien op hoeveel procent je van een friendship zit???
    ergens bij de vele stats,

met die lilttle nog wat ofzo die donkere zit ik pas op 55 procent, vandaar dat ik altijd zn voicemail krijg
    pi_58399835
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:23 schreef Gninnep80 het volgende:
    Start, stats, general met de rechter stick naar beneden scrollen. Vriendinnen staan bij t kopje Player.
      woensdag 30 april 2008 @ 16:45:31 #269
    139407 jorienvdherik
    pi_58400011
    ben nu aan het cruisen bij het airport zo vet he zo groot bord wat er allemaal is

multi-storey carpark
    economy parking
    FIA zelf Francis International Airport
    Departures
    Arrivals
    Train Station
    Services

Loop ik op de landingsbaan, gelijk 3 ster achter me aan

[ Bericht 26% gewijzigd door jorienvdherik op 30-04-2008 16:56:45 ]
    pi_58400204
    Weet iemand ook of er in de free mode iets aan stats wordt bijgehouden, dan weet ik of ik met een gerust hart mn kleine neefje erachter kan laten
    pi_58400433
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef Mindstate het volgende:
    Weet iemand ook of er in de free mode iets aan stats wordt bijgehouden, dan weet ik of ik met een gerust hart mn kleine neefje erachter kan laten
    er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:

Vraagje over laatste missie Vlad:
    SPOILER
    iemand die dit weet zeg het aub, zodat ik de missie kan gaan doen, tot er antwoord is ga ik maar beetje klooien, dus als je het weet zeg het aub!
      woensdag 30 april 2008 @ 17:26:37 #272
    139407 jorienvdherik
    pi_58400496
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef ryangozer het volgende:

[..]

er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:

Vraagje over laatste missie Vlad:
    SPOILER
    iemand die dit weet zeg het aub, zodat ik de missie kan gaan doen, tot er antwoord is ga ik maar beetje klooien, dus als je het weet zeg het aub!

oke antwoord wat ik gedaan heb
    SPOILER
    pi_58400516
    Ik dacht dat het wel zou wennen, maar gvd de manier waarop Niko loopt. Echt niet normaal. Vooral dat leunen bij elke draai.
    pi_58400551
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Weet ik, maar wordt er bij free mode ook bijgehouden? Je kills en deaths enzo.
      woensdag 30 april 2008 @ 17:35:49 #275
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58400590
    Net voor het eerst ff online gespeeld, dat is ook gaaf zeg. Ik achter zo'n andere kerel aan, leg hem om. Bleek hij 5 sterren wanted level te hebben. Voordat ik ook maar om kon kijken was ik ook kassie wijlen.
    pi_58400698
    Eindelijk een pak kunnen kopen.
    pi_58400724
    OP de eerste date meteen gewoon verliezen met bowlen en ze doen alles voor je
    pi_58400791
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
    ben nu aan het cruisen bij het airport zo vet he zo groot bord wat er allemaal is

multi-storey carpark
    economy parking
    FIA zelf Francis International Airport
    Departures
    Arrivals
    Train Station
    Services

Loop ik op de landingsbaan, gelijk 3 ster achter me aan
    netzo als in het echt dus
      woensdag 30 april 2008 @ 17:57:01 #279
    139407 jorienvdherik
    pi_58400797
    Vanavond ook maar eens MP doen, nu 10 uur SP gedaan
    pi_58400879
    Er zit ook een easter egg in gta (las ik ergens): (dus geen cheat)
    SPOILER
      woensdag 30 april 2008 @ 18:09:04 #281
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_58400929
    Vet spel, alleen ik heb de komende dagen bezoek dus kan niet spelen
      woensdag 30 april 2008 @ 18:09:59 #282
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58400942
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

oke antwoord wat ik gedaan heb

volgens mij klopt dat niet hoor...
    http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Ivan_the_Not_So_Terrible
      woensdag 30 april 2008 @ 18:11:05 #283
    139407 jorienvdherik
    pi_58400953
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:09 schreef merino het volgende:

[..]

volgens mij klopt dat niet hoor...
    http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Ivan_the_Not_So_Terrible
    dat is er 1 voor,
    SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door merino op 30-04-2008 18:16:09 (spoilertag toegevoegd) ]
      woensdag 30 april 2008 @ 18:12:41 #284
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58400976
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dat is er 1 voor,

die vraag ging over het doden van vlack toch ?
    SPOILER
      woensdag 30 april 2008 @ 18:13:36 #285
    139407 jorienvdherik
    pi_58400989
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:12 schreef merino het volgende:

[..]
    SPOILER
    dan is je link toch van wat anders
      woensdag 30 april 2008 @ 18:15:26 #286
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58401013
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

dan is je link toch van wat anders
    SPOILER
      woensdag 30 april 2008 @ 18:16:54 #287
    139407 jorienvdherik
    pi_58401023
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:15 schreef merino het volgende:

[..]
    <knip>
    SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door merino op 30-04-2008 18:19:52 (spoilertag toegevoegd) ]
    pi_58401029
    over dat vlad gedoe, ik heb beide gedaan zonder auto save, en wat allebei resulteerde in hetzelfde, maar ik las wel dat als je het niet doet hij je er later voor beloont, dus uiteindelijk dat gekozen.
      woensdag 30 april 2008 @ 18:19:08 #289
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58401041
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:17 schreef ryangozer het volgende:
    over dat vlad gedoe, ik heb beide gedaan zonder auto save, en wat allebei resulteerde in hetzelfde, maar ik las wel dat als je het niet doet hij je er later voor beloont, dus uiteindelijk dat gekozen.
    dat bedoel ik dus
      woensdag 30 april 2008 @ 18:19:48 #290
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58401048
    Iemand enig idee waarom ik geen deathmatch kan doen maar wel Free Mode bij multiplayer? Hij disconnect iedere keer.
      woensdag 30 april 2008 @ 18:20:57 #291
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58401061
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

<knip>
    SPOILER
    Overigens is het best bevredigend om het verhaal opnieuw te spelen ivm nieuwe dialogen
    pi_58401065
    Het vliegveld opscheuren en een helikopter met miniguns jatten is grappig.
    Din jävla kuk!
      woensdag 30 april 2008 @ 18:21:56 #293
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58401079
    zullen we nog wel even spoiler tags gebruiken voor belangrijke plottwists enzo. Denk dat dit voor veel mensen wel bijdraagd aan de spel ervaring. Het verhaal heeft mij al meerdere malen erg verbaast namelijk
      woensdag 30 april 2008 @ 18:28:39 #294
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_58401151
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.

Je kan je telefoon uitzetten.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_58401184
    quote:

[..]

Kun je uitzetten op je telefoon

Spuit 11 dus
    pi_58401232
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 16:10 schreef Evil_Jur het volgende:
    Trouwens, zijn er geen fietsen, grasmaaiers, hovercrafts, quads, golfcarts e.d. meer?
    Ik heb wel op een vorkheftruck over de snelweg gereden, maar dat was niet heel spectaculair.
    Din jävla kuk!
    pi_58401248
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 17:28 schreef JDizzle het volgende:
    Ik dacht dat het wel zou wennen, maar gvd de manier waarop Niko loopt. Echt niet normaal. Vooral dat leunen bij elke draai.
    Dat vind ik ook een beetje irritant ja...
    PSN id: NL_SToRM
      woensdag 30 april 2008 @ 18:38:15 #298
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_58401267
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:34 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik heb wel op een vorkheftruck over de snelweg gereden, maar dat was niet heel spectaculair.
    Dingen zijn vaak vrij sloom.
      woensdag 30 april 2008 @ 18:41:59 #299
    139407 jorienvdherik
    pi_58401311
    quote:
    Op woensdag 30 april 2008 18:21 schreef ehqo het volgende:
    Het vliegveld opscheuren en een helikopter met miniguns jatten is grappig.
    maar hoe gebruik je die mini guns
    pi_58401326
    quote:
    GameSpot upgrade haar GTA IV score

Wees niet bang, we gaan zeker niet ieder Grand Theft Auto IV cijfer opsommen, echter maken we voor GameSpot graag een uitzondering.

Deze uitzondering maken we niet omdat de game een tien kreeg, dat hebben we immers al eerder gezien bij het spel, het gaat erom wat er enige tijd voor de review gebeurde. Toen de Grand Theft Auto IV review namelijk online gezet werd scoorde het spel nog een 9.5, nadat de review kort offline was gehaald kwam deze terug met een 10.

Een reden voor dit opvallende besluit is nog onbekend, we wachten op een reactie van Gamespot.
      woensdag 30 april 2008 @ 18:52:19 #301
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58401434
    quote:

[..]

Kan je uitzetten in de options van je mobiel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')