abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58386697

Vorige topics:
[Multi] GTA IV
[Multi] GTA IV #2
[Multi] GTA IV #3
[Multi] GTA IV #4
[MULTI] GTA IV #5 In dit topic zullen we het te weten komen!
[Multi] GTA IV #6 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #7
[Multi] GTA IV #8 [Nu met trailer!]
[Multi] GTA IV #9 Liberty City
[Multi] GTA IV #10 Respect is Everything
[Multi] GTA IV #11We gaan het spelen op HD :D
[Multi] GTA IV #12 Looking for that special someone.
[Multi] GTA IV *Still looking for that special someone*
[Multi] GTA IV #14 *29 april 29 april 29 april*
[Multi] GTA IV #15 - Nu al GOTY 2008!!!
[Multi] GTA IV #16 - Everyone's a Rat
[Multi] GTA IV #17
[Multi] GTA IV #18
[Multi] GTAIV #19
[MULTI] GTA IV #20 AKA Another Console War Topic!
[Multi] GTA IV #21 - Het wachten is bijna voorbij...

Link naar GTA IV website, met filmpjes en downloads

Op 9 mei 2006 werd Grand Theft Auto IV (of Grand Theft Auto 4, of zelfs kortweg IV) officieel aangekondigd. De releasedate is 29 april 2008.

Tevens zal er op de dag van uitgave een speciale editie worden uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelkoord en een reistas.

GTA IV zal de eerste GTA van het IV-era worden en gebruik maken van RAGE, de engine die ook voor Table Tennis gebruikt is.

Feiten:
  • Er is een snelweg of rondweg aanwezig in Liberty City, inclusief werkende tolhuizen.
  • Wanneer voertuigen beschoten worden verschijnen er kogelgaten op de juiste plaats
  • GTA IV bevat motors.
  • De map is kleiner dan die van GTA San Andreas, maar er wordt geen ruimte gebruikt voor uitgestrekte woestijnen of grote stukken platteland.
  • Liberty City is gebaseerd op vier van de vijf wijken in New York en een gedeelte van New Jersey.
  • Liberty City is de enige stad in GTA IV.
  • Het spel begint bij Niko's neef Roman, die diep in de schulden zit.
  • Auto's kun je stelen door een ruit in te slaan om naar binnen te kunnen.
  • Er is veel aandacht besteed aan animatie en physics.
  • Ook de graphics zijn veel beter dan we gewend zijn en zijn ondertussen al beter dan die in de eerste trailer.
  • Je kunt een mobiele telefoon gebruiken om zelf anderen te bellen. Het gebruik van de telefoon brengt een nieuwe interface in de HUD. De telefoon bevat mogelijk nog andere functies, maar hierover is nog niets bekend.
  • Het is niet mogelijk om vliegtuigen te besturen, maar helikopters daarentegen wel. Er is een Maverick-achtige helikopter en een gevechtshelikopter. Liberty City bevat één vliegveld.
  • Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
  • Niko kan van kleding wisselen, maar het is niet mogelijk om zijn uiterlijk op andere wijze aan te passen.
  • De maffia is aanwezig, maar speelt geen prominente rol.
  • Er komen 'vrijwel' geen bekende personages uit vorige GTA's terug.
  • Evenals in GTA San Andreas is het mogelijk om er vriendinnen op na te houden.
  • De camera van het spel hangt dichter en lager achter de auto dan we gewend zijn van de vorige
  • GTA's en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.
  • GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
  • De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt.
  • De Xbox 360- en PS3-versie zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar er komt exclusieve downloadbare 'episodic content' voor de Xbox 360 versie.
  • GTA IV bevat multiplayer, maar dit zal geen enorm onderdeel van het spel uitmaken. Wat de multiplayer precies gaat inhouden is nog niet bekend.
  • Voetgangers en automobilisten gedragen zich naar de tijd: 's ochtends zul je minder mensen tegenkomen dan in de spits.
  • GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.
  • Er is meer aandacht besteed aan de mogelijkheden die je buiten de missies om hebt.
  • Je kunt net als in voorgaande delen in boten rondvaren.
  • Sommige wolkenkrabbers zijn toegankelijk, opdat je naar boven kunt.
  • Philip Glass, diegene die de trailermuziek schreef, is bij de productie van de GTA IV soundtrack betrokken.
  • Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren.

Heb je de 300e post gemaakt? Maak dan even aub het nieuwe topic aan. Verzin een leuke titel, zolang het eerste gedeelte en het nummer er maar in staan. De OP van dit topic vind je hier.
  • pi_58386722
    Ja, iemand al geneukt ingame ?
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:56:24 #3
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58386746
    ik moet al best veel missies herhalen
    vind het opzich best ivm nieuwe dialogen telkens maar ik verneuk het toch vaak (en heb ook vaak best vaak pech dat er bvb net een politie auto langsrijdt tijdens een missie
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58386751
    woej
    pi_58386808
    Tof spel!

Sinds s'morgens vroeg gespeeld.
      dinsdag 29 april 2008 @ 19:59:25 #6
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58386811
    zo maar weer spelen
    pi_58386841
    Ik kan nog steeds niet online met PS3.
      Forum Admin dinsdag 29 april 2008 @ 20:02:38 #8
    58651 crew  murp
    murp
    pi_58386887
    vertel er eens wat over
    pi_58386916
    Ja michelle had ik ook al na 2 dates geneukt, hoeren zijn wel leuker btw, kan je je ook laten rukken of pijpen

iedereen die zich nog afvraagd hoe je 911 moet bellen, je moet de eerste 2 missies gedaan hebben en daarna 2x op pijlltje naar boven drukken, waarvan je met de eerste dus je mobieltje oproept.
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_58387006
    schiet ik zo net iemand gewoon met een pistool door zn kop, word ik ineens aangevallen door iemand met een shotgun die gewoon zomaar ergens vandaan komt, damn de buurt komt wel voor elkaar op zeg...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:08:39 #11
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387024
    ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog

vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers

Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken.
    I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
    pi_58387093
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:08 schreef merino het volgende:
    ik heb pas 1 date met michelle gehad. Daar verder ook echt geen zin in nog

vind overigens dat de stad erg vol is. Zelfs snachts rijden er nog best veel auto's rond en lopen er nog aardig wat voetgangers

Wat ik wel hoop is dat ze in een patch nog de optie stoppen dat je de politie nog strenger kan maken (bvb voor door rood licht rijden al triggeren). Ze wouden immers het hele rijden realistischer maken maar daar valt nu nog makkelijk om heen te werken. Uiteraard optioneel
    nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh

leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he

btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:13:11 #13
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_58387137
    Tvp? Neuh, speel de game veel liever nu.
    Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
    *O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
    pi_58387208
    hoiii
    pi_58387243
    [Multi] GTA IV #37 - Flubberkutten met Michelle

pi_58387253
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:

[..]

nog 1tje erbij en kan je ook neukuhh

leuk detail: als de politie je vermoord gaan ze na je dood nog ff door met schieten, aardige lui he

btw politie strenger maken? ben je helemaal gek.. ze zijn nou al keistreng en als ze je zouden pakken voor door rood rijden blijft er dus echt niks meer over van dit spel, is het een grote achtervolging...
    Ik heb die achievement al dat je moet ontsnappen van een 4 star
    pi_58387266
    Hahaha zodra je Internet in GTA hebt is 't echt geweldig om daarop te zitten Ik heb net het Myroom.com-profiel bekeken van een meisje van 16 or 'maybe 18' die graag jongens onder de 15 opvangt in een verlaten pakhuis. 'Why would anybody think I'm a 45-year old man who happens to have an abandoned warehouse?' Nouja, doorspelen en die site opzoeken, heb me kapot gelachen, ook om de instructies hoe je een myroom.com-profiel aanmaakt. 'Use a font that looks like the backgroundcolour', 'use a lot of annoying glittering effects'
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:21:59 #18
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387303
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

vertel eens hoe je dat gedaan hebt
    pi_58387350
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef merino het volgende:

[..]

Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
    Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
    pi_58387360
    Gewoon naar die brug die met het 2e linkt gaan....daaronder zit zo´n rails....daar moet je op lopen naar het 2e eiland.
    Op een gegeven moment krijg je 6 sterren, dan terug gaan en netjes afwachten...cops komen daar toch niet
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_58387411
    Serieus dit moet je eens doen, een explosie créeren waarbij mensen betrokken raken, die dan vervolgens in de fik staan. dit ziet er namelijk zo realistisch uit, ze gaan liggen spartellen en proberen zichzelf te doven het is ongelovelijk, uiteraard lukt het ze niet en branden ze dood, waarna ze er behoorlijk verkoold zwart uitzijn en nog wat na roken, dit is echt absurd realistisch gewoon niet normaal, als je de kans krijgt moet je dit echt proberen
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:28:08 #22
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387431
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik ging natuurlijk eerst flink ouwehoeren tot ik een 4 ster had. Daarna ben ik keihard gaan rijden met een politiewagen waar de ruiten van bebloed waren.
    Toen ik bij een brug was knalde ik keihard tegen de rand op en daarna vloog ik met een gang het water in. Nog een stukje zwemmen en ik was het kwijt!
    Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
    pi_58387461
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:28 schreef merino het volgende:

[..]

Bij 4 sterren zou je wel verwachten dat ze ook politieboten gebruiken...
    doen ze ook ja, en helicopters, oftewel ongeloofwaardig verhaal.
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:31:34 #24
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58387510
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:11 schreef ryangozer het volgende:

[..]
    Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optie
      † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 20:33:32 #25
    138647 Sebasser
    Sugar coated sweetness.
    pi_58387551
    tvp
    pi_58387555
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:27 schreef ryangozer het volgende:
    Serieus dit moet je eens doen, een explosie créeren waarbij mensen betrokken raken, die dan vervolgens in de fik staan. dit ziet er namelijk zo realistisch uit, ze gaan liggen spartellen en proberen zichzelf te doven het is ongelovelijk, uiteraard lukt het ze niet en branden ze dood, waarna ze er behoorlijk verkoold zwart uitzijn en nog wat na roken, dit is echt absurd realistisch gewoon niet normaal, als je de kans krijgt moet je dit echt proberen
    Wat helemaal mooi is (en tot nu toe 2 keer gehad) is een high-speed frontale botsing met een grote wagen tegen een wat kleinere; de auto van de ander vatte onmiddellijk vlam, en de bestuurder dus ook, waardoor die vrijwel direct na impact de deur opengooit en de auto uit rolt, al schreeuwend en brandend. Ik stilstaan, achteruit kijken: bestuurder eindelijk gedoofd, kruipt weer op, auto explodeert, mannetje vliegt weg
    pi_58387572
    Ik moest vandaag de hele dag werken en einde van de dag ga ik naar Media Markt Alexandrium is dat spel uitverkocht. Nog langer wachten .

Weet iemand toevallig nog een winkel in de omgeving van Rotterdam waar ze nog genoeg voorraad hebben? Ik wil hem deze week eigenlijk nog wel hebben.
    pi_58387579
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Tenzij je net buiten de cirkel valt toch? Hoewel ik met 4 sterren niet meer echt een cirkel herken in de compleet rood-knipperende map
    pi_58387598
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik kreeg meteen 4 sterren toen ik bij een brug aankwam. Daar stond een politie afzetting met 5 wagens en heel wat mannetjes ervoor. ik liep alleen maar naar ze toe en toen begonnen ze allemaal te schieten en kreeg ik meteen heli's en al boven me
    pi_58387624
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
    Ik moest vandaag de hele dag werken en einde van de dag ga ik naar Media Markt Alexandrium is dat spel uitverkocht. Nog langer wachten .

Weet iemand toevallig nog een winkel in de omgeving van Rotterdam waar ze nog genoeg voorraad hebben? Ik wil hem deze week eigenlijk nog wel hebben.
    ik zou een langs het postsorteer depot gaan daar liggen er waarschijnlijk een paar honderd

oja ook iets wat je gedaan moet hebben: geef ongeveer een minuut lang gas terwijl je ook de normale rem inhoud. wat er vervolgens gebeurd ga ik niet verklappen maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:37:19 #31
    203240 KarnSuk
    U mad bro?
    pi_58387626
    Hoe kan je in de reuzerat?
    pi_58387654
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef KarnSuk het volgende:
    Hoe kan je in de reuzerat?
    niet.

oowja ik heb trouwens de 'bungee jump toren' gevonden die je in trailer 1 zag, maar kan er niet op, hij staat vlakbij de kermis bij de botsauto's, waarschijnlijk kunnen we er wel op landen met een heli...
    pi_58387745
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ik zou een langs het postsorteer depot gaan daar liggen er waarschijnlijk een paar honderd

oja ook iets wat je gedaan moet hebben: geef ongeveer een minuut lang gas terwijl je ook de normale rem inhoud. wat er vervolgens gebeurd ga ik niet verklappen maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
    Ik werk toevallig wel bij TNT Post maar niet op het sorteercentrum .

Achteraf gezien toch maar moeten reserveren .
    pi_58387746
    Ik heb hem ook, nog wel de special edition

Had eerst de lokale intertoys gebeld of ze de combi nog hadden (ps3 + GTAIV) niet dus...
    dan maar de combi GT5 en de PS3, daarna even doorgelopen naar de frs en daar hadden ze geen normale GTA4 meer alleen nog de special edition dus die toen maar gehaald.

En dan gaan we vrijdag de stad maar is goed verkennen...
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:45:06 #35
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58387771
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 19:27 schreef Rorata het volgende:
    ja dat wou ik ook gaan vragen, hoe toets je een nummer in op je mobieltje, ik wil 911 bellen.
    2x naar boven zodat je hele toetsenbord krijgt. 911 typen en op de send toets drukken. Zit links boven op dat toetsenbord. Kan al direct als je de telefoon hebt.

Die kleine details zijn echt uber Zat met een brandweerwagen te klooien en kreeg een hele zooi pissige mensen achter me aan. Kwam de politie en ging ze arresteren zonder mij wat te doen. En dan echt met getrokken pistolen, handen omhoog en afvoeren in de auto

En zo nog veel meer dingetjes.
    Carry on my wayward son
    There'll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don't you cry no more.
    pi_58387816
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:37 schreef ryangozer het volgende:

[..]
    maar het resulteert in een wauw-moment en een hoop lol.
    bij de cavalcade valt dit effect trouwens heel erg mee, dat is dus een goeie auto
    pi_58387855
    Hoe roep je een taxi?
      dinsdag 29 april 2008 @ 20:51:35 #38
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_58387907
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Hoe roep je een taxi?
    Xbox? Met de LB (of hoe het mag heten).
    Carry on my wayward son
    There'll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don't you cry no more.
    pi_58387942
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
    Ik heb hem ook, nog wel de special edition

Had eerst de lokale intertoys gebeld of ze de combi nog hadden (ps3 + GTAIV) niet dus...
    dan maar de combi GT5 en de PS3, daarna even doorgelopen naar de frs en daar hadden ze geen normale GTA4 meer alleen nog de special edition dus die toen maar gehaald.

En dan gaan we vrijdag de stad maar is goed verkennen...
    Netjes!

Ik heb bij vlagen nog steeds een enorme drang om naar de stad te rennen en de hele chabang te kopen. Maar dan kickt m'n verstand weer in, dat ik dat maar beter niet kan doen Want dan staat hier over een maand een console van 400 euro die ik niet meer gebruik
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_58388012
    LOL. Binnen in het huis kan je niet bellen omdat je dan geen bereik hebt
    pi_58388047
    Een lekkere late post maar jullie weten allemaal hoe dat komt

DE HELE DAG NON-STOP GTA 4

Oke, ik ga spelen. Later
    pi_58388173
    Zo, mn vriendin gaat de deur uit. GTA is geinstalleerd. Ps3 staat klaar en ik ga een dikke joint roken!

Zaterdag en zondag ook het huis voor mij alleen, life is good!

Nieuwe GTA, voel me weer 21 Toen kwam GTA3 uit...
    In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
    pi_58388230
    het is btw mogelijk om een colablikje of ketchupfles naar iemand toe te gooien (en uiteraard bakstenen maar dat wisten we al)
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:09:51 #44
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58388258
    met moeite stoppen om even te eten...

Hoe lang duurt het overigens voordat je bij Little Jacob wapens kan kopen?
    Ik neem aan dat je dit alleen kan doormiddel van sociale dingen en niet via normale telefoontjes?
    pi_58388329
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:29 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Als je buiten de ring vliegt niet..

En check anders mijn gamertag maar ik heb em wel gehaald.

[ Bericht 15% gewijzigd door Edwinuss op 29-04-2008 21:19:35 ]
    pi_58388422
    Zijn er eigenlijk bossen of open weiden..zoals beetje in San Andreas? Ik weet dat ze veel open gebieden hebben wegelaten, maar het is toch niet alleen maar straat en straat?
    Correct en tevens juist...
    pi_58388534
    Die Cabaret Club.
    pi_58388629
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:21 schreef merino het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, je moet constant naar de map kijken, en kijken waar polities zijn, je slaat alle steegjes en wegen in waar geen polities zijn op het laats rijd je de kring uit.
    edwink89.hyves.nl
    pi_58388665
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:27 schreef SuperKnurft het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, je moet constant naar de map kijken, en kijken waar polities zijn, je slaat alle steegjes en wegen in waar geen polities zijn op het laats rijd je de kring uit.
    pi_58388718
    goeie verhalen hier

komt ie ook nog voor de pc?

een kleine ¤500 neerleggen voor een ps3 en gta4 wordt me net iets te veel van het goeie moet ik zeggen
    "Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
    pi_58388739
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef bar_rel het volgende:
    Zijn er eigenlijk bossen of open weiden..zoals beetje in San Andreas? Ik weet dat ze veel open gebieden hebben wegelaten, maar het is toch niet alleen maar straat en straat?
    je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..

dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken
    pi_58388748
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef Maarten1 het volgende:
    goeie verhalen hier

komt ie ook nog voor de pc?

een kleine ¤500 neerleggen voor een ps3 en gta4 wordt me net iets te veel van het goeie moet ik zeggen
    xbox = 200
    game = 50
    =
    dikke fun
    pi_58388769
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

xbox = 200
    game = 50
    =
    dikke fun
    al een stuk beter idd

maar komtie nou voor de pc of niet?
    "Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:34:36 #54
    139407 jorienvdherik
    pi_58388794
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:38 schreef ryangozer het volgende:

[..]

niet.

oowja ik heb trouwens de 'bungee jump toren' gevonden die je in trailer 1 zag, maar kan er niet op, hij staat vlakbij de kermis bij de botsauto's, waarschijnlijk kunnen we er wel op landen met een heli...
    kan wel, dit zijn spellen waar je altijd wel overal in kut
    pi_58388803
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:33 schreef Maarten1 het volgende:

[..]

al een stuk beter idd

maar komtie nou voor de pc of niet?
    vast wel, maar kan wel ff duren.
    pi_58388804
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef ryangozer het volgende:

[..]

je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..

dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken
    Oki thanks!

dinsdag 29 april 2008 @ 21:35:55 #57
    139407 jorienvdherik
    pi_58388825
    ik had pistool met 140 kogels ofzo

krijg ik politie achter me aan net voor het savehouse, ik naar binnen, dacht ze zijn dom en pakken me niet in huis wel dus
    pi_58388829
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

kan wel, dit zijn spellen waar je altijd wel overal in kut
    ga dan proberen man het kan echt niet. er zijn trouwens ook maar heel weinig gebouwen waar je in kan.
    pi_58388860
    http://kotaku.com/385183/(...)-freeze-fix-in-sight

Rockstar helpdesk:
    Freezes op zowel PS3 als 360, wissen van installatie en savegames niet bekend bij Rockstar als zijnde een definitieve oplossing. Geen idee wanneer een fix beschikbaar zal zijn.
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:40:04 #60
    139407 jorienvdherik
    pi_58388931
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:36 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ga dan proberen man het kan echt niet. er zijn trouwens ook maar heel weinig gebouwen waar je in kan.
    ik zal het proberen en een foto maken

heb al een manier in gedachte hoe je er kan komen
    2 zelfs
    pi_58389029
    tvp
      dinsdag 29 april 2008 @ 21:50:50 #62
    44906 merino
    World of Sleepers
    pi_58389183
    komt er eigenlijk in het spel na een tijdje een plek waar je gestolen auto's kan verkopen?
    pi_58389363
    Toen ik vanmiddag naar mijn werk vertrok kwam de pakket dienst me tegemoet bij de deur met een pakje uit Hong Kong. Het was mijn Dual shock controller die vrijdag pas verstuurd was .

nadat ik van werkt huis was kond ik dus GTA4 met de niewue controller spelen.
    Toen ik voor het eerst speelde kreeg ik hoofd pijn, het leek eerst alsof ik ghsoting hd op mijn LCD maar na beter gekeken te hebben was het een nogal zware bloom. Deze kon ik via de settings in het game menu uit zetten (saturation ofzo).

Verder is de game echt goed vooral de details.
    Ik reed de stoep op en stopte zon 30cm verwijdert van een agent. Deze schrok daarvan en liet van schrik zijn ijsje op de grond vallen wat ik dan ook nog hoorde.
    pi_58389401
    Weet iemand hoe dat nummer heet als je Roman naar huis moet brengen....in het begin dus.
    Vaag balkan lied met af en toe duits gejengel er door heen
    "You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
    pi_58389441
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
    Weet iemand hoe dat nummer heet als je Roman naar huis moet brengen....in het begin dus.

einz, zwei, drei, jajajallalala enz. ofzo iets
    X
    X
    X
    pi_58389509
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
    ik had pistool met 140 kogels ofzo

krijg ik politie achter me aan net voor het savehouse, ik naar binnen, dacht ze zijn dom en pakken me niet in huis wel dus
    tip: als je vermoord wordt pakken ze je wapens niet, alleen als je wordt opgepakt, oftewel, altijd uitbreken en je eventueel neer laten schieten.
    pi_58389551
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik zal het proberen en een foto maken

heb al een manier in gedachte hoe je er kan komen
    2 zelfs
    ik ben heel benieuwd, het is dus die stalen constructie he bij de kartbaan. er zit een tent onder maar hij gaat echt niet open... laat maar horen...
      dinsdag 29 april 2008 @ 22:09:44 #69
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_58389565
    Welke nummer moet ik draaien om een sms te krijgen met de nummers waarvan ik graag de titels van wil weten.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_58389572
    Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto? Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
    pi_58389641
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
    Welke nummer moet ik draaien om een sms te krijgen met de nummers waarvan ik graag de titels van wil weten.
    ZiT-555-0100
    pi_58389652
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Simsfan88 het volgende:
    Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto? Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
    by display zet je de route op je kaart aan en bij audio kan je instellen of het ook voorlezen wordt en of het alleen in de dure auto's wordt voorgelezen of in alle.
    pi_58389702
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef Scarface2004 het volgende:
    Vladivostok FM

Vladivostok FMDJ: Ruslana
    Genre: Eastern European music[8]
    Tracklist:

Ruslana - "Wild Dances" (Ukranian FM Version)
    Gruppa Kino - "Gruppa Krovi"
    Marakesh - "Jdat"
    Zvery - "Kvartira"
    Seryoga - "King Ring"
    Seryoga - "Liberty City: The Invasion"
    Splin - "Liniya Zhizni"
    Basta - "Mama"
    Leningrad - "Nikogo ne Zhalko"
    Ranetki - "O Tebe"
    Dolphin - "RAP"
    Glukoza - "Schweine"
    Oleg Kvasha - "Zelenoglazoe Taksi" (Club remix)

een van die

http://en.wikipedia.org/w(...)track#Vladivostok_FM
    pi_58389896
    Zojuist iemand vermoord door een donut tegen zijn hoofd aan te gooien waardoor hij flauwviel en ik vervolgens een mes in zn achterwerk zette
    pi_58389932
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 20:31 schreef merino het volgende:

[..]

Het is optioneel dus je hoeft het dan niet aan te zetten. En het bevorderd dan wel normaal en realistisch rijgedrag. Dus niet opvallen maar netjes op het groene licht wachten. En nogmaals, ik zie het meer als een mogelijke optie
    Bij GTA2 deed ik dat af en toe. Gewoon proberen niet te botsen en wachten tot het groen was Lijkt me een leuke optie. Of als je keihard tegen een auto aanrijd en de politie staat er naast en ze doen niks Beetje nep. Ook vind ik de game matige graphics hebben, maar verder is het echt tof.
    Cijfer tot nu toe: 7/10
    pi_58389934
    Details, details . Dit spel zit er echt vol mee. Bijvoorbeeld; zet net s'avonds Roman af bij die garage, hij opent de deur waarop de binnenverlichting van de auto gaat branden
    X
    X
    X
    pi_58390031
    Het is Glukoza - "Schweine"
    tof lied
    pi_58390042
    Iemand al freeze gehad? Bij de 60 GB launch ps3 versie ofzo ? Hoor er veel over..lekker koop je hem doet ie het niet
    pi_58390059
    laatmaar, ben te langzaam
    pi_58390204
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef bar_rel het volgende:
    Iemand al freeze gehad? Bij de 60 GB launch ps3 versie ofzo ? Hoor er veel over..lekker koop je hem doet ie het niet
    Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer.. verdomme, en ik zat in een missie met Roman
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')