Te erg gewoonquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef FJD het volgende:
Twee volwassen mannen die ruzie maken over het al dan niet bereiken van de top van een berg![]()
![]()
Je merkte dat Paul ook iets had van ''He jongens, gedraag je toch eens normaal''...quote:Op donderdag 10 april 2008 00:57 schreef FJD het volgende:
Pffffff......kap dit toch gewoon afHier zit toch echt absoluut geen hond op te wachten. Beide gasten zijn te zielig voor woorden.
quote:
De eerste nederlandse expeditie naar de Mount Everest in 1982 is o.a. misgelopen door ruzie over een potje pindakaasquote:Op donderdag 10 april 2008 00:44 schreef FJD het volgende:
Twee volwassen mannen die ruzie maken over het al dan niet bereiken van de top van een berg![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jammer dat van de Ven en Jansen vanavond niet komen. Ik had me er een beetje op verheugd.
Ruzie met de huisbaas.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
ik zap net in, waarom is dat meisje in haar been en kaak geschoten met een uzi?
Had ze de huur niet betaald ofzoquote:
Nee de huisbaas was een getraumatiseerde ex-militair en die is uiteindelijk doorgedraait.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Had ze de huur niet betaald ofzo
O, ok. Het is toch vreemd dat zoiemand wel de capaciteit heeft om een huisbaas te worden. Vervelend voor dat meisje, ze zal wel veel vragen hebben die nooit opgelost zullen worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee de huisbaas was een getraumatiseerde ex-militair en die is uiteindelijk doorgedraait.
Ik vond dat hij wel een goed verhaal had over de flanken die een voorzet geven en dat de centrumspits 'm er dan inkopt (waarmee hij wilde aangeven dat extreme 'flankpartijen' weinig goeds doen en alleen kunnen bléren, maar wel goed zijn om bepaalde punten op de politieke agenda te zetten, maar dat de politieke besluitvorming het beste plaatsvindt in het politieke centrum, omdat complexe vraagstukken nuance behoeven).quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een sukkel was die vent van BT.
quote:
"Heeeeeeeeeeeeeeeeee Eversss"quote:Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Carlo Boszhard speelt de rol van Thénardier in de musical Les Miserables. Ronald de Boer heeft zijn kicksen definitief aan de wilgen gehangen.
Ik zag zelden een gast bi P&W waar ik het zo mee eens was. En dat voor een VVDert.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef djnospinzone het volgende:
Wat een sukkel was die vent van BT.
en die had ik nog niet eens gezien:(quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:04 schreef Aoristus het volgende:
bleh, weer die Tofu Dibi
zo'n verongelijkt vegetarisch ex-moslim homomannetje die zich als levensdoel heeft gesteld om met Wilders in debat te gaan. Is het zo raar dat Wilders er geen zin heeftquote:
Dat voor zich uitschuiven heeft hem geen windeieren gelegd. Men kan het gewoon niet verdragen dat Wilders niet meer is dan een lege hulsquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Vraag: ...
Antwoord: Dat zal meneer Wilders volgende week uitleggen.
..
Dat verhaal over China was belachelijk. Dat gelul dat een boycot niets uitmaakt, dat het geen zin heeft voor Balkenende om thuis te blijven omdat Ban-ki Moon niet gaat et cetera, wat een slap geouwehoer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zag zelden een gast bi P&W waar ik het zo mee eens was. En dat voor een VVDert.
Waar SLAAT dit op? Wat heeft dit met Dibi te maken? Moet Dibi zich verantwoorden voor de hele moslimgemeenschap?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:18 schreef Arcee het volgende:
Die gast van GroenLinks: "Wilders is en blijft bij zijn mening, zijn mening is de enige waarheid"
Nou, gelukkig zijn moslims en andere gelovigen altijd bereid om hun mening te herzien.
Het is een begenadigd spreker inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ronald de Boer eindelijk een gast die iets gepresteerd heeft in zijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |