abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58386697

Vorige topics:
[Multi] GTA IV
[Multi] GTA IV #2
[Multi] GTA IV #3
[Multi] GTA IV #4
[MULTI] GTA IV #5 In dit topic zullen we het te weten komen!
[Multi] GTA IV #6 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #7
[Multi] GTA IV #8 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #9 Liberty City
[Multi] GTA IV #10 Respect is Everything
[Multi] GTA IV #11We gaan het spelen op HD :D
[Multi] GTA IV #12 Looking for that special someone.
[Multi] GTA IV *Still looking for that special someone*
[Multi] GTA IV #14 *29 april 29 april 29 april*
[Multi] GTA IV #15 - Nu al GOTY 2008!!!
[Multi] GTA IV #16 - Everyone's a Rat
[Multi] GTA IV #17
[Multi] GTA IV #18
[Multi] GTAIV #19
[MULTI] GTA IV #20 AKA Another Console War Topic!
[Multi] GTA IV #21 - Het wachten is bijna voorbij...

Link naar GTA IV website, met filmpjes en downloads

Op 9 mei 2006 werd Grand Theft Auto IV (of Grand Theft Auto 4, of zelfs kortweg IV) officieel aangekondigd. De releasedate is 29 april 2008.

Tevens zal er op de dag van uitgave een speciale editie worden uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelkoord en een reistas.

GTA IV zal de eerste GTA van het IV-era worden en gebruik maken van RAGE, de engine die ook voor Table Tennis gebruikt is.

Feiten:
  • Er is een snelweg of rondweg aanwezig in Liberty City, inclusief werkende tolhuizen.
  • Wanneer voertuigen beschoten worden verschijnen er kogelgaten op de juiste plaats
  • GTA IV bevat motors.
  • De map is kleiner dan die van GTA San Andreas, maar er wordt geen ruimte gebruikt voor uitgestrekte woestijnen of grote stukken platteland.
  • Liberty City is gebaseerd op vier van de vijf wijken in New York en een gedeelte van New Jersey.
  • Liberty City is de enige stad in GTA IV.
  • Het spel begint bij Niko's neef Roman, die diep in de schulden zit.
  • Auto's kun je stelen door een ruit in te slaan om naar binnen te kunnen.
  • Er is veel aandacht besteed aan animatie en physics.
  • Ook de graphics zijn veel beter dan we gewend zijn en zijn ondertussen al beter dan die in de eerste trailer.
  • Je kunt een mobiele telefoon gebruiken om zelf anderen te bellen. Het gebruik van de telefoon brengt een nieuwe interface in de HUD. De telefoon bevat mogelijk nog andere functies, maar hierover is nog niets bekend.
  • Het is niet mogelijk om vliegtuigen te besturen, maar helikopters daarentegen wel. Er is een Maverick-achtige helikopter en een gevechtshelikopter. Liberty City bevat één vliegveld.
  • Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
  • Niko kan van kleding wisselen, maar het is niet mogelijk om zijn uiterlijk op andere wijze aan te passen.
  • De maffia is aanwezig, maar speelt geen prominente rol.
  • Er komen 'vrijwel' geen bekende personages uit vorige GTA's terug.
  • Evenals in GTA San Andreas is het mogelijk om er vriendinnen op na te houden.
  • De camera van het spel hangt dichter en lager achter de auto dan we gewend zijn van de vorige
  • GTA's en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.
  • GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
  • De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt.
  • De Xbox 360- en PS3-versie zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar er komt exclusieve downloadbare 'episodic content' voor de Xbox 360 versie.
  • GTA IV bevat multiplayer, maar dit zal geen enorm onderdeel van het spel uitmaken. Wat de multiplayer precies gaat inhouden is nog niet bekend.
  • Voetgangers en automobilisten gedragen zich naar de tijd: 's ochtends zul je minder mensen tegenkomen dan in de spits.
  • GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.
  • Er is meer aandacht besteed aan de mogelijkheden die je buiten de missies om hebt.
  • Je kunt net als in voorgaande delen in boten rondvaren.
  • Sommige wolkenkrabbers zijn toegankelijk, opdat je naar boven kunt.
  • Philip Glass, diegene die de trailermuziek schreef, is bij de productie van de GTA IV soundtrack betrokken.
  • Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren.

Heb je de 300e post gemaakt? Maak dan even aub het nieuwe topic aan. Verzin een leuke titel, zolang het eerste gedeelte en het nummer er maar in staan. De OP van dit topic vind je hier.
  • pi_58386722
    Ja, iemand al geneukt ingame ?
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:56:24 #3
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58386746
    ik moet al best veel missies herhalen
    vind het opzich best ivm nieuwe dialogen telkens maar ik verneuk het toch vaak (en heb ook vaak best vaak pech dat er bvb net een politie auto langsrijdt tijdens een missie
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58386751
    woej
    pi_58386808
    Tof spel!

Sinds s'morgens vroeg gespeeld.
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:59:25 #6
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58386811
    zo maar weer spelen
    pi_58386841
    Ik kan nog steeds niet online met PS3.
      Forum Admin dinsdag 29 april 2008 @ 20:02:38 #8
    58651 crew  murp
    murp
    pi_58386887
    vertel er eens wat over
    pi_58386916
    Ja michelle had ik ook al na 2 dates geneukt, hoeren zijn wel leuker btw, kan je je ook laten rukken of pijpen

iedereen die zich nog afvraagd hoe je 911 moet bellen, je moet de eerste 2 missies gedaan hebben en daarna 2x op pijlltje naar boven drukken, waarvan je met de eerste dus je mobieltje oproept.
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_58387006
    schiet ik zo net iemand gewoon met een pistool door zn kop, word ik ineens aangevallen door iemand met een shotgun die gewoon zomaar ergens vandaan komt, damn de buurt komt wel voor elkaar op zeg...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:39 #11
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387024
    ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog

vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers

Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58387093
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef merino het volgende:
    ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog

vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers

Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken. Uiteraard optioneel
    nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh

leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he

btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:13:11 #13
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58387137
    Tvp? Neuh, speel de game veel liever nu.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_58387208
    hoiii
    pi_58387243
    [Multi] GTA IV #37 - Flubberkutten met Michelle

pi_58387253
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:

[..]

nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh

leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he

btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
    Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
    pi_58387266
    Hahaha zodra je Internet in GTA hebt is 't echt geweldig om daarop te zitten Ik heb net het Myroom.com-profiel bekeken van een meisje van 16 or 'maybe 18' die graag jongens onder de 15 opvangt in een verlaten pakhuis. 'Why would anybody think I'm a 45-year old man who happens to have an abandoned warehouse?' Nouja, doorspelen en die site opzoeken, heb me kapot gelachen, ook om de instructies hoe je een myroom.com-profiel aanmaakt. 'Use a font that looks like the backgroundcolour', 'use a lot of annoying glittering effects'
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:21:59 #18
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387303
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
    vertel eens hoe je dat gedaan hebt
    pi_58387350
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef merino het volgende:

[..]

vertel eens hoe je dat gedaan hebt
    Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
    Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
    pi_58387360
    Gewoon naar die brug die met het 2e linkt gaan....daaronder zit zo´n rails....daar moet je op lopen naar het 2e eiland.
    Op een gegeven moment krijg je 6 sterren, dan terug gaan en netjes afwachten...cops komen daar toch niet
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_58387411
    Serieus dit moet je eens doen, een explosie créeren waarbij mensen betrokken raken, die dan vervolgens in de fik staan. dit ziet er namelijk zo realistisch uit, ze gaan liggen spartellen en proberen zichzelf te doven het is ongelovelijk, uiteraard lukt het ze niet en branden ze dood, waarna ze er behoorlijk verkoold zwart uitzijn en nog wat na roken, dit is echt absurd realistisch gewoon niet normaal, als je de kans krijgt moet je dit echt proberen
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:28:08 #22
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387431
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
    Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
    Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
    pi_58387461
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef merino het volgende:

[..]

Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
    doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:31:34 #24
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387510
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:

[..]
    Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optie
      † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 20:33:32 #25
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_58387551
    tvp
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')