Why thank you.quote:
Wij ookquote:
Ik ook nietquote:
ethr gaat inderdaad enorm naar Lowlands!quote:
Ik ga ook naar Sensation White.quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dance festivals ftw!
Ze hebben hier 's zomers vaak feesten op het strand van Zandvoort en Bloemendaalquote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dance festivals ftw!
Welke internetwinkel, en waarin?quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef ethr het volgende:
[..]
ethr gaat inderdaad enorm naar Lowlands!
Ik run samen met een collega een internetwinkel. D:
Bloomingdalequote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben hier 's zomers vaak feesten op het strand van Zandvoort en Bloemendaal.
*meldtquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zat net te denken dat er na het Pinksterweekend weer van die eppo's op Utrecht Centraal rondlopen die naar Pinkpop geweest zijn. Allemaal van die ongewassen lui met die vunzige bandjes die ze vervolgens het hele jaar dragen
Lowlands bandjesquote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zat net te denken dat er na het Pinksterweekend weer van die eppo's op Utrecht Centraal rondlopen die naar Pinkpop geweest zijn. Allemaal van die ongewassen lui met die vunzige bandjes die ze vervolgens het hele jaar dragen
ja dat dus /madquote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lowlands bandjes
Die dingen heeeeel lang om laten
Mag ik alleen niet van werk /mad
Erg is dat hequote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus /mad
ik moet hem voor school ook af
www.internetwarenhuis.nlquote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welke internetwinkel, en waarin?
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Lowlands bandjes
Die dingen heeeeel lang om laten
Mag ik alleen niet van werk /mad
Wat is er zo leuk aan die dingen. Ik heb een keer een gast zien lopen met 5 jaargangen van die dingen om z'n polsquote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat dus /mad
ik moet hem voor school ook af
laterquote:
Dat is geen festivalquote:
Ik kom een keer langs bedenk ik netquote:Op zondag 13 april 2008 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben hier 's zomers vaak feesten op het strand van Zandvoort en Bloemendaal.
Club Vroegah dan?quote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nog een keer die kant op gaat, laat het maar weten, fiets ik er ook heen.
Wanneer?quote:Op zondag 13 april 2008 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen festival
[..]
Ik kom een keer langs bedenk ik net
Dat is wél een festival.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |