Je auto is ook een object btw...quote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef jmac het volgende:
Err... Ik moet een object bij die chinees tegen de ruit gooien. Er staan vele prullenbakken maar hoe pak ik die op ? (360)
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben er nu al een beetje op uit gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:03 schreef Evil_Jur het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook, net als bij echt bowlen, de voorste kegel net ietsje aan de zijkant raken.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:21 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Tell me, als ik keihard in het midden gooi, dan blijven er 2 staan aan de buitenkant (split)
Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is inderdaad ook gewoon al geweldig, een beetje zomaar rondlopen en kloten. Dat is natuurlijk dé kracht van GTA, dat superuitgewerkte free-roamen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Plus dat wagens niet op hun dak blijven liggen, wel handig, maar niet echt geloofwaardig...
ja dat is de gps die aangeeft dat er een je een aanwijzing wel of niet heb opgevolgd, daarna komt een nieuwe, dit zit normaal alleen in dure auto's tenzij je het anders instelt. zet ff je radio uit (d-pad links of rechts inhouden) en dan goed luisteren terwijl je dus in een dure auto zit en een route op je kaart hebt staan (bijv waypoint) het is echt best wel handig.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Weet iemand wat dat geluidje is wat je steeds hoort, die "tuut tuut" ofzoiets, dat hoor ik de hele tijd. Of heeft dat iets met die GPS te maken?
ergens bij de vele stats,quote:Op woensdag 30 april 2008 16:23 schreef Gninnep80 het volgende:
Wat een game! Weet iemand hoe je kan zien op hoeveel procent je van een friendship zit???
Start, stats, general met de rechter stick naar beneden scrollen. Vriendinnen staan bij t kopje Player.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:23 schreef Gninnep80 het volgende:
Wat een game! Weet iemand hoe je kan zien op hoeveel procent je van een friendship zit???
er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:quote:Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand ook of er in de free mode iets aan stats wordt bijgehouden, dan weet ik of ik met een gerust hart mn kleine neefje erachter kan laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand die dit weet zeg het aub, zodat ik de missie kan gaan doen, tot er antwoord is ga ik maar beetje klooien, dus als je het weet zeg het aub!Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:
Vraagje over laatste missie Vlad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand die dit weet zeg het aub, zodat ik de missie kan gaan doen, tot er antwoord is ga ik maar beetje klooien, dus als je het weet zeg het aub!
oke antwoord wat ik gedaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar wordt er bij free mode ook bijgehouden? Je kills en deaths enzo.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
er is aparte stats voor online je kan er dingen mee verdienen om je caracter aan te passen, vraagje voor missie:
netzo als in het echt dusquote:Op woensdag 30 april 2008 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
ben nu aan het cruisen bij het airport zo vet he zo groot bord wat er allemaal is
multi-storey carpark
economy parking
FIA zelf Francis International Airport
Departures
Arrivals
Train Station
Services
Loop ik op de landingsbaan, gelijk 3 ster achter me aan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij klopt dat niet hoor...quote:Op woensdag 30 april 2008 17:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke antwoord wat ik gedaan heb
dat is er 1 voor,quote:Op woensdag 30 april 2008 18:09 schreef merino het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet hoor...
http://www.mahalo.com/Grand_Theft_Auto_4_Ivan_the_Not_So_Terrible
[ Bericht 5% gewijzigd door merino op 30-04-2008 18:16:09 (spoilertag toegevoegd) ]
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat is er 1 voor,
die vraag ging over het doden van vlack toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:12 schreef merino het volgende:
[..]dan is je link toch van wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan is je link toch van wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door merino op 30-04-2008 18:19:52 (spoilertag toegevoegd) ]
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 30 april 2008 18:17 schreef ryangozer het volgende:
over dat vlad gedoe, ik heb beide gedaan zonder auto save, en wat allebei resulteerde in hetzelfde, maar ik las wel dat als je het niet doet hij je er later voor beloont, dus uiteindelijk dat gekozen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het best bevredigend om het verhaal opnieuw te spelen ivm nieuwe dialogen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Je kan je telefoon uitzetten.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.
En die neger die reageerd niet meer als ik bel
Kun je uitzetten op je telefoonquote:Op woensdag 30 april 2008 16:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind nu wel even jammer, dat je telkens gebeld word als ik ff een half uur wil kutten door de stad.
Ik heb wel op een vorkheftruck over de snelweg gereden, maar dat was niet heel spectaculair.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Trouwens, zijn er geen fietsen, grasmaaiers, hovercrafts, quads, golfcarts e.d. meer?
Dat vind ik ook een beetje irritant ja...quote:Op woensdag 30 april 2008 17:28 schreef JDizzle het volgende:
Ik dacht dat het wel zou wennen, maar gvd de manier waarop Niko loopt. Echt niet normaal. Vooral dat leunen bij elke draai.
Dingen zijn vaak vrij sloom.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb wel op een vorkheftruck over de snelweg gereden, maar dat was niet heel spectaculair.
maar hoe gebruik je die mini gunsquote:Op woensdag 30 april 2008 18:21 schreef ehqo het volgende:
Het vliegveld opscheuren en een helikopter met miniguns jatten is grappig.
quote:GameSpot upgrade haar GTA IV score
Wees niet bang, we gaan zeker niet ieder Grand Theft Auto IV cijfer opsommen, echter maken we voor GameSpot graag een uitzondering.
Deze uitzondering maken we niet omdat de game een tien kreeg, dat hebben we immers al eerder gezien bij het spel, het gaat erom wat er enige tijd voor de review gebeurde. Toen de Grand Theft Auto IV review namelijk online gezet werd scoorde het spel nog een 9.5, nadat de review kort offline was gehaald kwam deze terug met een 10.
Een reden voor dit opvallende besluit is nog onbekend, we wachten op een reactie van Gamespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |