Maar wel heul veul spullies voor op 2,5 x 6,5 m^2quote:Op zondag 13 april 2008 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
en chaotisch> mijn kamer is supernetjes
euhm dat valt heel erg meequote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel heul veul spullies voor op 2,5 x 6,5 m^2
ja dat dus....quote:Op zondag 13 april 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar wel heul veul spullies voor op 2,5 x 6,5 m^2
Dat is waar, als jij je er goed bij voelt moet je t vooral zo houdenquote:Op zondag 13 april 2008 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik moet er in wonen he, maar het valt echt wel mee
Ben je lekker aan het inlopen?quote:Op zondag 13 april 2008 19:02 schreef MPG het volgende:
#345 OA 28394
#350 Muck 28119
#366 DaMart 27431
#371 Papierversnipperaar 27229
#372 MPG 27224
quote:Op zondag 13 april 2008 19:24 schreef ethr het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die vrolijke-frits gedag zegt?
Dat gebeurt nu eenmaal als je foto's op fok post, dan gaat men het afzeikenquote:Op zondag 13 april 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ja men vindt het nodig ineens mn hele inrichting af te zeiken
Niet echt heel veelquote:
HOI FRITSquote:
Dat zithoekje in de eerste foto deed het 'm inderdaad <: En ik vind overigens beide interieurs erg leuk hoor, don't get me wrong.quote:Op zondag 13 april 2008 19:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu wel meer ruimte waar eerst het bed stond. En het wordt nog wel aangepast er komt een soel bij zodat er een echt zithoekje is, en chaotisch valt echt wel mee, dat lijkt op de pc/kastfoto misschien zo
Overal waar je maar wat neer kunt zetten wat net geen teringzooi in de volksmond genoemt zal worden, heb je vol gestouwtquote:Op zondag 13 april 2008 19:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
toegegeven waar mn bed staat is misschien wat vol, maar oogt in het echt veel minder storend hoor.
[ afbeelding ]
Subtiel. D:quote:Op zondag 13 april 2008 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Overal waar je maar wat neer kunt zetten wat net geen teringzooi in de volksmond genoemt zal worden, heb je vol gestouwt
quote:Op zondag 13 april 2008 19:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu eenmaal als je foto's op fok post, dan gaat men het afzeiken
euhm ik zie de rpullenbak in het keukendeeltje en tussen mn bureau en kast een klein prullenbakje? waar denk jij de 3e te zien? en wat in de klast staat dat is mijn huidige studiemateriaal hoorquote:Op zondag 13 april 2008 19:39 schreef ScarFace- het volgende:
Wow MM wat heb je veel spullen in een klein hokje staan.
3 Prullenbakken in die 4 vierkante meter![]()
Maarja als jij er gelukkig mee bent.
Maar kom op die kast zit vol met rommel waar je toch nooit inkijkt maargoed(oude school schriften lijken het wel)
Er kwam bezoek, en gegeten, dat heb ik net gedaan dus
quote:Op zondag 13 april 2008 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Overal waar je maar wat neer kunt zetten wat net geen teringzooi in de volksmond genoemt zal worden, heb je vol gestouwt
Nu die d'tjes en t'tjes nog goed en het is ook nog goed gestructureerdquote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
![]()
Objectief geef ik mn mening, das niet hetzelfde als geforceert positief.
wat ben je toch heerlijk subtielquote:Op zondag 13 april 2008 19:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2008 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik zie de rpullenbak in het keukendeeltje en tussen mn bureau en kast een klein prullenbakje? waar denk jij de 3e te zien? en wat in de klast staat dat is mijn huidige studiemateriaal hoor
Immer hequote:Op zondag 13 april 2008 19:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey M, leuk dat je ff gedag zegt!![]()
het is een kattenmand popjequote:Op zondag 13 april 2008 19:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links onder.
Dat het een keukendeeltje en prullenbakje is snappen we wel, als het groter was paste het niet.
Bureautje dus ook maar?![]()
Heeft ze ook ''netjes'' zo`n schuif plank voor haar toetsenbord gekocht![]()
Hoogslaper wellicht?kun je daaronder nog een magazijn voorraad kwijt.
Ik zat bijna te zoeken naar een paint bewerking, dan wordt het wel een heel grappig topicquote:Op zondag 13 april 2008 19:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links onder.
Dat het een keukendeeltje en prullenbakje is snappen we wel, als het groter was paste het niet.
linksonder? dat roze? dat is een kattenmandquote:Op zondag 13 april 2008 19:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links onder.
+1quote:Op zondag 13 april 2008 19:50 schreef ScarFace- het volgende:
Okequote:Op zondag 13 april 2008 19:52 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een kattenmand popje
geen prullebak
]\voor het oog hier niet, diegene die voor mij hier woonde, had een hoogslaper en dan heb je voor het gevoel echt geen ruimte meer om je kont te kerenquote:
oh jaquote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toch een welkome aanvullig in deze reeks
Ligt natuurlijk ook aan de grote van de kontquote:Op zondag 13 april 2008 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]\voor het oog hier niet, diegene die voor mij hier woonde, had een hoogslaper en dan heb je voor het gevoel echt geen ruimte meer om je kont te keren
absoluutquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan de grote van de kont![]()
Hendig.quote:Op zondag 13 april 2008 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
mijn verdieping-genote in mijn vorige huis had een tweepersoonshoogslaper waar een bank en een bureau onder stond. Scheelde echt zóveel ruimte he
quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik gebruik er momenteel ook één, voorheen zo'n vouwbedbank. Ideaal, je kan er van alles onder kwijt, maar het is waardeloos als je kamer een schuine wand heeft. >:quote:Op zondag 13 april 2008 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
mijn verdieping-genote in mijn vorige huis had een tweepersoonshoogslaper waar een bank en een bureau onder stond. Scheelde echt zóveel ruimte he
ik heb maatje 36/38quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |