SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt te makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef bigore het volgende:
wtf man, hoe doe je een strike gooien in gta
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ze zitten er in dus.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zat zo met iemand in de auto voor een missie, zie ik wat hoeren langs de weg staan. Ik ga zo stilstaan en toeteren, zegt Manny 'Behave, man!' oidGeweldige details.
moet je snachts ff rondrijden bij de stripclub, bovenrechter eiland is dat.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2008 12:52 schreef Snever het volgende:
Weetje wat echt tof is. Als iemand je probeert uit d auto te halen en dan met de hand tussen de deur komt en vervolgens rijd je met volle snelheid weg
In je telefoon staat Multiplayer in het menuquote:Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef robbolo het volgende:
Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik online met de ps3 versie? heb nog nergens een optie ervoor gezien....Moet ik t eerst vrij spelen ofzo?
Dan was t inderdaad een stomme vraagquote:Op woensdag 30 april 2008 13:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In je telefoon staat Multiplayer in het menu
Je weet maar nooit of de disc wel werkt.quote:
http://www.budgetgaming.n(...)+iv+(gta+4)_PS3.htmlquote:Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
44 euro.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
Ik moet ook maar eens effe bellen of ze 'm bij de MM nog hebben. Dat BOL.com gaat me ook te lang duren.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:11 schreef Ludacriss het volgende:
Net gekocht voor 44 euro bij de MM. Ik ga zo lekker spelen
Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)quote:
dat ligt niet aan rockstar, maar aan het feit dat vandaag en morgen geen post word bezorgt.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Godverdomme, waarom drukt Rockstar niet gewoon genoeg schijfjes. Nu kan ik tóch op bol.com gaan wachten. Zucht, niet eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie heeft dat ook
Heb ze maar mailtje gestuurd..quote:
bij mij is die 1x vastgelopenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef xFriendx het volgende:
Wel apart dat er hier vrijwel geen mensen zijn die last hebben van die freezes op de PS3. Gister vond ik via google al snel een (Amerikaans) forum waar nu al zo'n 116 pagina's volgekalkt staan over problemen.
Ook schijnt het op de 360 voor te komen. Heb er op gegoogled maar kon het niet 1,2,3 vinden en weet niet wat de meest grote fora zijn mbt de 360 dus heb geen idee in hoeverre die versie fouten vertoont.
Het is nu alsof al die dingen in Amerika aan de lopende band het begeven en wij hier in NL (of Europa) vrolijk spelen op enkele uitzonderingen na.
Vind het nog niet zo'n ramp als m'n GTA het niet doet, maar lees ook dat bij sommigen meteen de hele console niet meer bruikbaar is. Dat is toch wel fucked up![]()
Voor de rest is GTA wel de shit![]()
Dacht trouwens gister dat ik even het zaadje was omdat ik niet had gesaved via het maffen in dat appartement. Echter via load kon ik de autosave laden en toen alsnog even in een normaal slot de game saven. Anders had ik flink wat missies opnieuw mogen doen.
Is echt wel een groot probleem hier in Nederland. Mijn playstation is al 3 maal kapot gegaan door die freezes met verschillende spellen. Kijk maar eens op kassa of trosradar.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:42 schreef xFriendx het volgende:
Wel apart dat er hier vrijwel geen mensen zijn die last hebben van die freezes op de PS3. Gister vond ik via google al snel een (Amerikaans) forum waar nu al zo'n 116 pagina's volgekalkt staan over problemen.
Ook schijnt het op de 360 voor te komen. Heb er op gegoogled maar kon het niet 1,2,3 vinden en weet niet wat de meest grote fora zijn mbt de 360 dus heb geen idee in hoeverre die versie fouten vertoont.
Het is nu alsof al die dingen in Amerika aan de lopende band het begeven en wij hier in NL (of Europa) vrolijk spelen op enkele uitzonderingen na.
Vind het nog niet zo'n ramp als m'n GTA het niet doet, maar lees ook dat bij sommigen meteen de hele console niet meer bruikbaar is. Dat is toch wel fucked up![]()
Voor de rest is GTA wel de shit![]()
Dacht trouwens gister dat ik even het zaadje was omdat ik niet had gesaved via het maffen in dat appartement. Echter via load kon ik de autosave laden en toen alsnog even in een normaal slot de game saven. Anders had ik flink wat missies opnieuw mogen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |