quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen hé!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zolang je ze niet in de praktijk brengt zou ik zeggen: Post ze hierquote:Op zondag 13 april 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of MPG er blij mee is als ik jou mijn fantasieën uit de doeken ga doen.
O, in dat geval: er staat nog e.e.a op het bureaublad van Muckquote:Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je ze niet in de praktijk brengt zou ik zeggen: Post ze hier
[..]
maak me geeeeeeeeekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]En welke KSC-dame wou je dan in het bijzonder meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil gewoon alle KSC'ers meetenquote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En welke KSC-dame wou je dan in het bijzonder meeten?
.
![]()
Terry Pratchettquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, in dat geval: er staat nog e.e.a op het bureaublad van Muck.
?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]timfrits, nu vind ik je niet meer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je fantaseert duidelijk over muck?
en net zei je iets over een volgespoten gezicht
één en één is 2
Jij suggereert dat Mart wil zien hoe het eruit ziet als ik Muck dr gezicht volgespoten heb?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Zoals?quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heb je een foto?quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij suggereert dat Mart wil zien hoe het eruit ziet als ik Muck dr gezicht volgespoten heb?
![]()
![]()
Jamaar, hij wilt ons stiekem graag in Limburg meetenquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fantaseren mag wel hoorquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je dat je me nu wel met de rug tegen de muur zet? Als ik nu nee zeg, dan is MPG beledigd omdat ik impliciet iets over zijn vriendin zeg, als ik ja zeg, dan is hij jaloers....
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Op een mooie zomerdagquote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, hij wilt ons stiekem graag in Limburg meeten![]()
![]()
Limburg?quote:Op zondag 13 april 2008 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, hij wilt ons stiekem graag in Limburg meeten
daar zijn nog draken.....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
als ik het maar niet hoef te wetenquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: