ik mag hopen eerder andersomquote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou brandx iemands gezicht hebben volgespoten![]()
Je past je gewoon goed aanquote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En tijdens het posten realiseer ik me dat die opmerking lekker dubbelzinnig is
* DaMart doet de gordijnen maar snel dichtquote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, soms zelfs dichterbij dan je denkt
Aren't we allquote:Op zondag 13 april 2008 21:49 schreef ethr het volgende:
[..]
Je aura verraadt je, het schreeuwt "IK BEN FUCKING RAAR OUWE". Ik wist het meteen.
quote:
Ik hoop het ook voor je. Tenzij je een plantenspuit in je hand hield!quote:
quote:
ik weet niet wat jij voor fantasiën jij hebt hoor....quote:Op zondag 13 april 2008 21:57 schreef DaMart het volgende:
Ik hoop het ook voor je. Tenzij je een plantenspuit in je hand hield!
quote:Op zondag 13 april 2008 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
FrutsJouw reactie dekt de lading
quote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En tijdens het posten realiseer ik me dat die opmerking lekker dubbelzinnig is
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doenquote:Op zondag 13 april 2008 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij voor fantasiën jij hebt hoor....
je fantaseert duidelijk over muck?quote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doen.
Ik geloof dat dit niet alleen MPG zijn humeur zou verpesten, maar met het zijne dat van heel het forum. D:quote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doen.
ja potverdorie!quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je fantaseert duidelijk over muck?
en net zei je iets over een volgespoten gezicht
één en één is 2
Weet je dat je me nu wel met de rug tegen de muur zet? Als ik nu nee zeg, dan is MPG beledigd omdat ik impliciet iets over zijn vriendin zeg, als ik ja zeg, dan is hij jaloers...quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
één en één is 2
ja, papierquote:
Tja... op een tafel zekerquote:Op zondag 13 april 2008 22:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja potverdorie!
en ik zat pas nog zo schattig te wezen met aardbeien
Sowieso geef ik mijn fantasie pas bloot als het boek in de winkels ligtquote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef ethr het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit niet alleen MPG zijn humeur zou verpesten, maar met het zijne dat van heel het forum. D:
Ik zei blootquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso geef ik mijn fantasie pas bloot als het boek in de winkels ligt.
Nee hoor.... MPG mag trots zijn dat jij over zijn lekkere vriendin fantaseert...quote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat je me nu wel met de rug tegen de muur zet? Als ik nu nee zeg, dan is MPG beledigd omdat ik impliciet iets over zijn vriendin zeg, als ik ja zeg, dan is hij jaloers....
dan pas? teluerstellingquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso geef ik mijn fantasie pas bloot als het boek in de winkels ligt.
quote:
Ouwe geilpijpquote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens een uhm... 'instructiefilmpje' voor volwassenen gezien he.
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor.... MPG mag trots zijn dat jij over zijn lekkere vriendin fantaseert...
hij laat die fantasie wel uitkomen, jij helaas niet![]()
met de rug tegen de muur kan trouwens best lekker zijn....
* Frutsel neemt BrandX maar ff apart
Ik ga d'r maar van tussen... loopt beetje uit de hand
Dan fantaseer ik wel over iemand anders... zijn er nog vrijwilligsters?quote:Op zondag 13 april 2008 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor.... MPG mag trots zijn dat jij over zijn lekkere vriendin fantaseert...
hij laat die fantasie wel uitkomen, jij helaas niet![]()
met de rug tegen de muur kan trouwens best lekker zijn....
* Frutsel neemt BrandX maar ff apart
Ik ga d'r maar van tussen... loopt beetje uit de hand
Dat zou je wel willen hé!?!?quote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, papier
vertel me alles over de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zolang je ze niet in de praktijk brengt zou ik zeggen: Post ze hierquote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in dat geval: er staat nog e.e.a op het bureaublad van Muckquote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je ze niet in de praktijk brengt zou ik zeggen: Post ze hier
[..]
maak me geeeeeeeeekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]En welke KSC-dame wou je dan in het bijzonder meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil gewoon alle KSC'ers meetenquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En welke KSC-dame wou je dan in het bijzonder meeten?
.
![]()
Terry Pratchettquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in dat geval: er staat nog e.e.a op het bureaublad van Muck.
?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]timfrits, nu vind ik je niet meer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
één en één is 2
Jij suggereert dat Mart wil zien hoe het eruit ziet als ik Muck dr gezicht volgespoten heb?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Zoals?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heb je een foto?quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij suggereert dat Mart wil zien hoe het eruit ziet als ik Muck dr gezicht volgespoten heb?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: