nog 1tje erbij en kan je ook neukuhhquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef merino het volgende:
ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog
vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers
Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken. Uiteraard optioneel
Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 starquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh![]()
leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he
btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
vertel eens hoe je dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.quote:
Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef merino het volgende:
[..]
Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optiequote:Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:
[..]
btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |