goed man! diezelfde politiewagen notebene.quote:
welke intro bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik vind alleen de map, Libery City, mwaah. Had er meer van verwacht, maar kan aan mij liggen. Wat vinden jullie daarvan?
mwah je kan welquote:Op woensdag 30 april 2008 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe delen van de stad open, maar het enige wat me tot nu toe tegen valt is dat d'r maar zo weinig is waar je in kan. 1 kledingwinkel op 't hele eerste gebied bijvoorbeeld, alleen bagger eettenten. Daar had ik meer van verwacht op next-gen consoles.
precies, lege ruimtes heb je niet zoveel aan. ik vind de stad juist immens, omdat er van alle ruimte gebruik is gemaakt. valt me absoluut niet tegen, probeer maar eens wegwijs te worden in de hele stad zonder je navigatiesysteemquote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah je kan wel
bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
Ja maar dat is toch gewoon het laden van het spel, dus daarom is het volgens mij niet te skippen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De intro waarbij de artworks in beeld verschijnen.
zie hem nu ookquote:Op woensdag 30 april 2008 00:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat historische programma op TV over Nederlanders is echt briljant.
En Republican Space Rebels oid ook.
ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...quote:Op woensdag 30 april 2008 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind het trouwens stront irritant dat het even duurt voordat je de intro kunt skippen
Die kon je dus wel skippen.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja das dus inderdaad het laden van het spel he, had elke gta tot nu toe toch? alleen er mist een balkje...
Ja i know. Ik bedoelde er is maar 1 kledingwinkel in plaats van meerdere kledingwinkels.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah je kan wel
bowlen, darten, poolen, clubs bezoeken daar
Ja bizar he! Ik kan amper geloven dat echt is.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:46 schreef Dylanesque het volgende:
Oh en die Cabaret Club, echt geweldigDie jongleerder is cinematisch mooi, ongelofelijk dat ik daar naar een spel zit te kijken en geen filmpje (volgens mij bij hem gewoon filmpje gebruikt bijna
)
Journey heeft echt dikke songlistquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, lekker taxiritje met Journey op de radio.. ff ontspannenWissel ik van zender, hoor ik Niko opeens tegen die chauffeur: ' Yeah please different radio station. I Like Journey, you know that one?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |