Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer..quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef bar_rel het volgende:
Iemand al freeze gehad? Bij de 60 GB launch ps3 versie ofzo ? Hoor er veel over..lekker koop je hem doet ie het niet
start > audio > gps speech.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog een vraagje, hoe zet je de GPS aan in de auto?Ik ga naar de Map via Start en zet er een waypoint neer, maar ik hoor geen stem en ik zit in een best dure auto met zo te ziens een GPS voorin...
of wel reuzerad bij die kermis zooiquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:09 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd, het is dus die stalen constructie he bij de kartbaan. er zit een tent onder maar hij gaat echt niet open... laat maar horen...
Ga online freeroamen, dan ligt heel de stad voor je openquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je hebt de variant van central park (middle park) die is behoorlijk groot, en ik ben ook wel een paar grasveldjes tegen gekomen..
dacht ik slim te zijn om in de metro te stappen om zo de grens over te komen, geeftie ineens aan, this train terminates here, wat dus niet zo is volgens de kaart maarja dat is natuurlijk vanwege die grenzen shitzooi. ik wil liberty island bekijken![]()
Idd, net met een stuk of 10 nederlanders Gta Race gedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
is het normaal dat je online bij landgenoten gezet word
wel leuk
Oh dat zuigt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ja, 2 minuten geleden. Hij bleef gewoon hangen, ik kon niks meer..verdomme, en ik zat in een missie met Roman
ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het verhaal in gta 4 nu dat de bruggen dicht zijn ?
altijd leuk om te horen,
vice city was dat door storm brug kaduuk was toch
gaaf, op straat ook, mensen zo '' i see a terrorist '' op de radio gaan ze vervolgens bellen, i think he i spannishquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.
alles in het midden en links is nog dicht in het begin.
lijkt me beetje saai worden zo lang...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Het resultaat: 5 star wanted level, 151 dode agenten, een vuurgevecht van 50 real life minuten
en je ammo dan ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:00 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Ik ben op eiland 3 (20%) en kwam zojuist het vrijheidsbeeld tegen.![]()
Ik had geen zin meer in het spelen van missies, dus ik ff rondrijden en dom doen. De LCPD wil me dood hebben: ik ren voor m'n leven, kom een mooi steegje tegen. Ik verstop me achter een container. De politie kan maar van één kant de steeg binnenkomen dus je kunt ze makkelijk neerknallen.
Het resultaat: 5 star wanted level, 151 dode agenten, een vuurgevecht van 50 real life minuten
ben nu op die brug en dat eiland van die toll,quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ivm terroristen (9-11 enzo, high alert enzo.), dat eilandje boven in is trouwens wel open kwam ik net achter.. kost je 5$ toll.
alles in het midden en links is nog dicht in het begin.
je hoeft geen tol te betalen. als je geluk hebt houd je er zelf munitie en een politie wgen aan overquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben nu op die brug en dat eiland van die toll,
moest jij daar doen, naar de stripclub zeker![]()
ik welmet die roman
wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew roomquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
je hoeft geen tol te betalen. als je geluk hebt houd je er zelf munitie en een politie wgen aan over
9910quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wel een shotgun meegejat uit de stripclub in de crew room![]()
ook geluid is perfect, speel op surround set en hoor mensen achter me ook echt toeteren,
heb 1000 dollar nu en jullie
WTF? ik maar 420quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |