quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
Daar doen ze om de 5 jaar draaksteken. Dan importeren ze een heuse draak, en die wordt dan bevochten door de ridders uit het dorp. De ridder die de draak verslaat mag trouwen met het mooiste meisje van het dorp.
Verder gaan ze daar aan de A73 een pretpark bouwen "drakenrijk", een soort dierentuin met draken
Sorryquote:
Jaquote:
Alleen als ze de Hungarian Horntail bevechtenquote:Op zondag 13 april 2008 22:32 schreef ethr het volgende:
Komt Harry Potter nog langs als VIP?
quote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als ze de Hungarian Horntail bevechten
Whehequote:
Scrimgeour is in The Burrow geweestquote:
jaquote:
Geen spoilers aubquote:
Jij speelt Dumbledore in mijn film, dus spoiler? Ken je het script nog steeds niet!? Amy Winehouse onder de acteurs hoor.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:38 schreef ethr het volgende:
[..]
Jij speelt Dumbledore in mijn film, dus spoiler? Ken je het script nog steeds niet!? Amy Winehouse onder de acteurs hoor.
Ja. Vertel eens wat over jezelf. Wie ben je, waar woon je, en wat doe je in het dagelijks leven?quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ethr het volgende:
Ach ik ben de hele avond al mensen aan het verwarren.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:41 schreef ethr het volgende:
Ach ik ben de hele avond al mensen aan het verwarren.
A/S/L???????quote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vertel eens wat over jezelf. Wie ben je, waar woon je, en wat doe je in het dagelijks leven?
Sounds interesting.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef ethr het volgende:
[..]
A/S/L???????
ethr, sir. Woon tijdelijk in Den Haag en ben bezig met een jaar werken om een financieel reserve op te bouwen voor mijn studententijd. Volgend jaar begin ik in Delft aan een studie Bouwkunde en hopelijk ben ik over 5 jaar architect. <:
more?
Aangenaam!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef ethr het volgende:
[..]
A/S/L???????
ethr, sir. Woon tijdelijk in Den Haag en ben bezig met een jaar werken om een financieel reserve op te bouwen voor mijn studententijd. Volgend jaar begin ik in Delft aan een studie Bouwkunde en hopelijk ben ik over 5 jaar architect. <:
more?
Aangenaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |