quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die smiley die je postte, dat ziet er zo uit als ik omschreef!Je bent een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die smiley die je postte, dat ziet er zo uit als ik omschreef!WheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
over volgespoten heroinehoergezichten?quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens een uhm... 'instructiefilmpje' voor volwassenen gezien he.
Of het heroïnehoeren waren weet ik niet, maar de rest klopt wel jaquote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
over volgespoten heroinehoergezichten?
dus je fantaseert zelfs je verlangens er extra bij?quote:Op zondag 13 april 2008 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of het heroïnehoeren waren weet ik niet, maar de rest klopt wel ja.
Rare jongen die Martquote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 21:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Don't we all!quote:Op zondag 13 april 2008 21:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus je fantaseert zelfs je verlangens er extra bij?
Kom je daar nu pas achter?quote:
ah, we hebben een kenner in huis?quote:
Je aura verraadt je, het schreeuwt "IK BEN FUCKING RAAR OUWE". Ik wist het meteen.quote:
wie, ik?quote:
waar?quote:Op zondag 13 april 2008 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, soms zelfs dichterbij dan je denkt
quote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou brandx iemands gezicht hebben volgespoten![]()
ik mag hopen eerder andersomquote:Op zondag 13 april 2008 21:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zou brandx iemands gezicht hebben volgespoten![]()
Je past je gewoon goed aanquote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En tijdens het posten realiseer ik me dat die opmerking lekker dubbelzinnig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |