jij nu ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef DaMart het volgende:
Muck, je hebt gemuckt!
Welnee joh!quote:Op zondag 13 april 2008 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje jammer dat het in the middle of nowhere is
*weer lief doet*quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, ik hou geen kat in een micro-huis vol troep
precies!quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee joh!
Vlakbij Arnhem, en dat is nu niet bepaald middle of nowhere
nou moet je toch eens even gauw je bek gaan houdenquote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ruimte genoeg en t scheelt dat ik ook minder ruimte dan jou inneem
voor wie?quote:Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
nou moet je toch eens even gauw je bek gaan houden
'Minder ruimte dan jij'quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ruimte genoeg en t scheelt dat ik ook minder ruimte dan jou inneem en dus nodig heb
Oh en mijn kat wordt erg goed verzorgd en komt elke dag buiten, ze komt niks tekort
quote:Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Over katten gesproken: catfight!quote:Op zondag 13 april 2008 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
en ja mijn reactie jegens muck was wel heel gemeen, mja ik kan ook afzeiken
quote:Op zondag 13 april 2008 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori biedt excuses aan aan muck
heel mooi. dank je.quote:Op zondag 13 april 2008 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori biedt excuses aan aan mucksorry
Ik wilde je bijna gaan roepen, hier ruzie is niet leuk namelijkquote:Op zondag 13 april 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:
Hey, jongens, of sorry, dames!
ik moet als GC-mod toch niet ingrijpen in KSC hè![]()
weer lief doen hoor.
Hetgeen behoeft niet een toevoeging er achterquote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach mijn excuses maakt hetgeen dat ik zei niet minder waar
quote:
nokken nu jongens!quote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Het lijkt klaar te zijn ja.quote:
Ik zei ook lijktquote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
De orde van de dag ookquote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Anyway. Terug naar de orde van de dag
#371 MPG 27238
#372 Papierversnipperaar 27232
Mart, beware
En nutteloos. IK woon pas klein en crappyquote:Op zondag 13 april 2008 20:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna gaan roepen, hier ruzie is niet leuk namelijk
quote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Zo. Is het gebitch over?
En dat in mijn topic
#371 MPG 27238
Mart, beware
Je doet je best maar.quote:Op zondag 13 april 2008 20:28 schreef MPG het volgende:
Zo. Is het gebitch over?
En dat in mijn topic
#371 MPG 27238
Mart, beware
Nog nietquote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het lijkt klaar te zijn ja.
[..]
Ik zei ook lijkt
[..]
De orde van de dag ook
Maar het gaat hard nu inderdaad! Mart is toch een film aan het kijken
Yumquote:
Wat wou je eraan doen?quote:
Dan moet ik doorbaggerenpostenquote:
als je dat tot de grond toe afkraken noemt...quote:Op zondag 13 april 2008 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
en ja door mijn inrichting tot de grond toe af te kraken raakt mij ook persoonlijk en hetgeen dat muck later weg gehaald heeft heb ik nog wel gelezen, dus als ik mijn oprechte excuses aanbied, en alleen een "heel mooi dank je" terug krijg zonder toevoeging van dat zij zelf dingen ook anders had formuleren tja dan krijg ik bijna spijt van mn excuses,
Dat kost te veel tijdquote:Op zondag 13 april 2008 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wou je eraan doen?
Foto's van je crib posten?
Nog 200 te gaan voor je... moet je wel voor woensdag doen natuurlijk, want dan ben ik 's avonds weer in het voordeelquote:
Hey hey, ik vind dat ik dat wel mag verwachten van een studente Rechtsgeleerdheidquote:Op zondag 13 april 2008 20:34 schreef Frutsel het volgende:
Eeyyy
Ierse Vrapper PripAan![]()
![]()
Guttegut, Frits is weer op de taalkoers
quote:Op zondag 13 april 2008 20:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kost te veel tijd
Ik kan beter wat ONZ-topics volbaggeren
En terecht. De taalverloedering heerst sowieso alquote:Op zondag 13 april 2008 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hey hey, ik vind dat ik dat wel mag verwachten van een studente rechtsgeleerdheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik woon dan iets groter maar wel op een oppervlak waar ik alles moet doen. Mja als je nooit ergens wordt uitgekozen met hospiteren heb je weinig keus, en nogmaals om Rosa hoef je je echt geen zorgen te maken.quote:Op zondag 13 april 2008 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
als je dat tot de grond toe afkraken noemt...
ik vind het alleen érg sneu voor een kat om daar te wonen. dát zeg ik!
Ik heb zelf 2,5 jaar op 3x3 meter gewoond, dus ik weet heel goed hoe het is om weinig ruimte te hebben.
En je weet donders goed dat ik al jaren medicijnen gebruik die mijn hele metabolisme verkloten, dus opmerkingen over dikke mensen zijn dan écht not done. Vandaar mijn lauwe reactie.
En hier laat ik het bij, wat je er ook van vindt.
Nee hoor, ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt van de week, geloof ikquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
ah, het MPG en DM gevecht gaat nog vrolijk door zie ik
Ja, die baggeraar begint ineens als een gek te spammen enzoquote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
ah, het MPG en DM gevecht gaat nog vrolijk door zie ik
Dat vind jijquote:Op zondag 13 april 2008 20:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hey hey, ik vind dat ik dat wel mag verwachten van een studente Rechtsgeleerdheid
Nope, eentje die je zelf smeert met paturain, kruidenboter, tonijnsalade, filet americain of briequote:Op zondag 13 april 2008 20:43 schreef ethr het volgende:
[..]
!
Zo één met voorgeïnstalleerde kruidenboter die je in de oven sodemietert?
BRIE.quote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nope, eentje die je zelf smeert met paturain, kruidenboter, tonijnsalade, filet americain of brie
Ik heb pas 46 posts of zo hoor, vandaagquote:Op zondag 13 april 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die baggeraar begint ineens als een gek te spammen enzo
oeh dat klinkt verleidelijkquote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nope, eentje die je zelf smeert met paturain, kruidenboter, tonijnsalade, filet americain of brie
Zijn gangetje he... weekend zit er alweer bijna opquote:Op zondag 13 april 2008 20:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker
Maar fruts, hoe is het nou?
En ik dan?quote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb pas 46 posts of zo hoor, vandaag.
Filet American pleasequote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wilt mij weer voorbij spammenquote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
spamspamspmaspamspamspma
quote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe maar briequote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehequote:
Zo kneitertje lekker hèquote:Op zondag 13 april 2008 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jumjumquote:
Ach, ik houd gewoon in de gaten wanneer ik weer even moet aanzetten om jou te pestenquote:Op zondag 13 april 2008 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Dus stiekem houdt t je toch een beetje bezig?
Ghehequote:Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik houd gewoon in de gaten wanneer ik weer even moet aanzetten om jou te pesten.
Yep!quote:
Dank je vriendquote:
Euh..quote:Op zondag 13 april 2008 20:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat je toevallig in je handen hebt, mag je aan mij doorgeven
* Frutsel nog broodje doorgeeftquote:
wat laat nog voor koffiequote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef MPG het volgende:
Anyway, de koffie is klaar, dus ik ga even koffie drinken. Mart, Papier, grijp jullie kans
Ah, dan geef je mij mooi de gelegenheid om zo eens een DVD op te gaan zettenquote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef MPG het volgende:
Anyway, de koffie is klaar, dus ik ga even koffie drinken. Mart, Papier, grijp jullie kans
Ransaap. Je zit toch niet met je joekeloeris in de hand te fok!kenquote:
Have funquote:Op zondag 13 april 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, dan geef je mij mooi de gelegenheid om zo eens een DVD op te gaan zetten.
pamspamspamspamspamspamspamspamquote:
Jij ging toch?quote:Op zondag 13 april 2008 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ransaap. Je zit toch niet met je joekeloeris in de hand te fok!ken?
* DaMart vraagt aan Danny of er een spamfilter kan worden ingebouwd in FOKquote:Op zondag 13 april 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
s
[..]
pamspamspamspamspamspamspamspam
Dank, maar ik laat de film toch zitten... krijg ineens schrijfinspiratie... en die film staat morgen ook nog wel op de DVDquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vraagt aan Danny of er een spamfilter kan worden ingebouwd in FOK.
eggs-bacon-spam?quote:Op zondag 13 april 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
s
[..]
pamspamspamspamspamspamspamspam
Ik stop alquote:Op zondag 13 april 2008 21:08 schreef Muck het volgende:
jort, zo is het wel weer mooi geweest he?
Geen note geven pleasequote:Op zondag 13 april 2008 21:08 schreef Muck het volgende:
jort, zo is het wel weer mooi geweest he?
quote:Op zondag 13 april 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
He bah, een smiley die zijn eigen fapsel oplikt![]()
.
Die smiley die je postte, dat ziet er zo uit als ik omschreef!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die smiley die je postte, dat ziet er zo uit als ik omschreef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
[..]
Die smiley die je postte, dat ziet er zo uit als ik omschreef!Je bent een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Die smiley die je postte, dat ziet er zo uit als ik omschreef!WheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
over volgespoten heroinehoergezichten?quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens een uhm... 'instructiefilmpje' voor volwassenen gezien he.
Of het heroïnehoeren waren weet ik niet, maar de rest klopt wel jaquote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
over volgespoten heroinehoergezichten?
dus je fantaseert zelfs je verlangens er extra bij?quote:Op zondag 13 april 2008 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of het heroïnehoeren waren weet ik niet, maar de rest klopt wel ja.
Rare jongen die Martquote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Don't we all!quote:Op zondag 13 april 2008 21:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus je fantaseert zelfs je verlangens er extra bij?
Kom je daar nu pas achter?quote:
ah, we hebben een kenner in huis?quote:
Je aura verraadt je, het schreeuwt "IK BEN FUCKING RAAR OUWE". Ik wist het meteen.quote:
wie, ik?quote:
waar?quote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, soms zelfs dichterbij dan je denkt
quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou brandx iemands gezicht hebben volgespoten![]()
ik mag hopen eerder andersomquote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou brandx iemands gezicht hebben volgespoten![]()
Je past je gewoon goed aanquote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En tijdens het posten realiseer ik me dat die opmerking lekker dubbelzinnig is
* DaMart doet de gordijnen maar snel dichtquote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, soms zelfs dichterbij dan je denkt
Aren't we allquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef ethr het volgende:
[..]
Je aura verraadt je, het schreeuwt "IK BEN FUCKING RAAR OUWE". Ik wist het meteen.
quote:
Ik hoop het ook voor je. Tenzij je een plantenspuit in je hand hield!quote:
quote:
ik weet niet wat jij voor fantasiën jij hebt hoor....quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop het ook voor je. Tenzij je een plantenspuit in je hand hield!
quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
FrutsJouw reactie dekt de lading
quote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En tijdens het posten realiseer ik me dat die opmerking lekker dubbelzinnig is
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doenquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij voor fantasiën jij hebt hoor....
je fantaseert duidelijk over muck?quote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doen.
Ik geloof dat dit niet alleen MPG zijn humeur zou verpesten, maar met het zijne dat van heel het forum. D:quote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doen.
ja potverdorie!quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je fantaseert duidelijk over muck?
en net zei je iets over een volgespoten gezicht
één en één is 2
Weet je dat je me nu wel met de rug tegen de muur zet? Als ik nu nee zeg, dan is MPG beledigd omdat ik impliciet iets over zijn vriendin zeg, als ik ja zeg, dan is hij jaloers...quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
één en één is 2
ja, papierquote:
Tja... op een tafel zekerquote:Op zondag 13 april 2008 22:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja potverdorie!
en ik zat pas nog zo schattig te wezen met aardbeien
Sowieso geef ik mijn fantasie pas bloot als het boek in de winkels ligtquote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef ethr het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit niet alleen MPG zijn humeur zou verpesten, maar met het zijne dat van heel het forum. D:
Ik zei blootquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso geef ik mijn fantasie pas bloot als het boek in de winkels ligt.
Nee hoor.... MPG mag trots zijn dat jij over zijn lekkere vriendin fantaseert...quote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat je me nu wel met de rug tegen de muur zet? Als ik nu nee zeg, dan is MPG beledigd omdat ik impliciet iets over zijn vriendin zeg, als ik ja zeg, dan is hij jaloers....
dan pas? teluerstellingquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso geef ik mijn fantasie pas bloot als het boek in de winkels ligt.
quote:
Ouwe geilpijpquote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens een uhm... 'instructiefilmpje' voor volwassenen gezien he.
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor.... MPG mag trots zijn dat jij over zijn lekkere vriendin fantaseert...
hij laat die fantasie wel uitkomen, jij helaas niet![]()
met de rug tegen de muur kan trouwens best lekker zijn....
* Frutsel neemt BrandX maar ff apart
Ik ga d'r maar van tussen... loopt beetje uit de hand
Dan fantaseer ik wel over iemand anders... zijn er nog vrijwilligsters?quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor.... MPG mag trots zijn dat jij over zijn lekkere vriendin fantaseert...
hij laat die fantasie wel uitkomen, jij helaas niet![]()
met de rug tegen de muur kan trouwens best lekker zijn....
* Frutsel neemt BrandX maar ff apart
Ik ga d'r maar van tussen... loopt beetje uit de hand
Dat zou je wel willen hé!?!?quote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, papier
vertel me alles over de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zolang je ze niet in de praktijk brengt zou ik zeggen: Post ze hierquote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in dat geval: er staat nog e.e.a op het bureaublad van Muckquote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je ze niet in de praktijk brengt zou ik zeggen: Post ze hier
[..]
maak me geeeeeeeeekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]En welke KSC-dame wou je dan in het bijzonder meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil gewoon alle KSC'ers meetenquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En welke KSC-dame wou je dan in het bijzonder meeten?
.
![]()
Terry Pratchettquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in dat geval: er staat nog e.e.a op het bureaublad van Muck.
?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]timfrits, nu vind ik je niet meer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
één en één is 2
Jij suggereert dat Mart wil zien hoe het eruit ziet als ik Muck dr gezicht volgespoten heb?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Zoals?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heb je een foto?quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij suggereert dat Mart wil zien hoe het eruit ziet als ik Muck dr gezicht volgespoten heb?
![]()
![]()
Jamaar, hij wilt ons stiekem graag in Limburg meetenquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
[..]UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fantaseren mag wel hoorquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat je me nu wel met de rug tegen de muur zet? Als ik nu nee zeg, dan is MPG beledigd omdat ik impliciet iets over zijn vriendin zeg, als ik ja zeg, dan is hij jaloers....
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Op een mooie zomerdagquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, hij wilt ons stiekem graag in Limburg meeten![]()
![]()
Limburg?quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, hij wilt ons stiekem graag in Limburg meeten
daar zijn nog draken.....
als ik het maar niet hoef te wetenquote:
whehe. als ik er ben durf je het er niet over te hebbenquote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan fantaseer ik wel over iemand anders... zijn er nog vrijwilligsters?![]()
En wel typisch dat MPG weer precies koffie moet drinken als het leuk wordt of andersom natuurlijk.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
O, slechte woordkeus in deze discussiequote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus dan moet ik als DaRidder komen?
.
![]()
En grotten, en zwaarden! En een gebied dat 'De Peel' heet, en de crimineelste stad van Nederland!quote:brokenBREAKbeats?![]()
Klopt. In Reuverquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus dan moet ik als DaRidder komen?
tatadaaah tatatatataaaaaaa
* Muck Floris intro zingtIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
mijn cola!quote:Op zondag 13 april 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, slechte woordkeus in deze discussie.
Is JortK zijn toetsenbord stuk ofzo?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Neequote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
[..]Nou vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
Jaquote:
Daar doen ze om de 5 jaar draaksteken. Dan importeren ze een heuse draak, en die wordt dan bevochten door de ridders uit het dorp. De ridder die de draak verslaat mag trouwen met het mooiste meisje van het dorp.
Verder gaan ze daar aan de A73 een pretpark bouwen "drakenrijk", een soort dierentuin met draken
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
zo'n beetjequote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je die nu met een rietje van je scherm zuigen?
quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Daar doen ze om de 5 jaar draaksteken. Dan importeren ze een heuse draak, en die wordt dan bevochten door de ridders uit het dorp. De ridder die de draak verslaat mag trouwen met het mooiste meisje van het dorp.
Verder gaan ze daar aan de A73 een pretpark bouwen "drakenrijk", een soort dierentuin met draken
hoe tof
Sorryquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jaquote:
Heel toeristisch allemaal. Die ridders zijn zo goed dat ze de draken zo kort kunnen houden dat er allemaal toeristen kunnen komen kijken
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Alleen als ze de Hungarian Horntail bevechtenquote:Op zondag 13 april 2008 22:32 schreef ethr het volgende:
Komt Harry Potter nog langs als VIP?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als ze de Hungarian Horntail bevechten
hoe ver ben je?
Whehequote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Scrimgeour is in The Burrow geweestquote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
jaquote:Geen spoilers aubquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jij speelt Dumbledore in mijn film, dus spoiler? Ken je het script nog steeds niet!? Amy Winehouse onder de acteurs hoor.quote:
brokenBREAKbeats?![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:38 schreef ethr het volgende:
[..]
Jij speelt Dumbledore in mijn film, dus spoiler? Ken je het script nog steeds niet!? Amy Winehouse onder de acteurs hoor.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ja. Vertel eens wat over jezelf. Wie ben je, waar woon je, en wat doe je in het dagelijks leven?quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ethr het volgende:
Ach ik ben de hele avond al mensen aan het verwarren.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ethr het volgende:
Ach ik ben de hele avond al mensen aan het verwarren.![]()
![]()
A/S/L???????quote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vertel eens wat over jezelf. Wie ben je, waar woon je, en wat doe je in het dagelijks leven?
ethr, sir. Woon tijdelijk in Den Haag en ben bezig met een jaar werken om een financieel reserve op te bouwen voor mijn studententijd. Volgend jaar begin ik in Delft aan een studie Bouwkunde en hopelijk ben ik over 5 jaar architect. <:
more?
Aangenaam!brokenBREAKbeats?![]()
Sounds interesting.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef ethr het volgende:
[..]
A/S/L???????
ethr, sir. Woon tijdelijk in Den Haag en ben bezig met een jaar werken om een financieel reserve op te bouwen voor mijn studententijd. Volgend jaar begin ik in Delft aan een studie Bouwkunde en hopelijk ben ik over 5 jaar architect. <:
more?
Aangenaam!
Aangenaam
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef ethr het volgende:
[..]
A/S/L???????
more?
Aangenaam!
Wat voor werk doe je?![]()
Why thank you.quote:
* ethr is now listening to Boards of Canada - Kid for Today.
Is iemand hier fan van Boards of Canada, of kent iemand ze?
brokenBREAKbeats?![]()
Wij ookquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik ook nietquote:![]()
Dance festivals ftw!
ethr gaat inderdaad enorm naar Lowlands!quote:
Ik run samen met een collega een internetwinkel. D:brokenBREAKbeats?![]()
Ik ga ook naar Sensation White.quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dance festivals ftw!
brokenBREAKbeats?![]()
Zat net te denken dat er na het Pinksterweekend weer van die eppo's op Utrecht Centraal rondlopen die naar Pinkpop geweest zijn. Allemaal van die ongewassen lui met die vunzige bandjes die ze vervolgens het hele jaar dragen![]()
![]()
Ze hebben hier 's zomers vaak feesten op het strand van Zandvoort en Bloemendaalquote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dance festivals ftw!
.
![]()
Welke internetwinkel, en waarin?quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef ethr het volgende:
[..]
ethr gaat inderdaad enorm naar Lowlands!
Ik run samen met een collega een internetwinkel. D:![]()
Bloomingdalequote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben hier 's zomers vaak feesten op het strand van Zandvoort en Bloemendaal.
![]()
![]()
*meldtquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zat net te denken dat er na het Pinksterweekend weer van die eppo's op Utrecht Centraal rondlopen die naar Pinkpop geweest zijn. Allemaal van die ongewassen lui met die vunzige bandjes die ze vervolgens het hele jaar dragenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Lowlands bandjesquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zat net te denken dat er na het Pinksterweekend weer van die eppo's op Utrecht Centraal rondlopen die naar Pinkpop geweest zijn. Allemaal van die ongewassen lui met die vunzige bandjes die ze vervolgens het hele jaar dragen
Die dingen heeeeel lang om laten
Mag ik alleen niet van werk /mad
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ja dat dus /madquote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lowlands bandjes
Mag ik alleen niet van werk /mad
ik moet hem voor school ook af
Erg is dat hequote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus /mad
ik moet hem voor school ook af?
Maar ik heb de mijne van afgelopen jaar nog. Dit jaar met LL doe ik m weer om
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
www.internetwarenhuis.nlquote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welke internetwinkel, en waarin?
En over die stereotype backpack lowlands-negers: ja inderdaad, erg storend. überhippies.
brokenBREAKbeats?![]()
quote:quote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lowlands bandjes
Mag ik alleen niet van werk /madWat is er zo leuk aan die dingen. Ik heb een keer een gast zien lopen met 5 jaargangen van die dingen om z'n polsquote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus /mad
ik moet hem voor school ook af![]()
![]()
laterquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat is geen festivalquote:Ik kom een keer langs bedenk ik netquote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben hier 's zomers vaak feesten op het strand van Zandvoort en Bloemendaal.
Club Vroegah dan?quote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nog een keer die kant op gaat, laat het maar weten, fiets ik er ook heen.
brokenBREAKbeats?![]()
Wanneer?quote:Op zondag 13 april 2008 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen festival
[..]
Ik kom een keer langs bedenk ik net
Kun je meteen met Frits en mij koffiedrinken!![]()
![]()
Dat is wél een festival.quote:
"Sensation Tickets & Sensation Line Up 2008
Sensation is a massive house party / festival in the Amsterdam Arena. Sensation is the biggest indoor house event of the world. Dj's from all over the world will give an electrifying show during this two days event. "
©sensationwebsite.brokenBREAKbeats?![]()
Daar ben ik vorig jaar volgens mij ook een keer geweest. Ik zag er alleen geen bekenden, dus was snel weer weg...quote:.
![]()
Die gast is een heldquote:Op zondag 13 april 2008 23:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er zo leuk aan die dingen. Ik heb een keer een gast zien lopen met 5 jaargangen van die dingen om z'n pols
Het is gewoon tof, het roept herinneringen op en het geeft gesprekstof.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik zou er graag voor naar Zandvoort rijdenquote:Op zondag 13 april 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer?
Kun je meteen met Frits en mij koffiedrinken!![]()
Moet er alleen iemand zijn die Muck ff oppiktOm over MPG nog maar te zwijgen
![]()
dit jaar niet na het pinkesterweekend maar na het weekend van 1 juni. En inderdaad die bandjes omlaten snap ik het nut ook nooit van.quote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zat net te denken dat er na het Pinksterweekend weer van die eppo's op Utrecht Centraal rondlopen die naar Pinkpop geweest zijn. Allemaal van die ongewassen lui met die vunzige bandjes die ze vervolgens het hele jaar dragenis dat om yte laten zien hoe "stoer" je wel niet ben omdat je naast nog duizenden anderen naar een festival bent geweest
![]()
![]()
Dat kun je toch ook creëren als je met elkaar praat?quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gast is een held
Het is gewoon tof, het roept herinneringen op en het geeft gesprekstof.![]()
![]()
Ga me niet vertellen dat jij dus ook geen merkkleding draagt. Je snapt mijn punt.quote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit jaar niet na het pinkesterweekend maar na het weekend van 1 juni. En inderdaad die bandjes omlaten snap ik het nut ook nooit van.is dat om yte laten zien hoe "stoer" je wel niet ben omdat je naast nog duizenden anderen naar een festival bent geweest
brokenBREAKbeats?![]()
Zoiets ja, maar begrijpen zal ik het nooitquote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit jaar niet na het pinkesterweekend maar na het weekend van 1 juni. En inderdaad die bandjes omlaten snap ik het nut ook nooit van.is dat om yte laten zien hoe "stoer" je wel niet ben omdat je naast nog duizenden anderen naar een festival bent geweest
![]()
![]()
Oef, ondanks mijn academische achtergrond mag je me deze even uitleggenquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef ethr het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij dus ook geen merkkleding draagt. Je snapt mijn punt.![]()
![]()
We willen best komen. ALS doordeweeks tijd -> OV & geen probleemquote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou er graag voor naar Zandvoort rijden![]()
Moet er alleen iemand zijn die Muck ff oppiktOm over MPG nog maar te zwijgen
ALS weekend -> dan op zondags, dan zou het eventueel te plannen zijnKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Het breekt het ijs, zegmaar.quote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook creëren als je met elkaar praat?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik zou ook het liefst doordeweeks gaan. Weekends ben ik meestal bezet. We'll seequote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
We willen best komen. ALS doordeweeks tijd -> OV & geen probleem
ALS weekend -> dan op zondags, dan zou het eventueel te plannen zijn![]()
![]()
Als jij de 300e reactie hebtquote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik deze keer het nieuwe deel mogen openen?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Een echt festival heeft meerdere stages, gras en wildplassers.quote:
Jawel..quote:Op zondag 13 april 2008 23:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dat kan ook op andere manierenKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Vorm van identificatie met anderen. Mensen die Lonsdale dragen identificeren zich met elkaar, mensen die lowlands bandjes dragen ook. (Heel stereotypisch) Capiiiiche?quote:Op zondag 13 april 2008 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oef, ondanks mijn academische achtergrond mag je me deze even uitleggen
brokenBREAKbeats?![]()
ik draag geen merkkleding neequote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef ethr het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij dus ook geen merkkleding draagt. Je snapt mijn punt.ik draag wat ik leuk vind en die lowlandsbandjes die elke dag zeiknat worden onder de douche het is niet praktisch. niet mooi en niet "cool".
![]()
Mee eens, maar Sensation is nou niet bepaald een concert. Dance Valley is veel meer een festival, en Lowlands spant de kroon.quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een echt festival heeft meerdere stages, gras en wildplassers.
brokenBREAKbeats?![]()
Toch welquote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zover ben ik inmiddels wel ingeburgerd hier?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Je hebt de integratietoets met goed gevolg afgelegd?quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zover ben ik inmiddels wel ingeburgerd hier
![]()
Nu wel, heldere uitleg dank je wel!quote:Op zondag 13 april 2008 23:11 schreef ethr het volgende:
[..]
Vorm van identificatie met anderen. Mensen die Lonsdale dragen identificeren zich met elkaar, mensen die lowlands bandjes dragen ook. (Heel stereotypisch) Capiiiiche?![]()
Maar ik moet bekennen dat ik merkkleding draag om de kwaliteit ervan en niet om me te identificeren met anderen.![]()
Met verve!quote:Op zondag 13 april 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de integratietoets met goed gevolg afgelegd?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: