Roman is in de garage niet te vinden, en het kantoor kom ik niet in? (Zal wel iets goed fout doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:13 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
je moet dan gewoon langs de garage van roman gaan, of naar vlad toe gaan. jij krijgt dus niet alleen maar opdrachten via je telefoon.
Autorijden is gewoon echt heel erg wennen in het begin, je kunt niet meer moeiteloos van die snelle bochten nemen zoals in vorige delen. Maar met wat oefening rijdt je later heerlijk soepel door de straten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:48 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het echt kut om auto te rijden, ik rijd overal tegenaan
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien een domme vraag maar kun je in bij multiplayer zelf bepalen in welk spel je zit, zodat je dus met een kameraad samen kan spelen, of is dit willekeurig? Ik ben aan het twijfelen over een PS3 + GTA 4 namelijk, vandaar mijn vragen
ja je kan kiezen costum match of quick match of party voor met je vrienden.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, op xbox- live kan je gewoon met je vrienden samen spelen en kan je het speltype bepalen. Op de playstation weet ik het niet.
goed man! diezelfde politiewagen notebene.quote:
welke intro bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik vind alleen de map, Libery City, mwaah. Had er meer van verwacht, maar kan aan mij liggen. Wat vinden jullie daarvan?
mwah je kan welquote:Op woensdag 30 april 2008 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.
precies, lege ruimtes heb je niet zoveel aan. ik vind de stad juist immens, omdat er van alle ruimte gebruik is gemaakt. valt me absoluut niet tegen, probeer maar eens wegwijs te worden in de hele stad zonder je navigatiesysteemquote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah je kan wel
bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
Ja maar dat is toch gewoon het laden van het spel, dus daarom is het volgens mij niet te skippen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De intro waarbij de artworks in beeld verschijnen.
zie hem nu ookquote:Op woensdag 30 april 2008 00:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat historische programma op TV over Nederlanders is echt briljant.
En Republican Space Rebels oid ook.
ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
Die kon je dus wel skippen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...
Ja i know. Ik bedoelde er is maar 1 kledingwinkel in plaats van meerdere kledingwinkels.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah je kan wel
bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
Ja bizar he! Ik kan amper geloven dat echt is.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:46 schreef Dylanesque het volgende:
Oh en die Cabaret Club, echt geweldigDie jongleerder is cinematisch mooi, ongelofelijk dat ik daar naar een spel zit te kijken en geen filmpje (volgens mij bij hem gewoon filmpje gebruikt bijna
)
Journey heeft echt dikke songlistquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, lekker taxiritje met Journey op de radio.. ff ontspannenWissel ik van zender, hoor ik Niko opeens tegen die chauffeur: ' Yeah please different radio station. I Like Journey, you know that one?"
Dat had ik dus ook, precies zoals jij dat zegt!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:20 schreef jorienvdherik het volgende:
fuck, was bezig met missie, volbracht, terug naar huis
en op map ff gekeken, krijg ik zwart beeld, gebeurd niks meer nu
had vanavond 1x toen kwam de map nog wel na een tijdje
pff
das heul nie waar.quote:
moet je ff 911 bellen dan startie weer (echtwaar!!)quote:Op woensdag 30 april 2008 01:13 schreef merino het volgende:
[..]
Journey heeft echt dikke songlist
net voor het eerst mijn auto motor gemold. Auto zelf is nog wel heel maar ik kan hem niet meer opstarten
aanstellers zijn het, ze zijn gewoon niet gewend de rem te gebruiken, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:15 schreef SuperKnurft het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat mensen de auto's moeilijk vinden rijden, vanaf het eerst moment dat ik er in reed voelde het heerlijk aan, vlieg nooit de bocht uit, kan er hard mee scheuren, je moet gewoon niet in de bocht remmen, maar voor de bocht.
kijk de media markt is open hier in utrecht maar ze hebben allleen de ps3 versie .....quote:Op woensdag 30 april 2008 01:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
doe dat lekker na koninginnedag, dude
das bij (bijna) iedereen zo.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:33 schreef GGMM het volgende:
HIj geeft aan dat hij niet kan connecten met m'n game provider als ik multiplayer kies
schat weinig kans voor winkels, misschien zitten er mensen met kraampjes die hem veel te duur verkopen.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:48 schreef Fener het volgende:
Weet er iemand of er met koninginnendag een winkel of iets dergelijks open is waar ik Gta IV voor de xbox360 kan kopen?
Jep ook hier geen problemen, net als bij alle andere games (Op een paar arcaderacers na) Je moet natuurlijk ff wennen aan hoe alles precies aanvoeltquote:Op woensdag 30 april 2008 01:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
das heul nie waar.
[..]
moet je ff 911 bellen dan startie weer (echtwaar!!)
[..]
aanstellers zijn het, ze zijn gewoon niet gewend de rem te gebruiken, ik heb er ook geen enkel probleem mee hoor.
als je niet de bovengrondse trein bedoelt mag je mij eens heel gauw gaan vertellen wat dan welquote:Op woensdag 30 april 2008 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep ook hier geen problemen, net als bij alle andere games (Op een paar arcaderacers na) Je moet natuurlijk ff wennen aan hoe alles precies aanvoelt
Ben nu trouwens heerlijk met missies bezig, gaat lekker vlot. Mij is net uitgelegd hoe de subway werkt, maar dat had ik allang zelf uitgevoleld.
quote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o kan je die ook oppakkenquote:Op woensdag 30 april 2008 03:00 schreef Wessiej het volgende:
LB
je moet een steen pakken, met l1, oftewel lb voor de 360quote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
nee je kan die niet oppakkenquote:Op woensdag 30 april 2008 03:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
o kan je die ook oppakkenvergeet vorige post dan maar
ja kan dr bij de 2e date al neuken, jij groentjequote:Op woensdag 30 april 2008 03:54 schreef rudedeltadude het volgende:
heb michelle ook nog niet geneukt btw
vijfde date...
mijn vriendin klaagde ook al dat ik het kwijt was
Die bedoel ik, allemaal hetzelfde laken en pak.quote:Op woensdag 30 april 2008 02:51 schreef ryangozer het volgende:
[..]
als je niet de bovengrondse trein bedoelt mag je mij eens heel gauw gaan vertellen wat dan wel
neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:quote:Op woensdag 30 april 2008 04:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die bedoel ik, allemaal hetzelfde laken en pak.
Ben nu voor het eerst met een missie bezig die niet zo rap lukt. Ik moet ene lenny ombrengen, op het perron, maar dat mietje rent constant weg.En onderweg krijg hem niet te pakken
beste spel ooitquote:Op woensdag 30 april 2008 04:36 schreef Sander170 het volgende:
Goed spel tot zo ver?
Thanks, zal het nog een keer proberen, probleem is dat je eerst z'n kameraad om moet leggen, omdat die anders jou omlegt...quote:Op woensdag 30 april 2008 04:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:
http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=10544
[..]
Agreed!!quote:beste spel ooit
phoe wat een tijden om te gamen he, ik ga nu maar eens slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Thanks, zal het nog een keer proberen, probleem is dat je eerst z'n kameraad om moet leggen, omdat die anders jou omlegt...
[..]
Agreed!!![]()
Zegt wel wat dat ik sinds thuiskomt (21:00) aan een stuk zit te gamen
Maar je hebt geen echte 'rooms' toch? Als ik wat kies lijkt ik random ergens te worden gezet. Soms ben ik dan gelijk zelf de host.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:33 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, op xbox- live kan je gewoon met je vrienden samen spelen en kan je het speltype bepalen. Op de playstation weet ik het niet.
ze smeekte om meerquote:Op woensdag 30 april 2008 04:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja kan dr bij de 2e date al neuken, jij groentje
Handige glitches ook op die site:quote:Op woensdag 30 april 2008 04:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neem een goed geweer mee dan kan je m van een afstand neerknallen, zie hier waar je die dingen kan vinden:
http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=10544
[..]
beste spel ooit
quote:$100 for all ringtones and themes
After getting the phone from Playboy X, go to the nearest Internet cafe. Buy all of the ringtones and themes from the ringtones site. Log out of the computer, and you will notice that you only paid $100 for all ringtones and themes.
quote:Easy money
Go to an ATM, then cause a traffic jam to the area. Wait for someone to take money from the ATM, then kill him or her. Make sure to block any nearby roads so the ambulance cannot get to the murdered victim. Take the money they dropped on the ground. Then, run a short distance away, and go back. The money should have respawned on the ground. You can repeat this as many times as desired. You can also kill more people taking their money from the ATM to increase the amount of money that respawns. -From: Khairol161
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew room![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn tips waar we wat mee kunnen!
Iemand al een pick-up armorvest gevonden?Als je makkelijk een shotgun met redelijk wat ammo wil, moet je naar het politiebureau gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds als je in een cop car stapt, krijg je een shotgun met 5 patronen. Er staan zeker 6 auto's.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Mediamarkt Roermond is open en die hadden gisterenavond nog een stuk of 10 liggen.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:48 schreef Fener het volgende:
Weet er iemand of er met koninginnendag een winkel of iets dergelijks open is waar ik Gta IV voor de xbox360 kan kopen?
en ik heb een oagina terug gepost over het eerste onweer dat ik heb gezien na 17 uur spelen, fuuuucking geweldig!! hele scherm verlicht, echt prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt te makkelijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef bigore het volgende:
wtf man, hoe doe je een strike gooien in gta
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Ze zitten er in dus.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zat zo met iemand in de auto voor een missie, zie ik wat hoeren langs de weg staan. Ik ga zo stilstaan en toeteren, zegt Manny 'Behave, man!' oidGeweldige details.
moet je snachts ff rondrijden bij de stripclub, bovenrechter eiland is dat.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef SYCO het volgende:
gister na een jonko zitten spelen, echt hilarisch gewoon
iemand al een hoertje kunnen oppikken?? ik ben ze nog niet tegen gekomen
Inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2008 12:52 schreef Snever het volgende:
Weetje wat echt tof is. Als iemand je probeert uit d auto te halen en dan met de hand tussen de deur komt en vervolgens rijd je met volle snelheid weg
In je telefoon staat Multiplayer in het menuquote:Op woensdag 30 april 2008 13:50 schreef robbolo het volgende:
Het is misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik online met de ps3 versie? heb nog nergens een optie ervoor gezien....Moet ik t eerst vrij spelen ofzo?
Dan was t inderdaad een stomme vraagquote:Op woensdag 30 april 2008 13:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In je telefoon staat Multiplayer in het menu
Je weet maar nooit of de disc wel werkt.quote:
http://www.budgetgaming.n(...)+iv+(gta+4)_PS3.htmlquote:Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
44 euro.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:15 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat hebben jullie betaald voor GTAIV?
Ik moet ook maar eens effe bellen of ze 'm bij de MM nog hebben. Dat BOL.com gaat me ook te lang duren.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:11 schreef Ludacriss het volgende:
Net gekocht voor 44 euro bij de MM. Ik ga zo lekker spelen
Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)quote:
dat ligt niet aan rockstar, maar aan het feit dat vandaag en morgen geen post word bezorgt.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Godverdomme, waarom drukt Rockstar niet gewoon genoeg schijfjes. Nu kan ik tóch op bol.com gaan wachten. Zucht, niet eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |