SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt te makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef bigore het volgende:
wtf man, hoe doe je een strike gooien in gta
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ze zitten er in dus.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zat zo met iemand in de auto voor een missie, zie ik wat hoeren langs de weg staan. Ik ga zo stilstaan en toeteren, zegt Manny 'Behave, man!' oidGeweldige details.
moet je snachts ff rondrijden bij de stripclub, bovenrechter eiland is dat.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2008 12:52 schreef Snever het volgende:
Weetje wat echt tof is. Als iemand je probeert uit d auto te halen en dan met de hand tussen de deur komt en vervolgens rijd je met volle snelheid weg
In je telefoon staat Multiplayer in het menuquote:Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef robbolo het volgende:
Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik online met de ps3 versie? heb nog nergens een optie ervoor gezien....Moet ik t eerst vrij spelen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |